yamaha xs 650 cafe racer projesi
Reklamlar
-
20 Haziran 2016, 12:40
#1
selamun aleyküm arkadaşlar. babamın 1977 de sıfır km olarak alıp 1984 de türkiyeye getirdigi ve tr plakalı xs 650.babamın rahatsızlıgından sonra motor en az 4 5 senedir yatmaktadır. bende motoru söküp bütün bakımlarını yapıp cafeye cevirmeye karar verdim. bu konuda öneri ve tavsiyelerinize ihtiyacım var. nereden başlamalı ve neler yapmalıyım
saygılar.....
Reklamlar
-
20 Haziran 2016, 13:29
#2
motor çok kötü durumda değil gibi, orjinal haliyle toplamayı da düşün bence
-
20 Haziran 2016, 13:43
#3
kötü durumda degil o da bi alternatif tabi. neden olmasın
-
20 Haziran 2016, 14:43
#4
Pisman adlı üyeden alıntı
motor çok kötü durumda değil gibi, orjinal haliyle toplamayı da düşün bence
Bence de orjinalliğini hiç bozma bu hali çok daha hoş
____it's my life_1982____
-
20 Haziran 2016, 15:41
#5
güzel yapılınca oluyor gerçekten bu kafe reysır ama şu nadide motora yapmayın bence bunden beş on yıl sonra bu akım bitecek diye düşünüyorum ayrıca motorun orjinal hali bile çok sıradışı ben kafereysır olayını biraz kişiselleştirme olarak görüyorum ama zaten farklı olan eski motorların kesilip biçilmesine gönlüm razı gelmiyor :( kazalı bir mt7 nebileyim er5 gs500 gibi motorlarla yapılan kafereysırlar daha yaratıcı geliyor bana.
-
20 Haziran 2016, 17:18
#6
piyasada olmayan bir motora sahipsin, yıllardır arayıp duruyoruz kaç kişi alttaki linke bir göz gezdir, cafe racerdan bobbera kayacak gözün
http://www.xs650chopper.com/
-
20 Haziran 2016, 21:12
#7
evet bobberlerde güzel. gursus arkadasın dedigi gibi orijinalini fazla bozmak istemiyorum. illaki cafe racer yapicam diye biseyde yok siz degerli arkadaslarimin yorumlarina göre karar vericem bayramdan sonra bir aylık iznim var o zaman zarfinda söküp gerekli bakim boya nikelaj işlerine başlayacağım inşallah
-
20 Haziran 2016, 21:13
#8
Yazık olur.
Orijinal haliyle restorasyonu düşünmelisin.
-
20 Haziran 2016, 21:19
#9
Elektirik aksam cok sıkıntılı olabilir onun haricinde metal temizligi lazim pas pis gidermek icin , kumlama veya kurubuz ile temizlettirebilirsiniz yada ugrasirim derseniz sonuna kadar söküp avuc ici taslama isle temizleyebilirsiniz veya nikelaj yaptirabilirsiniz yalniz işten anlamiyorsaniz cok sikinti cekebilirsiniz anlayan biri veya bi ustayla toplayin derim hepsini soktukten sonra toplamada sikinti çekerseniz tamamini motorcuya toplatmak zorunda kalabilirsiniz civatalar somunlara cok dikkat edin ayrica toplarken loctite unutmayin :D
-
20 Haziran 2016, 21:48
#10
Bsabora bu abimizin açtığı konuları detaylı inceleyip ardından parça temini, montaj gibi aklınızda kalan soruları yöneltirseniz size yardımcı olabilecektir.
-
20 Haziran 2016, 21:48
#11
allaha şükür elimizden söküp takma işi gelirr. en ufak parcasına kadar söküp nikelaj kumlama boya elektirik işlerini yapıcam. arka stop camında küçük bi kırık var onu bulmam gerekiyor sadece
-
20 Haziran 2016, 23:54
#12
Orjinal topla bencede. Severim böyle samanlık cevherlerini.
-
21 Haziran 2016, 10:52
#13
Kesinlikle orjinal helinde topla. Caf racer sevdası iyice kabak tatı verdi ve bu sevda da bir noktada bitecek. Orjinal bir klasiğe sahip olmak ise bitecek bir durum değil. Çok güzel motormuş bu arada kazasız sürün.
-
21 Haziran 2016, 11:22
#14
dostum sakın cafe racer saçmalığına kurban etme güzelim motoru. maddi değeri bile ölçülemez bazı şeyler vardır trilyonlar versen bulamazsın. orjinal haliyle falanda toplama böyle kalsın bir süre. aceleye gelir yanlış ellerde perişan olur
-
21 Haziran 2016, 11:40
#15
orjinal hàlinde toplayacağım. elimden gelirallaha şükür bu işler her birşeyi ile kendim ilgilenecegim. peki arızalı kırık parçalarını nerede bulabilirim. mesela marş dişlisinin degismesi gerekiyor nereden temin edebilirim
-
21 Haziran 2016, 12:30
#16
bu motora sahip olabilmek büyük şans. umarım mundar olmaz
-
21 Haziran 2016, 13:21
#17
Motor gerçekten efsane. Cafe racer yapmak için gerçekten ideal bir makine. Ben olsam orjinal parşalarını bozmadan yeni parçalar ile bir restorasyona girerim. Zaten şaseyi kesim biçmeye gerek kalmaz. Zaten çamurlukları söksen, direksiyonu değiştirsen, biraz boya işi, bir de koltuk yaptın mu büyük ölçüde cafe racer 'ın hazır demektir. Nadide bir makine olduğundan orjinal aksamların bozulmaması önemli. İleride sıkılırsan yine bir restorasyonla orjinal efsane bir makinen olabilir.
-
21 Haziran 2016, 16:14
#18
cafe racer dan kastim kucuk bi direksiyon bi koltuk küçültülmüş camurluklar falandi. sanırım oldugu gibi kalması
-
21 Haziran 2016, 16:57
#19
Aleykum Selam, çok şanslısın harbiden
Bu alet bende olsa;
*Orj. boyasına yakın boyarım hatta depodaki stickerlarin aynısı çıkartırım.
*Arka çamurluğu iptal ederim.
*Ön çamurluğu çıkartır yerine küçük bir şey uydururum.
*Seleyi yarısı kadar inceltir, enine dikişli modellerden yaptırırım.Nette örnekleri çok.
*Cafe racer gidon ile de işi bitiririm. ( Aklındakiyle hemen hemen aynı sanırım)
-
21 Haziran 2016, 17:11
#20
Geçenlerde Bir Honda CB 400 gördüm makina pırıl pırıldı, içimden " umarım kesip biçilmez" dedim, sizinki de eksik bi görüntüsü yok bence orjinal olarak kalması daha değerli, tabiki karar sizin.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)