Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Hyosung GT 650 Modifiye

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    hayko5 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Ağustos 2012
    Şehir
    İskenderun
    Motosikleti
    V-Twin Café racer
    Güzel bir proje inşallah bizimki gibi yarı da kalmaz.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    UNdocab - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2011
    Motosikleti
    Hyosung GT650, RT125
    Alıntı hayko5 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Güzel bir proje inşallah bizimki gibi yarı da kalmaz.
    Olmama zorluğundaki şeyleri bitirdim çok şükür.
    Egsozcuya boru yaptırıcam. Birde motoruma uygun sertlikte amortisör yayı aldım o gelince onu takıcam ve bitti proje.
    ver gazı... ver çoşkuyu

  3. #23
    HAZZILHAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ocak 2015
    Şehir
    Vancouver, BC
    Motosikleti
    Suzuki Boulevard M109R B.O.S.S.
    Çok güzel bir harman olmuş doğrusu. Bir tutam street triple katılmış tencereye : ) Son halini ben de merakla bekliyorum. Emeğine sağlık.
    UNdocab bunu beğendi.
    Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.

  4. #24
    AliCem Yener - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2015
    Şehir
    İstanbul/Bahçelievler
    Motosikleti
    yok
    Undocab sanki ön far biraz ileride duruyor bence boraz daha geriye alabilme imkanın varsa geriye almayı dene bir tek motorun bu şeyini beğenmedum ama motor sizin önemli olan sizin kararınız. Ha birde motorun rengi mat siyah olursa sanki çok daha güzel olurmuş gibime geliyor. Kolay gelsin.
    UNdocab bunu beğendi.

  5. #25
    _oXXo_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2010
    Şehir
    TÜRKİYE - 68 AKSARAY artıkın 34 İSTANBUL
    Motosikleti
    GT 250 KIZILL + NC 700 KIRMIZII
    o motor bitmez sen motora binamessin :D bu yıl kendi motoruna binebildinmi :D

  6. #26
    UNdocab - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2011
    Motosikleti
    Hyosung GT650, RT125
    Alıntı AliCem Yener adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Undocab sanki ön far biraz ileride duruyor bence boraz daha geriye alabilme imkanın varsa geriye almayı dene bir tek motorun bu şeyini beğenmedum ama motor sizin önemli olan sizin kararınız. Ha birde motorun rengi mat siyah olursa sanki çok daha güzel olurmuş gibime geliyor. Kolay gelsin.
    Ön amortisörler farları yalayıp geçiyor daha geri gitmez. Oraya gösterge ve bi plastik gelecek o olmadığı için size öyle gelmiş olabilir veya size göre güzel de olmayabilir

    Street triple'ın kendisi de şöyle ;





    Alıntı HAZZILHAR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çok güzel bir harman olmuş doğrusu. Bir tutam street triple katılmış tencereye : ) Son halini ben de merakla bekliyorum. Emeğine sağlık.
    Eyvallah sağol. Tamamen doğaçlama gelişen şeyler oldu. İp ucu vereyim güzel oluyor ;)


    Alıntı _oXXo_ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    o motor bitmez sen motora binamessin :D bu yıl kendi motoruna binebildinmi :D
    Son düzlükteyiz bitti sayıyorum ben
    Arada garajda biniyorum üzerine :D
    _oXXo_ ve cem_bloodz bunu beğendiler.
    ver gazı... ver çoşkuyu

  7. #27
    AliCem Yener - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2015
    Şehir
    İstanbul/Bahçelievler
    Motosikleti
    yok
    Aynen banada gösterge ve plastik olmadığı için bana öyle gelmiş. Şimdi aklımdan öyle geçince hoş duracağını düşündüm. Street tripleı biliyorum. Nedense naked bir motorum olursa benimde hep aklımda çift far bmw enduro ön far tarzı çok hoş oluyor. Projenizin devamını heycanla bekliyorum. Rengini değiştirecekmisiniz acaba? Nedense mat renklerin daha güzel duracağını düşünüyorum. Mesela mat siyah motor ve gidonada hyosung yazısı kırmızı olursa çok hoş olur gibime geliyor ama karar sizin. İyi günler

  8. #28
    Ufuk ARSLAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ağustos 2013
    Şehir
    İstanbul - Sefaköy
    Motosikleti
    GT250R
    sen garajda biniyorsun bitir artık makineyide bizde gezelim

  9. #29
    UNdocab - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2011
    Motosikleti
    Hyosung GT650, RT125
    öyle deme cevizlibağa kadar egsozcu için gittim geldim motorla

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:15 ----------

    Motorun Hyperpro 16.1kg/mm lik sertlikteki yayı geldi. Bu haftasonu onu yerine takıcam.


    Motorun egsoz borularını komple yeniden paslanmazdan yaptırmak için biryerle anlaştık.
    Kaynak işçiliği çok güzeldi gerçekten! fakat yapılış tarzında büküm yerine dirsekle döndüğü için sonuçtaki estetik görünümden hoşlanmadım ve sonuçlanan işi kabul etmedim.
    Benim yaptığım iş fabrikasyon gibi olmalı.


    Şimdi tekrardan baştan egsoz borusu çizimi yaptım işin daha da kolay hal olabilmesi için. Boruları da kendim araştırıp satın alıcam.

    Zeytinburnu Demirciler sitesinde Tunç Metal'in mühendisi ile oturup uzunca konuştuk.

    316 paslanmazdan yapılacak borular. Bu 316 da 2 çeşit boru varmış. Asya üretimi ve Avrupa üretimi.

    Asya üretimi: Büküme gelmez. Bükülse bile 6-7 ay sonra delinme ihtimali var.
    Avrupa üretimi: Büküme gelir en kaliteli üretilmiş malzemedir.

    Benim motorumda orjinal boruların dış çapı 38mm et kalınlığı 1.5mm

    Burada güzel bir durum var. Bu çap teknelerde çok kullanılan bir standartmış. dolayısıyla piyasada talep çok fiyatıda ucuz.
    Aynı borunun 42mm olanının asya üretiminden bile çok daha ucuza geliyor.

    Sıvama büküm yapacak bir arkadaş var ama onunda kalıbı 42mmlik birde kalıbın diski büyük olduğu için geniş bi daire bükebiliyor.
    En kötü ihtima lazım olan bükümün 3 boyutlu maketini çıkarıcam (zor olacak) ve bükümcüye gidip bana bunu yapabilir misin Abidin diycem :D

  10. #30

    Üyelik
    08 Temmuz 2015
    Harbiden yürekten tebrik ederim. Özellükle kendi kullandığım motorun markasını görünce ayrı bir mutlu oldum. Nasıl böyle her ince ayrıntıyı düşünüp uygulamaya dökmüşsün gerçekten takdir ettim. Motorun son halini merakla bekliyorum.

  11. #31
    Palakadir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mayıs 2013
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Piaggio X10 350 Executive
    Alıntı UNdocab adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    öyle deme cevizlibağa kadar egsozcu için gittim geldim motorla

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:15 ----------

    Motorun Hyperpro 16.1kg/mm lik sertlikteki yayı geldi. Bu haftasonu onu yerine takıcam.


    Motorun egsoz borularını komple yeniden paslanmazdan yaptırmak için biryerle anlaştık.
    Kaynak işçiliği çok güzeldi gerçekten! fakat yapılış tarzında büküm yerine dirsekle döndüğü için sonuçtaki estetik görünümden hoşlanmadım ve sonuçlanan işi kabul etmedim.
    Benim yaptığım iş fabrikasyon gibi olmalı.


    Şimdi tekrardan baştan egsoz borusu çizimi yaptım işin daha da kolay hal olabilmesi için. Boruları da kendim araştırıp satın alıcam.

    Zeytinburnu Demirciler sitesinde Tunç Metal'in mühendisi ile oturup uzunca konuştuk.

    316 paslanmazdan yapılacak borular. Bu 316 da 2 çeşit boru varmış. Asya üretimi ve Avrupa üretimi.

    Asya üretimi: Büküme gelmez. Bükülse bile 6-7 ay sonra delinme ihtimali var.
    Avrupa üretimi: Büküme gelir en kaliteli üretilmiş malzemedir.

    Benim motorumda orjinal boruların dış çapı 38mm et kalınlığı 1.5mm

    Burada güzel bir durum var. Bu çap teknelerde çok kullanılan bir standartmış. dolayısıyla piyasada talep çok fiyatıda ucuz.
    Aynı borunun 42mm olanının asya üretiminden bile çok daha ucuza geliyor.

    Sıvama büküm yapacak bir arkadaş var ama onunda kalıbı 42mmlik birde kalıbın diski büyük olduğu için geniş bi daire bükebiliyor.
    En kötü ihtima lazım olan bükümün 3 boyutlu maketini çıkarıcam (zor olacak) ve bükümcüye gidip bana bunu yapabilir misin Abidin diycem :D
    Önce tebrikler bu tip house projectler gün geçtikçe artacaktır . Buna ön ayak olmak cesaret ister sizde o mevcut .
    Lakin bu kadar amortisörcü , egzos bükümcü , kedi mustafa vs vs gibi karekterleri ne kadar zamanda ve ne şekilde bulduğunuz ayrıca bu tip adamlar keyfe keder yada çok iyi ücretlere iş yapar bu işin maliyet boyutunu nasıl çözüyorsun .

    Yani street trip jant almak , cbr abs si almak bunlara uygun kaynak vs yaptırmak . Çok teknik bilgi ve birikim gerektirmiyor mu ?

    Sonucu merak ile beyliyor olacağım .
    UNdocab bunu beğendi.
    Son ağaç kesildiğinde, son nehir kirlendiğinde,son balık avlandığında; beyaz adam paranın yenmeyen bir şey olduğunu anlayacak

  12. #32
    TanImsIz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Temmuz 2006
    Şehir
    İstanbul / Kartal
    Motosikleti
    Aprilia Tuono V4 ve İmola 125
    Aynı motorun kullanıcısı olarak gurur duyuyorum Hyosung modifiyeye , sağıyla soluyla oynayıp yeni bi motor yaratmaya, sonrada karşısına geçip bi kutu bira açıp 'vay be' denebilecek bi motor. Bol sabır ve el yatkınlığı isteyen bi iş, bende ikiside yok, sadece gıpta ile izliyorum
    UNdocab bunu beğendi.

  13. #33
    fearlesboyy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Temmuz 2007
    Motosikleti
    YAMAHA MT
    son durumu cok merak edıyorum.motor ne durumda acaba resım paylaşırmısın.biz bile meraklandık sonucu
    UNdocab bunu beğendi.

  14. #34
    _oXXo_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2010
    Şehir
    TÜRKİYE - 68 AKSARAY artıkın 34 İSTANBUL
    Motosikleti
    GT 250 KIZILL + NC 700 KIRMIZII
    bitseydide görseydik
    UNdocab bunu beğendi.
    '' NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE ''
    MUSTAFA KEMAL ATATÜRK

  15. #35

    Üyelik
    08 Temmuz 2015
    Undocap çıplak foto atsana ( Motorun )
    UNdocab bunu beğendi.

  16. #36
    UNdocab - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2011
    Motosikleti
    Hyosung GT650, RT125
    Alıntı fearlesboyy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    son durumu cok merak edıyorum.motor ne durumda acaba resım paylaşırmısın.biz bile meraklandık sonucu
    Alıntı _oXXo_ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bitseydide görseydik
    Alıntı by_xray adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Undocap çıplak foto atsana ( Motorun )
    Şuan işteyim yarın garajda takılıcam büyük ihtimalle bol bol fotoğraf çekip yapılanları anlatırım.
    Gerçi bu ara tembellik edip iş yapmıyorum.
    Bu süreçte motorsuz kalmamak için bitane RT 125 aldım kendime eşek niyetine ona biniyorum.Tabi üzerimdeki baskı kalktığı için işler daha yavaş yürüyor

    Alıntı Palakadir adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Önce tebrikler bu tip house projectler gün geçtikçe artacaktır . Buna ön ayak olmak cesaret ister sizde o mevcut .
    Lakin bu kadar amortisörcü , egzos bükümcü , kedi mustafa vs vs gibi karekterleri ne kadar zamanda ve ne şekilde bulduğunuz ayrıca bu tip adamlar keyfe keder yada çok iyi ücretlere iş yapar bu işin maliyet boyutunu nasıl çözüyorsun .

    Yani street trip jant almak , cbr abs si almak bunlara uygun kaynak vs yaptırmak . Çok teknik bilgi ve birikim gerektirmiyor mu ?

    Sonucu merak ile beyliyor olacağım .
    Hepsi süreçle beraber hikayeye dahil oldu.
    İşin planlama ve nasıl olacağına hakimsen ve projelendirip gidince fiyatlar o kadar yüksek olmuyor. Birde tatlı dil /insan ilişkileri önemli birşey. Bazen bu insanların da nazını çekmek paketin içinde geliyor ;)

    Parçaların uyumluluğu konusunda Street Triple salıncağı daha önceden yapılmış bir proje olduğu için çok süprizi çıkmadı.(Çıkanlar yetti de arttı.Mesela amortisör sistemini değiştirmek :D)
    Çıkan süprizler sebebiyle fazladan da para harcadım tabiki. Mesela FZ8 daha kalın zincir kullanıyor ve arka diski Triumph salıncağına göre daha büyük(240mm). FZ8 jantı almak yerine R6 jantı seçseydim. Ne yeni dişli almak zorunda kalacaktım ne de yeni fren diski almam gerekecekti. Jantla gelenleri kullanmış olacaktım. Hemde jant üzerinde yaptığım torna işlemleri yarı yarıya düşecekti.

    O kadar hesap kitaba rağmen göremediklerim sebebiyle fazla maliyetler olsa bile çok ciddi maliyetler olmadı.
    Birşey yapacakken onun nasıl çalıştığını ve durumu nasıl çözeceğini kafanda kurgulayınca işler kolay çözülüyor.
    Bunun için insanın mottosu şu olmalı "Çözümün yeni problemler oluşturmamalı"

    Mesela abs sistemini bu proje başlamadan 1.5yıl önce almıştım ve hyonun orjinal arka jantına bu diski takma imkanı yoktu. O konuda kara kara düşünürken. Bu proje ile beraber gelen arka jant ile iş çok çok basit çözüldü. Jantı seçerken abs diski uyabilecek jant seçtim

    Eğer aceleci ve psikolojik baskı hissedeceksen bu işe hiç girmeyecksin yada çok paran olacak hemen çözeceksin.


    Mesela 1 aydır yağmur yağmasını bekliyorum
    Ne alaka dersen eğer. Egsozun arka silindir borusunu arkadaş ile bükücez ve yapıcaz. Ama arkadaşın işleri yoğun.Fabrika çatıları yapıyorlar. 1 aydır pazar günleri dahi çalışıyorlar. Yağmur yağsa çatıya çıkılamayacağı için beraber çalışabilicez.

    Bu işi sanayiye gidip yaptıramazsın. muhtemelen 1 tam gün yiyecek. Kimse 1 tam gününü sana ayırmaz. Yada yalap şalap bir iş yapar paranı da alır. Bok gibi bişe sırıtır motorda.

    Yapılan herşey fabrikasyon gibi durması lazım. Bunun için bazen garaja gidiyorum çayımı alıp, motoru karşısına geçiyorum sandalyeye oturup 1 saat kafamda ölçüp biçiyorum "Bu iş en güzel nasıl olur" diye.

    Boş beleş adam olucan, maliyette az buçuk çıkan şeyleri karşılayabileceksin ve bu tarz iş yapacak atölyesi olan arkadaşların olacak. Seni bu konuların iyi ustalarına yönlendirecek ona rağmen insiyafit sende olacak ki güzel iş yapabilesin
    Mesela kedi Mustafanın tornası çözümleri süper ama sen önce bu böyle olacak demen lazım o da onu en güzel şekilde yapsın.
    Abi bu olması lazım ama nasıl olacak diye ona bırakırsan olmaz. Bir kaç defa işte tıkanma oldu eğer onun dediğini yapsaydım. Çıkan iş 1 yıla kalmaz biyerlerinden çatlayıp patlayabilirdi. Benim seçtiğim yollar bazen çok daha zordu ama bittiğinde Kedi Mustafa'da takdir etti. "Çok güzel iş oldu çiçek gibi" diye

    Yada bizim forumun Acayüp nickli Eyüp abimize gideceksin sana anahtar teslim proje yapacak
    ver gazı... ver çoşkuyu

  17. #37
    Sepetçioğlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Aralık 2010
    Şehir
    SİNOP
    Motosikleti
    KAWASAKİ VERSYS 650
    Alıntı UNdocab adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şuan işteyim yarın garajda takılıcam büyük ihtimalle bol bol fotoğraf çekip yapılanları anlatırım.
    Gerçi bu ara tembellik edip iş yapmıyorum.
    Bu süreçte motorsuz kalmamak için bitane RT 125 aldım kendime eşek niyetine ona biniyorum.Tabi üzerimdeki baskı kalktığı için işler daha yavaş yürüyor



    Hepsi süreçle beraber hikayeye dahil oldu.
    İşin planlama ve nasıl olacağına hakimsen ve projelendirip gidince fiyatlar o kadar yüksek olmuyor. Birde tatlı dil /insan ilişkileri önemli birşey. Bazen bu insanların da nazını çekmek paketin içinde geliyor ;)

    Parçaların uyumluluğu konusunda Street Triple salıncağı daha önceden yapılmış bir proje olduğu için çok süprizi çıkmadı.(Çıkanlar yetti de arttı.Mesela amortisör sistemini değiştirmek :D)
    Çıkan süprizler sebebiyle fazladan da para harcadım tabiki. Mesela FZ8 daha kalın zincir kullanıyor ve arka diski Triumph salıncağına göre daha büyük(240mm). FZ8 jantı almak yerine R6 jantı seçseydim. Ne yeni dişli almak zorunda kalacaktım ne de yeni fren diski almam gerekecekti. Jantla gelenleri kullanmış olacaktım. Hemde jant üzerinde yaptığım torna işlemleri yarı yarıya düşecekti.

    O kadar hesap kitaba rağmen göremediklerim sebebiyle fazla maliyetler olsa bile çok ciddi maliyetler olmadı.
    Birşey yapacakken onun nasıl çalıştığını ve durumu nasıl çözeceğini kafanda kurgulayınca işler kolay çözülüyor.
    Bunun için insanın mottosu şu olmalı "Çözümün yeni problemler oluşturmamalı"

    Mesela abs sistemini bu proje başlamadan 1.5yıl önce almıştım ve hyonun orjinal arka jantına bu diski takma imkanı yoktu. O konuda kara kara düşünürken. Bu proje ile beraber gelen arka jant ile iş çok çok basit çözüldü. Jantı seçerken abs diski uyabilecek jant seçtim

    Eğer aceleci ve psikolojik baskı hissedeceksen bu işe hiç girmeyecksin yada çok paran olacak hemen çözeceksin.


    Mesela 1 aydır yağmur yağmasını bekliyorum
    Ne alaka dersen eğer. Egsozun arka silindir borusunu arkadaş ile bükücez ve yapıcaz. Ama arkadaşın işleri yoğun.Fabrika çatıları yapıyorlar. 1 aydır pazar günleri dahi çalışıyorlar. Yağmur yağsa çatıya çıkılamayacağı için beraber çalışabilicez.

    Bu işi sanayiye gidip yaptıramazsın. muhtemelen 1 tam gün yiyecek. Kimse 1 tam gününü sana ayırmaz. Yada yalap şalap bir iş yapar paranı da alır. Bok gibi bişe sırıtır motorda.

    Yapılan herşey fabrikasyon gibi durması lazım. Bunun için bazen garaja gidiyorum çayımı alıp, motoru karşısına geçiyorum sandalyeye oturup 1 saat kafamda ölçüp biçiyorum "Bu iş en güzel nasıl olur" diye.

    Boş beleş adam olucan, maliyette az buçuk çıkan şeyleri karşılayabileceksin ve bu tarz iş yapacak atölyesi olan arkadaşların olacak. Seni bu konuların iyi ustalarına yönlendirecek ona rağmen insiyafit sende olacak ki güzel iş yapabilesin
    Mesela kedi Mustafanın tornası çözümleri süper ama sen önce bu böyle olacak demen lazım o da onu en güzel şekilde yapsın.
    Abi bu olması lazım ama nasıl olacak diye ona bırakırsan olmaz. Bir kaç defa işte tıkanma oldu eğer onun dediğini yapsaydım. Çıkan iş 1 yıla kalmaz biyerlerinden çatlayıp patlayabilirdi. Benim seçtiğim yollar bazen çok daha zordu ama bittiğinde Kedi Mustafa'da takdir etti. "Çok güzel iş oldu çiçek gibi" diye

    Yada bizim forumun Acayüp nickli Eyüp abimize gideceksin sana anahtar teslim proje yapacak
    Eline sağlık dostum, çok iyi bir iş çıkarmışsın
    Özellikle ülkemizde böyle işler yapmak çok zor, sen iyi çözmüşsün.
    Son halini merakla bekliyoruz.
    Olduğunuz yerde durarak, olmak istediğiniz yere varamazsınız!

  18. #38
    cem_bloodz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ekim 2013
    Şehir
    İstanbul/Ortaköy
    Motosikleti
    Jawa250, CGL2003, CGL2005, GT250, Bajaj, YBR
    abi ömrüm seni beklemekle geçiyor işe girmiyorum 1 senedir şaka bi yana facebookdaki hyosung grubundan beri bekliyorum bu absli hyo olayını yapmayı düşündüğüm şeylerden biri emeğine sağlık abi kolay gelsin..

  19. #39
    Ufuk ARSLAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ağustos 2013
    Şehir
    İstanbul - Sefaköy
    Motosikleti
    GT250R
    Müdür yağmur yağdı kar yağdı cicekler açıcak nerdeyse sen rt125 aldın alalı 650 yi iyice boşladın. Haydi artık bitir şu makineyi yürüsünde bende bi hafta gezeyim.

  20. #40
    HamzaBey95 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Aralık 2015
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    GT250R
    Hocam proje ne alemde, neler oldu neler bitti bir haber et
    HYO-GT250R
    İstanbul


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)