Tulpar - Custom Enduro Projesi
Reklamlar
-
21 Kasım 2017, 18:16
#361
Reklamlar
-
21 Kasım 2017, 20:30
#362
Rulman falan kurcalama. Ön takımda boşluk varsa göbek kontrasını sık. Kafa sallama yüksek hızlarda normal. Fazla zorlama çok riskli. Motorun ayrodinamiği müsait değil. Ön takım arka takım komple basıp grenaj ön çamurluk vs. sökmen lazım. Apaçi cglerine döner motor 😬 Benimki 130 dan sonra atarım aşşa diyor. 120-130 bu tip motorlar için yeterli.
-
21 Kasım 2017, 21:15
#363
matrax33 adlı üyeden alıntı
Rulman falan kurcalama. Ön takımda boşluk varsa göbek kontrasını sık. Kafa sallama yüksek hızlarda normal. Fazla zorlama çok riskli. Motorun ayrodinamiği müsait değil. Ön takım arka takım komple basıp grenaj ön çamurluk vs. sökmen lazım. Apaçi cglerine döner motor Benimki 130 dan sonra atarım aşşa diyor. 120-130 bu tip motorlar için yeterli.
O zaman dişlilerdeki bu ayar iyi. Öne 18 takınca 5. vitesi zor yiyor motor. Ve yediğinde ise yüksek sürat yapıyor. 16 takınca kalkışı gidişi filan güzel. Ama yüksek hız yok. 110 filan ancak. Ben buna yaparsam belki 17 diş takarım. O zaman tam uygun olacak gibi.
Abi bi önceki mesajımada bi cevap versen Yarın inşallah eksoz işine girişeceğim. Vakit kalırsada hava filtresi yapmam lazım. Açık hava filtresi çok kafa ağrıtıyor bide ayar tutmuyor.
İster düşün... Kendini ister hayale kaptır...Uzar uzar, çünkü hiç sonu yoktur yolların.
Bakarsın aldanmışsın, gördüğün bir seraptır. Sevimli bir hayale açılırken kolların.
-
21 Kasım 2017, 22:57
#364
selamlar
kardeşim motorları yaparlarken amaçlanan maximum hıza göre gidon açısını ayarlıyorlar, yüksek hızda kafa sallamanın sebeplerinden birisi bu. ikincisi ise hızlandıkça on tekerleğin üzerindeki ağırlığın azalarak ön gidonun yükselmesi ve dengeyi bozması . eğer ön kısmın yüksekliğini biraz azaltırsan daha yüksek hızlarda kafa sallamaya başlayacaktır. ama 100 veya 110 km hız iyi bir hız daha fazlası gereksiz.
-
21 Kasım 2017, 23:22
#365
Ekarademir adlı üyeden alıntı
O zaman dişlilerdeki bu ayar iyi. Öne 18 takınca 5. vitesi zor yiyor motor. Ve yediğinde ise yüksek sürat yapıyor. 16 takınca kalkışı gidişi filan güzel. Ama yüksek hız yok. 110 filan ancak. Ben buna yaparsam belki 17 diş takarım. O zaman tam uygun olacak gibi.
Abi bi önceki mesajımada bi cevap versen
Yarın inşallah eksoz işine girişeceğim. Vakit kalırsada hava filtresi yapmam lazım. Açık hava filtresi çok kafa ağrıtıyor bide ayar tutmuyor.
Eksozun ölçüsü sana kalmış, ne kadar sığdırabiliyosan. Bu salyangozun espirisi eksoz gazını burada biriktirip, pistonu geri teptirme amaçlı. Yani ne kadar çok geri tepme o kadar güzel devirlenme. Şasi durumuna göre gözede batmayacak şekildde mobilet eksozlarını doldur. KTM250 ( adamın isminide bilmiyoruz ) elindeki salyangozun giriş çıkış çaplarını vermiş.Ondan feyz al. Salyangozun tüpe doğru olan çıkış çapı ne kadar ufak olursa eksoz gazını burada rahat biriktirebilir. Eksozun hiç bir noktasında kaçak olmamasına özen göster.
-
22 Kasım 2017, 17:09
#366
matrax33 adlı üyeden alıntı
Eksozun ölçüsü sana kalmış, ne kadar sığdırabiliyosan. Bu salyangozun espirisi eksoz gazını burada biriktirip, pistonu geri teptirme amaçlı. Yani ne kadar çok geri tepme o kadar güzel devirlenme. Şasi durumuna göre gözede batmayacak şekildde mobilet eksozlarını doldur. KTM250 ( adamın isminide bilmiyoruz ) elindeki salyangozun giriş çıkış çaplarını vermiş.Ondan feyz al. Salyangozun tüpe doğru olan çıkış çapı ne kadar ufak olursa eksoz gazını burada rahat biriktirebilir. Eksozun hiç bir noktasında kaçak olmamasına özen göster.
İsmim Göktuğ, Salyangozun giriş çapı 5 cm orta kısımlara doğru 12-13 cmye kadar çıkıyor sonra yavas yavas 3cmye düşüyor 3cm olarak 15 cm devam ediyor sonra tüpe giriyor.
-
22 Kasım 2017, 19:27
#367
İster düşün... Kendini ister hayale kaptır...Uzar uzar, çünkü hiç sonu yoktur yolların.
Bakarsın aldanmışsın, gördüğün bir seraptır. Sevimli bir hayale açılırken kolların.
-
22 Kasım 2017, 20:01
#368
En son eksozu elinle tıka kaçak var mı test eti Motor stop etmiyor çalışmaya devam ediyorsa kaçak vardır kaynaklarda.
-
22 Kasım 2017, 20:15
#369
matrax33 adlı üyeden alıntı
En son eksozu elinle tıka kaçak var mı test eti Motor stop etmiyor çalışmaya devam ediyorsa kaçak vardır kaynaklarda.
Tamam abi inşallah cumartesi günü ortadaki bağlantıyı yaptıktan sonra bakayım.
İster düşün... Kendini ister hayale kaptır...Uzar uzar, çünkü hiç sonu yoktur yolların.
Bakarsın aldanmışsın, gördüğün bir seraptır. Sevimli bir hayale açılırken kolların.
-
22 Kasım 2017, 23:21
#370
selamlar
kardeşim eksoz korumasını saçtan yapmak yerine ses ve ısı izolasyon bantlarından sarsan daha fonksiyonel ve görüntü ise daha tatmin edici olabilir.
hem söküp takarkende rahatlık sağlayabilir.
-
23 Kasım 2017, 08:36
#371
Erdi eline sağlık çok güzel olmmuş havalar ısınınca performansıda bir dene bakalım
-
23 Kasım 2017, 22:57
#372
İster düşün... Kendini ister hayale kaptır...Uzar uzar, çünkü hiç sonu yoktur yolların.
Bakarsın aldanmışsın, gördüğün bir seraptır. Sevimli bir hayale açılırken kolların.
-
23 Kasım 2017, 23:06
#373
Geçen sene kışın nevşehirdeydim benim şansıma -30 olmuştu tüm kış. Hiç öyle olmuyomuş normalde.
-
23 Kasım 2017, 23:11
#374
matrax33 adlı üyeden alıntı
Geçen sene kışın nevşehirdeydim benim şansıma -30 olmuştu tüm kış. Hiç öyle olmuyomuş normalde.
Abi sen geliyordun hani?
İster düşün... Kendini ister hayale kaptır...Uzar uzar, çünkü hiç sonu yoktur yolların.
Bakarsın aldanmışsın, gördüğün bir seraptır. Sevimli bir hayale açılırken kolların.
-
23 Kasım 2017, 23:14
#375
Ekarademir adlı üyeden alıntı
Abi sen geliyordun hani?
Şu an kocaelideyim. Nevşehir işini geçici olarak uzaktan çözdük. Ama rutin bakım işim var orda gelir giderim muhakkak.
-
23 Kasım 2017, 23:18
#376
matrax33 adlı üyeden alıntı
Şu an kocaelideyim. Nevşehir işini geçici olarak uzaktan çözdük. Ama rutin bakım işim var orda gelir giderim muhakkak.
Gelde bi Aksaray tava yiyelim.
İster düşün... Kendini ister hayale kaptır...Uzar uzar, çünkü hiç sonu yoktur yolların.
Bakarsın aldanmışsın, gördüğün bir seraptır. Sevimli bir hayale açılırken kolların.
-
23 Kasım 2017, 23:19
#377
Ekarademir adlı üyeden alıntı
Gelde bi Aksaray tava yiyelim.
En son yediğimde sarımsağı fazla koymuşlar miğdem bozuldu Hemde kamyoncu lokantasında yediydim iyi olur diye.
-
23 Kasım 2017, 23:40
#378
Abilerim iştahımı kabartıyor yaptıklarınız, planlarınız, konuşmalarınız. Diyorum ki acaba bende eski bir 4 silindirli alsam bende kendime göre modifiye mi etsem ya
-
24 Kasım 2017, 00:15
#379
GLADiUSS adlı üyeden alıntı
Abilerim iştahımı kabartıyor yaptıklarınız, planlarınız, konuşmalarınız. Diyorum ki acaba bende eski bir 4 silindirli alsam bende kendime göre modifiye mi etsem ya
eski 4 silindirliyi adam edecek para bende yok şahsen. Yeni 1 motor parası yer. Şansa bela kazalı düşük kilometreli bişi bulmak gerek.
-
24 Kasım 2017, 10:50
#380
GLADiUSS adlı üyeden alıntı
Abilerim iştahımı kabartıyor yaptıklarınız, planlarınız, konuşmalarınız. Diyorum ki acaba bende eski bir 4 silindirli alsam bende kendime göre modifiye mi etsem ya
Jawa al jawa :D hem gücü tatmin eder. Hemde parçası çok ucuz.
Ben 40 liraya piston aldım. 4 silindir japon makinaya kaç paraya alınır bi araştır.
Jawadan çok güzel cafe racer, bobber örnekleri var. Aksaray'da bi tane görmüştüm fotoğrafını çekeyim inşallah.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:49 ----------
matrax33 adlı üyeden alıntı
En son yediğimde sarımsağı fazla koymuşlar miğdem bozuldu
Hemde kamyoncu lokantasında yediydim iyi olur diye.
Az sarımsaklıda yenmez ki o :D
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler