ilk ve custom için bajaj boxer mı mondial 150 vultere mi?
Reklamlar
-
13 Ağustos 2015, 14:46
#1
Merhaba öncelikle. Ben ilk motorumu alıcam ama pek fazla büççem olmadığından,kişisel bi motorum olsun ve de uğraşırken öğrenmek için scrambler veya cafe racer bi motor istiyorum ve bikaç sorum olucak.
1)Sizce bajaj mı yoksa mondial mi? bajajın kaliteli olduğunu biliyorum ama fren ve güç olarak mondial daha önde p kafamı karıstırıyo.
2)mondialin selesi kesilip tek kişilik olarak kullanılır mı? eğer yapılırsa güzel durucağını düşünüyorum.
3)Mondial boya veya kişiseleştirmek için bajaj a göre daha mı zor?
Reklamlar
-
13 Ağustos 2015, 14:52
#2
Boxer 4 vites, traktör gibi bişey. Şehiriçinde pek kullanışlı değil. Youtube'da Custom yapılmış bir Boxer'ın tanıtım videosunda kullanıcısının İstanbul gibi yerde pek fren yapma imkanınız olmuyo dediğini duydum. Frenleri köyde, dağda bayırda yeterli olsa da şehir trafiğinde yetersiz.
-
13 Ağustos 2015, 14:53
#3
Ben de azıcık araştırmıştım.
Mondial daha hızlı bajaj daha torklu.
mondial ön disk fren bajaj kampana fren.
bajaj daha klasik şase.
ikisine de tel jant bulunur mu belli değil.
Aşağı yukarı denk motorlar.
-
13 Ağustos 2015, 15:09
#4
bajajın freni cbf ile değiştirilebiliyo maliyetini bilmiyorum ama. ve mondialin selesini tek kişilik yapabiliyo muyuz?
-
13 Ağustos 2015, 20:08
#5
Bajaj Boxer
Maksimum Net Güç 12 ps 7500 dev/dk
Maksimum Net Tork 12,26 Nm 5000 dev/dk
Mondial MR 150
Maksimum Güç 10.5 kw at 9000 min-1
Maksimum Tork 12.0 Nm at 7500 min-1
Önemli olan tork farkından ziyade bu torku elde edebildiğiniz devir. Bu açıdan Boxer önde olsa da ön arka kampana frenleri, 4 vites olması büyük dezavantaj. Custom için ikisi de uygun zira ikisinin de parçası ucuz ancak mondialin parçası çok daha rahat bulunuyor. 5 vites olması mondial için özellikle uzun mesafelerde avantaj. Mondial MR daha çok yakar, tartışmasız bir gerçek bu. Ben 100 km/3,5 lt civarı. Karar sizin. Ben olsam kaç ayda kaç km yapacağımı hesap ederdim. Şehir içinde kullanacaksam ve sürekli motor üzerinde olacaksam bajaj tercih ederdim. Az km yapacaksam da mondial.
-
13 Ağustos 2015, 21:01
#6
-
14 Ağustos 2015, 00:41
#7
Aslında benim için yakıttan daha çok tecrübesizliğime rağmen vay be çok güzel motor oldu dedirticek mi? bu önemli. Ayrıca aklıma gelen bir kaç soruyuda eklemek istiyorum şimdiden saolun.
4)bajaj da ve mondial de kalın arka lastik takabiliyo muyuz? Veya takabiliyosak maliyeti çok mu yüksek oluyo?
5)egzos da değiştirmeyi düşünüyorum sesi de güzel olsun istiyorum. Araba egzosu herhalde hem daha ucuz hemde sesi daha güzel? Barkın abinin wunderwaffe sinden ve de Sait Uslu nun scrambler boxerın dan etkilenerek. Bu egsozun sesi nasıl olur neye göre değişir bl bilgilendirirseniz çok sevinirim.
-
14 Ağustos 2015, 01:17
#8
inzell adlı üyeden alıntı
Hocam iki linki de inceledim. Boxer ile daha uzun yol yapmışsınız. Sizin için boxer'i daha cazip hale getiren farklar nelerdir? Bazen merak ediyorum da hata mı ettim sıfır boxer almak yerine ikinci el vulture aldım diye.
Evet Manuş Baba dinliyor, kitap, gazete okuyor ve düşünüyorum...
Düşünün, düşünmekle ölmüyor insan...
-
14 Ağustos 2015, 08:15
#9
Bunu Bajaj Bayisi Oktay Motordan Selçuk Aslan yaptı.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)