Tulpar - Custom Enduro Projesi
Reklamlar
-
25 Eylül 2017, 02:51
#181
Reklamlar
-
25 Eylül 2017, 08:15
#182
Acele etme. Kışın enduro kullanması daha zevkli. Vur dağa bayıra karın çamurun içine motoru. Asvaltı çıkar aklından.
Çiziğin emme odasının yanında olması durumu bozuyor. Motor tüm yakıt emilimini ordan yapıyor eteklerde kenarlarda olsa hiç sorun değil. zımparayı vur pistonu uydur çalıştır derdim. Oradaki yara performansta büyük kayıp yaşatacak.
Krank kolunu değiştirmeden motoru toplarsan yakın zamanda, piston-silindir hatta blok patlatma vs. yaşama ihtimalin yüksek.
Şunuda ekleyeyim, krank kolunu değiştirirken kranka kesinlikçe çekiç keski vs. vurma kendin değiştirme. Tornacıda presle değiştirt. Değiştirirkende başında dur çekiç vurmasın tornacı.Mümkünse bu işleri yapan tornacıya yaptır.
-
25 Eylül 2017, 12:58
#183
Abi hurdacıdan komple motor aldım. 89 orjinal alman 250. Herşeyi üstünde çoğunlukla orjinal. :D
-
25 Eylül 2017, 14:45
#184
Bir ekleme yapayım,Silindir krom kaplama değil,nikasil kaplama olacak.türkiyede bu kaplamayı yapan bir yer yok.Bizim motorlarda kompile nikasil kaplamalı yapılmış.A-b-c-d-e pistona kaadar kullanıyorsun nikasil aşınmıyor.Onun dışında hararet olayıda çakma silindire göre çok çok düşük.yurtdışında 250 euro gibi bir rakama yapıyorlar..Krankın büyük sağ sol bilyalarını değiştirdiğinde krankı oturtup kapağı kapttıgında bir boşluk olması lazım ondalık pullar ile o boşluk kaç olması gerekiyorsa onuda takip et.silindirdeki ufacıcık çizik kısa sürede çok fazla büyüyecektir. Çizik kesinlikle olmamalı.
-
25 Eylül 2017, 22:49
#185
-
25 Eylül 2017, 23:36
#186
Harika !!!!!!!!
motor orjinal.
Çok fazla gurcalanmamış. Kalbin çok temizmiş. Böyle bi motoru arasan bulamazsın.
Tek endişem motorun içinde su beklemişse karıncalaşmalar. Hani şu senin bloğu yardığında oluşmuş iç küfler. İnşallah sorun olmaz.
Olduğu gibi bindir motoru sezon sonuna kadar kullan.
Kampanadaki kablo giriş zımbırtısı fren muşuru falan değil. Muhtemelen ustanın birisi ordan şase aldı.
Eksozun içi kurum dolu olduğu için ağırdır temizletmeden kullanma.
Çok sevindim bu motora. Diğeri hiç içime sinmiyodu.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:32 ----------
KTM250 adlı üyeden alıntı
Bir ekleme yapayım,Silindir krom kaplama değil,nikasil kaplama olacak.türkiyede bu kaplamayı yapan bir yer yok.Bizim motorlarda kompile nikasil kaplamalı yapılmış.A-b-c-d-e pistona kaadar kullanıyorsun nikasil aşınmıyor.Onun dışında hararet olayıda çakma silindire göre çok çok düşük.yurtdışında 250 euro gibi bir rakama yapıyorlar..Krankın büyük sağ sol bilyalarını değiştirdiğinde krankı oturtup kapağı kapttıgında bir boşluk olması lazım ondalık pullar ile o boşluk kaç olması gerekiyorsa onuda takip et.silindirdeki ufacıcık çizik kısa sürede çok fazla büyüyecektir. Çizik kesinlikle olmamalı.
krom kaplamalı silindir izmirde yapılıyor ben 2 zamanlı motorlarıma çok yaptırdım. Nikasil kaplamalı silindir spesyel motorların orjinal silindirleridne geliyor ama MZ'lerde böyle bi durum yok. Bunun gibi derin çiziklerde rektefiye genelde başarısız performanslar veriyor.
-
25 Eylül 2017, 23:59
#187
Mersin İl Temsilcisi
Macera yeniden basliyor..
Heyecanla bekliyoruz
Mersinden parca lazimsa hic dusunmeden ara beni..
-
26 Eylül 2017, 00:09
#188
Takibe devam.Kolay gelsin usta.
-
26 Eylül 2017, 22:51
#189
-
27 Eylül 2017, 17:48
#190
Hocam temizlettikten sonra da foto istiyoruz
Before/After yapıcaz
-
27 Eylül 2017, 19:34
#191
Bu kadar uğraşman çok güzel birşey ya bende de 91 model 251 var rengi turunculaşmış karbüratöründe sıkıntı var galiba bi tamirciye götürecem mz ler çok rahat oluyo direk onu kullansan olmaz mı
-
28 Eylül 2017, 00:19
#192
GaCCaLL Birazdan yükleyeceğim inşallah. Aynı yerden çekemediğim için dediğini yapmak zor ama fikir oluşturur.
GLADiUSS Ben çocukken oyuncağımda bile bir gün orjinal haliyle oynardım. Ertesi gün söker dağıtır farklı birşey yapardım. BMX bisikletim vardı mesela. Onu 3 tekerlekli yapmıştım hatta diferansiyel sistemi bile yapmıştım. Önden sepetlide yaptım yandan sepetlide. Rus planetler gibi. Bu huyum hala devam eder. Orjinal vasıta kullanmam pek. Bana özel olmalı. Sadece bende olmalı. Senin motorunda sorununu çözeriz. Nasıl bi sorunu olduğunu yaz sen önce. Ustaya gerek yoktur belki. Elin yatkınsa halledersin.
-
28 Eylül 2017, 00:21
#193
Hadi bekliyoruz resimleri , ellerine sağlık. Biraz bakıp, nazar değdirelim.
-
28 Eylül 2017, 00:34
#194
-
28 Eylül 2017, 00:35
#195
Saolasın kardeşim ama ilk işim cbr ı ayağa dikmek bayağı masrafı var ya kaza yapınca çok kötü oldu yakında mz in de fotosunu atarım bende tabi senin gibi bi işt girmem mümkün değil o kadar vaktim yok zaten senin bu projeni heyecanla seyrediyoruz.
-
28 Eylül 2017, 00:42
#196
oluroyle adlı üyeden alıntı
Hadi bekliyoruz resimleri , ellerine sağlık. Biraz bakıp, nazar değdirelim.
Sağolasın. Her sabah evden çıkarken 7 ayetel kürsi okurum. Yola gidiyorsamda celcelütiye dinler giderim. Nazarsavar olarak. Çok nazara geldim önlem alıyorum artık.
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:40 ----------
GLADiUSS adlı üyeden alıntı
Saolasın kardeşim ama ilk işim cbr ı ayağa dikmek bayağı masrafı var ya kaza yapınca çok kötü oldu yakında mz in de fotosunu atarım bende tabi senin gibi bi işt girmem mümkün değil o kadar vaktim yok zaten senin bu projeni heyecanla seyrediyoruz.
Sende sağol. Mz konusunda takıldığın bir yer olursa profilimde facebook ve telefon numaram var. Elimden geldiğince.
-
28 Eylül 2017, 00:53
#197
Teşekkür ederim Isparta’ya yolun düşerse bana uğra sana pizza ısmarlayayım kardeşim
-
28 Eylül 2017, 15:21
#198
şu yağlı parçalar temizlendikten sonra ortaya çıkan görünüye hasta oluyorum niye bilmiyorum hocam yeni aldığın motorun bloğu maşşallahlık çok güzel görünüyor.
Devamı bekliyoruzz
-
28 Eylül 2017, 20:49
#199
-
28 Eylül 2017, 21:05
#200
Okurken zevk aldığım tek konu abi,eline sağlık. O küçük şeyler de ne yapıcaksın acaba merakla bekliyorum.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)
Bu Konudaki Etiketler