Tulpar - Custom Enduro Projesi
Reklamlar
-
24 Kasım 2017, 12:00
#381
iki motor öncesinde jawa 350 ts vardı 1991 modeldi sanırım abi silindir pistonu hiç değişmemişti, bir duman atardı mavi mavi arkadan gelen yolu bile göremezdi. dağa çıkacaz diye çok uğraştık 1. vitesi çok uzun olunca tam randıman alamadık sonra mondial motorların ön dişlisiyle bunun ön dişlisini tornacıda iç içe geçirdik sürdük oldu ama bizimkiler boşa duruyor diye sattılar şimdi evde bitane mz var aslında onun üzerinde çalışsam olur ama gönlümde 4 silindir sesi var abi ya. ha bir de ben eskiden beridir 2 zamanlı Derbi GPR 125R hayranıyım ama korkudan almadım şu güne kadar. düzgün denk gelirse alacağım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:58 ----------
cavurun malı niye bu kadar pahalı anlamıyorum ya
Reklamlar
-
24 Kasım 2017, 12:32
#382
GLADiUSS adlı üyeden alıntı
iki motor öncesinde jawa 350 ts vardı 1991 modeldi sanırım abi silindir pistonu hiç değişmemişti, bir duman atardı mavi mavi arkadan gelen yolu bile göremezdi. dağa çıkacaz diye çok uğraştık 1. vitesi çok uzun olunca tam randıman alamadık sonra mondial motorların ön dişlisiyle bunun ön dişlisini tornacıda iç içe geçirdik sürdük oldu ama bizimkiler boşa duruyor diye sattılar şimdi evde bitane mz var aslında onun üzerinde çalışsam olur ama gönlümde 4 silindir sesi var abi ya. ha bir de ben eskiden beridir 2 zamanlı Derbi GPR 125R hayranıyım ama korkudan almadım şu güne kadar. düzgün denk gelirse alacağım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:58 ----------
cavurun malı niye bu kadar pahalı anlamıyorum ya
Orjinal 15 bin kilometrede gfr 125 var arkadaşımda alacaksan bağlarız
-
24 Kasım 2017, 12:38
#383
Saolasın Hocam ama ben gpr 125 taraftarıyım.
-
24 Kasım 2017, 13:19
#384
derbinin fazlası ne ? bi kaç beygir düşük diye biliyorum ben.
-
24 Kasım 2017, 16:05
#385
Yok hocam ondan değil gücü muthemelen fazladır bile ama ondaki rs 125 de bile yok hoşuma gidiyor tipi
-
24 Kasım 2017, 23:38
#386
GLADiUSS adlı üyeden alıntı
iki motor öncesinde jawa 350 ts vardı 1991 modeldi sanırım abi silindir pistonu hiç değişmemişti, bir duman atardı mavi mavi arkadan gelen yolu bile göremezdi. dağa çıkacaz diye çok uğraştık 1. vitesi çok uzun olunca tam randıman alamadık sonra mondial motorların ön dişlisiyle bunun ön dişlisini tornacıda iç içe geçirdik sürdük oldu ama bizimkiler boşa duruyor diye sattılar şimdi evde bitane mz var aslında onun üzerinde çalışsam olur ama gönlümde 4 silindir sesi var abi ya. ha bir de ben eskiden beridir 2 zamanlı Derbi GPR 125R hayranıyım ama korkudan almadım şu güne kadar. düzgün denk gelirse alacağım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:58 ----------
cavurun malı niye bu kadar pahalı anlamıyorum ya
Elinde varsa onla başla. MZ'in sesini bi sevemedim ben. Hep aklımda jawa var o yüzden. Jawa'nın sesi tatmin eder bence. Dört silindirin sesini bende seviyorum ama sıkıntılı iş onlar. Kendin uğraşacaksan iki zamanlı olması iyidir. Tamiri basit parçası ucuz.
Bugün motoru azda olsa denedim. Birleşme yerinden çok fazla kaçak vardı. Hem ses hem duman. Eksozcudan oraya elyaf buldum. Geçici olarak biraz elyaf dolayıp taktım. Azda olsa kesildi.
Motoru yolda sanki arkadan biri tutuyormuş gibiydi. Bilmiyorum belkide bana öyle geldi. Zaten az daha gittim gaza dokununca motor bağırıyor ama hızlanması az. Debriyaj kaçırmaya başladı yani. Kasacıya gidincede tekrar çalıştıramadım flanş çıktı sanırım. Bu flanşla devam edilmeyecek belli oldu. Bi flanş sipariş etmem lazım.
Bide video çektim onuda yüklenince koyayım buraya.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:28 ----------
https://youtu.be/3TG_FiOvUJc
Karbüratörün parça sıkıntılı olduğu için çalışmada biraz bozukluk var. Rölantiye geç düşmeside o yüzden.
-
24 Kasım 2017, 23:45
#387
eksozu tıkayıp kaçak testi yaptın mı ?
-
24 Kasım 2017, 23:52
#388
matrax33 adlı üyeden alıntı
eksozu tıkayıp kaçak testi yaptın mı ?
Teste gerek yok gözle görülüyor abi zaten. Eksoz ve tüpün birleştiği yerden baya duman atıyordu. Elyafla biraz önledim ama hala kaçak var. Oraya dayson sıksam faydası olur mu ki? Yada aokuyumcu'nun gösterdiği banttan mı sarsam
Tam iç içe geçen şekilde değil borular. Hırp oturmuyor yani. Ya ince sacdan oraya uygun birşey yapmalıyım yada oraya kesip farklı bi boru yapmalıyım
-
24 Kasım 2017, 23:57
#389
Ekarademir adlı üyeden alıntı
Teste gerek yok gözle görülüyor abi zaten.
Eksoz ve tüpün birleştiği yerden baya duman atıyordu. Elyafla biraz önledim ama hala kaçak var. Oraya dayson sıksam faydası olur mu ki? Yada aokuyumcu'nun gösterdiği banttan mı sarsam
Tam iç içe geçen şekilde değil borular. Hırp oturmuyor yani. Ya ince sacdan oraya uygun birşey yapmalıyım yada oraya kesip farklı bi boru yapmalıyım
Elyaf dayson ot çöp hiç bişeyin faydası yok. Aynı sorun bende de var. Bir türlü kalıcı kesemedim. 0'a 0 geçen yanmaz hortum geçirip kelepçelemeyi düşünüyorum. Yarın bende onunla uğraşıcam.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:55 ----------
eksozcudan silikon aldım sürüyorum 1 hafta sonra eriyip gidiyor adam garanti vermişti bilmem kaç dereceye dayanır diye
-
25 Kasım 2017, 00:10
#390
Sabit duruyorsa seninki eksoz macunu denesen? Hareket edince dağılıyor ama o.
Bende birbirine geçen boruyu daha uzun geçecek şekilde ayarlasam diyorum. Boyamadığım için daha kesin çözüme bakmadım.
Emaye nasıl olur abi ne dersin? Aksaray'da soba emaye işiyle uğraşan bi fabrika var. Onlara mal getiriyorum. Söylesem eksozuda araya sıkıştırırız.
Emaye güzel durur diye düşünüyorum. Önce zımpara ile iyice düzelttikten sonra tabi ki.
-
25 Kasım 2017, 01:58
#391
bant yap emaye veya metal görüntüsü idare edebilir ama ısıyı geçirir. yazın aşağıdan aşağıdan pişersin , bide çıplak tenin değdi mi kebabcıya gitmene gerek kalmaz .
-
25 Kasım 2017, 02:57
#392
Ekarademir adlı üyeden alıntı
Sabit duruyorsa seninki eksoz macunu denesen? Hareket edince dağılıyor ama o.
Bende birbirine geçen boruyu daha uzun geçecek şekilde ayarlasam diyorum. Boyamadığım için daha kesin çözüme bakmadım.
Emaye nasıl olur abi ne dersin? Aksaray'da soba emaye işiyle uğraşan bi fabrika var. Onlara mal getiriyorum. Söylesem eksozuda araya sıkıştırırız.
Emaye güzel durur diye düşünüyorum. Önce zımpara ile iyice düzelttikten sonra tabi ki.
haraketten değil sıcaktan eriyor. En kralını sürdük macunun şunun bunun eriyor. Hortum yapıcam. Orjinalinde körük gibi bişi vardı ben FMF'i takınca ne böyle dandik iş mi olur diye çıkarıp attım onu. Adam bişi biliyomuşta koymuş meğer onu
-
25 Kasım 2017, 11:17
#393
Bendede vardı aynı sorun.Tüple salyangazun birleştiği yerde kaçak vardı. Basınca dayanıklı hortum alıp araya attım kafalarada birer kelepçe kitap gibi oldu.
-
25 Kasım 2017, 23:32
#394
KTM250 adlı üyeden alıntı
Bendede vardı aynı sorun.Tüple salyangazun birleştiği yerde kaçak vardı. Basınca dayanıklı hortum alıp araya attım kafalarada birer kelepçe kitap gibi oldu.
o basınca dayanıklı hortum aynı zamanda 4 zamanlı eksoz ısısınada dayanabilir mi sence ?
Bu gün başka işlerle uğraştım eksoz kaldı gene.
-
26 Kasım 2017, 16:02
#395
aokuyumcu adlı üyeden alıntı
bant yap emaye veya metal görüntüsü idare edebilir ama ısıyı geçirir. yazın aşağıdan aşağıdan pişersin , bide çıplak tenin değdi mi kebabcıya gitmene gerek kalmaz .
Bant aynı zamanda gürültüyüde keser mi ? Çınlama var önde.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:59 ----------
Motoru denedim bu arada. Olmamış. İnce boru yüzünden boğuluyordu. Onu kalınlaştırdım şimdi iyi. Sesi biraz arttı ama olsun. Videosunu atarım eve gidince.
-
10 Aralık 2017, 22:59
#396
-
10 Aralık 2017, 23:07
#397
Ekarademir adlı üyeden alıntı
.............
Yamaha XT600 almayı düşünüyorum. Yada o ayarda başka birşey.
.......................................
Ben söylemiştim, demiyorum.
"Eskiye rağbet olsaydı bit pazarına nur yağardı" derler üstat.
Eskiyle uğraşmak pişmanlıktır. Temiz bir dört zamanlı seni gezdirir.
-
10 Aralık 2017, 23:19
#398
XT600 ve benzerleri çok öncedende aklımdaydı. Hatta onunla alakalı bi konu açmıştım ve o konudaki yorumlardan sonra bu projeye girişmiştim. Hatta o konuda Matrax abinin yorumuda vardı.
Benim motorla alakalı bi sorunum yok aslında. Takıldığım insanların motorları çok büyük.
Mesela o grupta 250lik japon enduro motorlar olsa 4 zamanlı. Yine içlerinde en hızlısı ben olurum. Bu sefer onlar bana yetişemez. Ama adamlardaki motorlar ortada. Hele Levend abide 1600 cc crusier var.
Geçen sefer ilk çıkışımız anayoldandı. 170-180 basıp gidebiliyorlar. Daha fazlasınıda yapabilirler. Ben 140 yaptım direksiyon sallanmaya başlayınca geri çektim elimi. Tın tın devam. Ama sonrasında çok kötü patika yollara girdiğimizdede ben hafiflik ve kıvraklık ile basıp gidiyordum.
Yani benim sorunum motordan değil aslında. Gruba ayak uydurmak için hızlı gidecek bi makina lazım. 300ccyi çok övüyorlar. Bide onu deneyeceğim gibi bu gidişle.
-
10 Aralık 2017, 23:21
#399
Abi öncelikle kolay gelsin.Yanlız yenisini alırsan da eskisini satarsan da bir bitmiş en azından gider haliyle 1,2 dakikalık bir video atıversene şöyle arazide sana zahmet.
-
10 Aralık 2017, 23:25
#400
yusufkalaz adlı üyeden alıntı
Abi öncelikle kolay gelsin.Yanlız yenisini alırsan da eskisini satarsan da bir bitmiş en azından gider haliyle 1,2 dakikalık bir video atıversene şöyle arazide sana zahmet.
Çekecek adam bulursam olur tabi ki.
İster düşün... Kendini ister hayale kaptır...Uzar uzar, çünkü hiç sonu yoktur yolların.
Bakarsın aldanmışsın, gördüğün bir seraptır. Sevimli bir hayale açılırken kolların.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)
Bu Konudaki Etiketler