Unoturbo Benim bu araçla amacım zaten dağ bayır gezmek.
Ben boş vakitlerimde genelde şehirden kaçıyorum. Eskiden halı yıkama işi yapardım. Koltuğun arkasında çöp şiş olurdu her daim. En ufak boş vakitte hemen çıkardım dışarıya. Bi dağ bayır bulurdum. Yakardım ufak tefek tahtaları. Hemen oracıkda bi mangal. Hayat bana güzel.
Kütahya'da üniversitedeydim. Bi sırt çantam vardı. İçinde kendi yaptığım ufak bi mangal. İki tane şiş. Birde çaydanlıktan bozma semaver. Sabah güneş doğmadan Kaleye çıkardım. Bi ateş yakardım. Çay içerdim şehri seyrederdim. Öğlene doğru yemek yapardım filan. Kafa dinlerdim. Bu araçla da onu yapma niyetim var. Alacağım oltamı, semaverimi, mangalımı. Çıkıp gideceğim uzaklara. Gerekirse birde çadır üstüne. Şehir gürültüsünden iş stresinden uzaklaşacağım. Yani o yollara o hava filtresi olmaz. O lastiğinde olacağını sanmıyorum. Dişli atv lastiği isteme sebebim bu anlattıklarım.
Frosen son kısmı takip etmemişsin anlaşılan.
Orjinal motoru 2t idi. Şimdi üstünde 4t motor var.
Mucit23 eksoz çıkışına el değilmiyor. Aşırı ısınıyor dediğin gibi. Onun dışına bi muhafaza yapıp o sıcaklığı kaloriferde kullanmayı düşünüyorum.
Yigit Emre fan için şarj dinamosunu ölçmek lazım önce. Ona göre takılır artık. Aklımda ki bir başka fikirde ön tamponun düz kısmını açmak. Arkasına bi davlumbaz yapmak. Geri önünü file gibi birşeyle güzel gözükecek halde kapatacağım. Bi hava hortumu ile direk bloğa veririm çıkışını. Yani atıyorum 100 birim yerden havayı toplayıp 10 birim yerden üfürecek.
Yürekçe yolladığın adrese bakamadım.