Merhabalar bende diy projeler yapan tasarlayan biriyim..
Aynı zaman 2015 senesinden f650 99model st serisi sahibiydim bir sene kadar.
İstanbul içi yakıt sarfiyatı 0.35-0.40krş altına inmiyordu.uzun yol 20krş..
Ufak tefekte olsa çok fazla kronik sorunu var ve ben bir çoğunu yaşadım.(Manifolt yırtılması karbüratör ayar kaçırması,konjektörün sele altında yanması(benim ki yanmadı dışarı taşıdımda yanabiliyor) marş rublesini yemesi gibi gibi)
Ortalama Piyasası temizliğine göre 5-7 lira olan 21 yaşında bir motosiklet için boya döşeme masrafları 1000tl civarında gitmiş anlaşılan.
Ön lastiğide bi acayiptir bunun ne enduro ölçülerine denk gelmez. ön yol arkaya enduro takarlar genelde.
Bu aldığım hali
Bu da satmadan önceki son fotoğrafı
Yüksek cc olması fiyatı ucuz olması nedeniyle parası az olan gençler tarafından alınıp racing gibi sıkıştırılmaktan canı yanmış motosikletler bunlar.
Ben 2015te 3 ayda sıfır cbf 150 üzerine 2.000tl para olarak takasla satmıştım.(hayatımın en en karlı alışverişiydi)
O cbfde hala gözümün nuru asla satmayı düşünmüyorum.
Bu bmwlerde dediğim gibi gençler tercih ettiği için Genelliklede para vermezler."Abi küçük motorum var üzerine şunu kadar para versem takas olur mu" diye sorarlar..
5-7Bin liralık motora.
İyi bi lastik almaya kalkıyorsun 1500tl tutuyor bu beni çok rahatsız ediyor.
Çünkü satmaya kalktığında ilanlarla 10 yıllık lastikli motorlarada aynı fiyatı çekmişler.Müşteriler bunu algılıyamıyor.
Eğer ki motosikletiniz binilebilir durumda ise özel bi sebebi yoksa bu kadar emekten sonra biraz binin derim.
İşçilikleriniz çok güzel olsada bmw nin lansman rengi siyahtır ve siyahı ben nedense çok seviyorum
İyi günler Dilerim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:58 ----------
konu hortmuş yahu son mesajları görüp yazmıştım