Takipteyim
Sanırım m gidonu o depo ile kullanmak sıkıntılı olur. Insanın eli depo ile elcik arasına sıkışır gibi duruyor.
Kuyruğu kesmişsiniz. Motoru tek kişilik mi yapacaksınız?
aslında cbf in deposu çok güzel genel hatlarıyla eğer brat tarzı yapıcaksan ki bana öyle geldi hiç sırıtmaz o depo ama tabi fazlalıkları traşlatıp düz olması lazım o vida takılan yerler birde gidon olarak clip on dedikleri gidonları tavsiye ederim zira bu m gidonlar hem acı olarak hemde genişlik olarak yapmak için yapılmış olduğu için hem seni yorar hemde görseli iyi değil birde son olarak yapmışken ayaklıklarıda geri aldırmanı tavsiye ederim
Aslında kuyruğu daha uzun bırakmak istiyordum fakat böyle daha iyi olacak gibi. Şimdiki haliyle 1.5 kişilik olacak, arkaya gelecek kişinin zayıf olması gerek İlk kestiğim çamurluk hiç ama hiç olmadı. Kendi kulakçıklarıyla bağlamaya kalkınca lastiğin epey üzerinde kalıyor, çamurluk işi sonraya kaldı. Gidon konusu hala kafamı kurcalıyor. Belki bir cross gidonu bile olabilir
Tel jant, Düz depo, Kısa kuyruk ve sele, Disk frenler, Hoş bir eksoz vs. vs.
Arkadaşlar cg deposu deneyelim dedik sonuç bu;
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:35 ----------
Beyin, regülatör, sigorta kutusu gibi normalde sele altında bulunan parçalar açıkta kalmasın, bir kutuya doluşturuvereyim diye internette metal kutu ararken, evdeki eski baharat kavanozları aklıma geldi. Kendileri şöyle bir şey olur;
Eldeki dremelle bir göz açtım ve içini mutfak tezgahlarına serilen yalıtkan malzemeyle (gerçi yalıtkan olması gerekiyor muydu bilmiyorum ama olası tıkırtıları da engellemesi amacıyla) kapladım. Kutuyu yine sele altlarına denk gelecek bir yere şasiden ufak bir ayaklık kaynatıp, kutuyu da ona montajlamayı planladım. Kabloları açılan gözden geçirdikten sonra kapağını kapatıp kalan boşluğu silikonla(başka bir malzeme konusunda fikir bekliyorum) doldurmayı düşünüyorum. Sonuç böyle oldu;
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:05 ----------
Arkadaşlar tekrardan merhaba. Bugün sele, yeni gidon, far ayakları ve far (fotolarda mevcut değil), spor hava filtresi, akü, zincir dişli takımı siparişleri elime ulaştı.
İlk olarak seleyle başlayalım. Yapan arkadaş epey ilgili ve işinin ehli birisi. İlk olarak altına sunta gibi bir malzemeden parça kesti ve süngeri yapıştırıp şekillendirdi;
Ara aşamalarda diğer işlerimi halletmek üzere yanında bulunamadığım için fotoğraflayamadım fakat sonuç şu şekilde;
Bu seledeki kabartı olayları biraz sıkıntılı anladığım kadarıyla. O kabartıları vermek için deriyi ayrı bir süngere diktiğini söyledi fakat deriyi gerdirip montajı tamamladığınızda şişkinlikler ne yazık ki kalmıyor. Yine de gayet içime sinerek teslim aldım.
Sele altı sacı ve selenin duruşu;
Elektrik aksamı için yaptığım baharat kutusunu da geçici olarak koyduk henüz montaj yapılmadı
Hava filtresinin yapısı özellikle cbf150'nin kendi devasa modelinden sonra çok hoşuma gitti ama farklı bir renge boyamayı düşünüyorum. Geriye far ayakları(amortisör borusuna montelenen) ve far, amortisör körükleri, yeni manetler ve elcikler gibi ufak tefek parçalar kaldı. Gidon konusunda ise başka motorcudan bulduğumuz cg gidonunu ters çevirip taktık. Sele konusunda ise; ya arkaya doğru kalkan şasi uzantısını kesip düz kaynatacağız, ya da seleyi ve altındaki sacı ona göre şekillendireceğiz. Açıkçası arka parçayı düzleştirirsek, lastik sürter gibime geliyor.
Filtre, sele, gidonla ilgili genel bir görüntü;
Jantlar mat siyaha boyanacak, lastikler konusunda ise fikrim dahi yok. Yorumlarınızı bekliyorum.
arkasına bi parça daha koyuluyor koltuğun motorunuzun duruşuna o parça çok harika olur
Haklısınız eklemeyi unutmuşum. U şeklinde boru kıvırıp plakalık, stop ve sinyal grubunu da o parçaya eklemeyi düşünüyorum.
Ridin' through this world, all alone. God takes your soul, you're on your own
Ben olsam diğer o koltuklu halinde binerdim belki tam istediğiniz tarz olmazdı ama değişik daha güzel bir tarz olurdu tabi zevk meselesi. Konuyu takipteyim çok güzel ilerliyor
ben olsam kafe cafer değilde ergonomik birşey yapardım. ducati scrambler gibi örneğin
selamlar.
bırsuredır caferacer tasarımlarını ılgıyle takıp edıyorum.
ınceledıgım tasarımlardan hosuma gıdenlerın resımlerını kayıt ettım.
Tekerlek ile ilgili favorı resmımı paylasayım belkı sızınde ılgınızı cekebılır
https://www.instagram.com/p/2furBHgL...feracerturkiye
Kolay gelsin hocam takipteyim
Tajipteyim, merakla bekliyorum. Temiz iş çıkacak
Guzel is tebrik ederim kolay gelsin oncelikle bi kac fikrimi soylemek isterim m gidon bundan daha iyi durmus egzozu da degistirirseniz ana hatlarda guzel cizgiyi yakalayacaksiniz bence gidon icin clip on handle bar da bakabilirsiniz cok yakisiyo tercihen sasi ve motor blogunu tamamen mat siyaha boyayabilirsiniz veya bazi kisimlari krom parlak kalabilir
Arkadaşlar tekrardan merhaba. Motor yürür hale geldi sonunda. Sele çok ince geldiği için tekrar kaplattım. Far montajı ise amortisör borularına geçen ayaklıklarla yapıldı fakat çok yukarıda kaldığı için ters çevireceğim. Arkaya stop, plakalık takılmadı henüz. Egzostu da halledince son düzlüğe girmiş olacağız sanırım.
Son fotolar;
Bu arada sırf selenin sonuna 'U' profil kıvırtmak için sanayide saatlerce volta attım, kimse yapmadı veya uğraşmak istemedi. Bu konuda ne yapabilirim sizce?
Ridin' through this world, all alone. God takes your soul, you're on your own
Tanidik usta veya ustunde bi fiyat belirtmek gerekir sanirim bide baska bi motorun yan kapaklarini alin derim kablolari kutuya koymak zor olabilir
Gerçekten hoş olmuş. Bir araştırmak lazım bulmak için.
Ridin' through this world, all alone. God takes your soul, you're on your own
Artci ayakliklarini ve egzosu soktunmu bie su elektrigi kutuya aldinmi tamamdir
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)