Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Bisan Roadstar 250 Cafe Racer

    REKLAM ALANI
  1. #1
    hayko5 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Ağustos 2012
    Şehir
    İskenderun
    Motosikleti
    V-Twin Café racer
    Evet arkadaşlar projeye başlandı ufak bir kaza sonucu sol peg'in kırılması ile motoru tamamen onarıp Cafe Racer yapma kararı aldım.





    Motor budur 2008 Model canavar gibi Maşallah fakat makyaj olarak yorgun durumda yediemin deposuna girmiş zate anasını ağlatmışlar orda. Ben alalı 1 ay kadar oldu gidişinde bir problem yok. Şekil şemal olarak ve oturuş pozisyonu açısından Cafe Racer seviyorum tarzıma da daha uygun.

    Kesip biçmeler başladıkça fotoğraf gelecek şu an bulunduğum kulübün mekanik garajında yatıyor

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:11 ----------

    Mafsal değişecek ve amortisörler yanlardan iptal edilip CBF150 orda göbek amortisör kullanılacak sele demiri resimde gördüğünüz gibi kullanılacak. Bakalım nasıl bir şey yapacaz. Tail'de polyesterden olacak strafor üstüne.

    Thracian, fazil ve Motor_Derili bunu beğendiler.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Thracian - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Haziran 2012
    Şehir
    Lüleburgaz-Bursa
    Şase şekil olarak bobber yapmaya daha müsait ama biraz uğraş ile caferacera da dönüştürülebilir.Özellikle yüksek ve düz oturak formunu yakalamak biraz uğraştırıcı olabilir.Şaseye biraz ek yapmak gerekebilir.Yada şase ile hiç oynamadan sadece tekli bir oturak ile bobber/caferacer karışımı bir şeyler yapılabilir.Konuyu takipteyim.

  3. #3
    hayko5 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Ağustos 2012
    Şehir
    İskenderun
    Motosikleti
    V-Twin Café racer
    Dediğiniz şekilde yapılmış bir Roadstar elimizde mevcur çok engin kalıyor o zaman motor pek hoşuma gittiğini söyleyemem sürüş tarzı da sıkıntılı o şekilde. Yükseklik olarak "1.080cm" boyutunu yakalamayı planlıyoruz tam boyuma uygun olan yükseklik budur çünkü.

  4. #4
    fazil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mart 2014
    Şehir
    kadıkoy
    Motosikleti
    xv250 / fz6
    Arka tekerlek ve salincak hangi motordan geldi, ben de merakla takip edicem bir virago 250 sahibi olarak. Monoshock fikrini sevdim.

  5. #5
    hayko5 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Ağustos 2012
    Şehir
    İskenderun
    Motosikleti
    V-Twin Café racer
    El yapımı.

  6. #6
    fazil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mart 2014
    Şehir
    kadıkoy
    Motosikleti
    xv250 / fz6
    Sasiyi de amortisoru sokmak icin yarmissiniz galiba.

  7. #7
    Thracian - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Haziran 2012
    Şehir
    Lüleburgaz-Bursa
    Alıntı hayko5 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dediğiniz şekilde yapılmış bir Roadstar elimizde mevcur çok engin kalıyor o zaman motor pek hoşuma gittiğini söyleyemem sürüş tarzı da sıkıntılı o şekilde. Yükseklik olarak "1.080cm" boyutunu yakalamayı planlıyoruz tam boyuma uygun olan yükseklik budur çünkü.
    Kusura bakmayın son gönderdiğiniz resmi görmeden yorum yapmışım.Zaten yorumda yazdığım şaseye ek yapma işini çoktan bitirmişiniz..Galiba yeni maşa ve tek amortisörde uygulanmış.Son derece güzel ve profesyonel bir çalışma oluyor bence.Sakıncası yoksa kullandığınız parçaları ve maliyetleri de yazabilirseniz en azından bu tarz bir projeye girecek arkadaşlara fikir vermiş olursunuz.
    Motor_Derili bunu beğendi.
    Özgürlüğün en büyük düşmanı halinden memnun kölelerdir.

  8. #8
    hayko5 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Ağustos 2012
    Şehir
    İskenderun
    Motosikleti
    V-Twin Café racer
    PROJE YARIDA BIRAKILMIŞTIR. YAPACAK KİŞİLERE ÖZELDEN YAZARLARSA YARDIMCI OLABİLİRİM .


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)