CG motordan CAFERACER yapımı
Reklamlar
-
Oncelikle herkese merhaba kendime ait kendi emegiminde oldugu bir motor yapmak istiyorum ARORA AR180-31 aklımda olan motorsiklet, bu motoru yakından gorme sansım olmadı ama cg motor gibi gozukuyor arora cin malı fakat bu modeli zongshen motor oldugu icin yinede çinliler arasında bir tıkta olsa benim gözümde üstte ve buda benim bu motora yonelmemi saglıyor. Elektronik gostergeli 180lik diye geçiyor ama 197cc ve 16 HP diyorlar. Buda benim icin artı cg125 alıp motoruyla oynamayı dusunuyordum ama motorcularda surunmeme gerek kalmıyor 200cc herhalde biraz gidiyordur diye dusunuyorum.Bu motoru kullanan bilen duyan goren var mı oncelikle bunu merak ediyorum nasıldır titresimi cok azmış dogrumudur? Bir sekilde bir kac hafta icinde 0 yada ikinci el olarak alıcam kafaya koydum herşeyini soyup sadece depo ve koltuk kalıcak koltuguda duzleyip kahverengi kaptalıcam geriye kalan iş jant lastik ve aksesuarlar olucak. Bu konuyla ilgili bana fikir verebilirseniz cok sevinirim
http://www.oztuncmotor.com/Dosyalar/...im_260_592.jpg
http://kickstart.bikeexif.com/wp-con...onda-cg125.jpg
Reklamlar
-
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Mondialin şu motosikleti de proje için kullanılabilir.
Cg dışında Bajaj Boxer'da cafe racer yapılabilir. Hatta forumda bir örneği vardı.
Link;
http://www.motosiklet.net/forum/mt-k...er-yapimi.html
-
Benim bu arorayı secme sebebim gostergesi hoş sade ve kücük, 200cc 16hp ve alt motor blogu ve geri kalan bircok parcası siyah simdi mondiali alırsam fırın boya masrafı olucak Mondial tahminimce 150cc falandır 200cc'nin biraz daha rahat gidecegine inaniyorum ayrica zongshen motormus tabiki mondial aroradan daha iyidir ama aroranında bana gore artıları daha fazla ve hemen hemen aynı fiyattır ikinci elleri BAJAJ'a gelince forumda yapılan projeyi gordum cokta hosuma gitti ama bana pahallı gelir..
-
para ve garaj olsa, bende yaparım bir tane..
-
Aynı motorun 150 cc olan modeline sahibim, seleyi ve gidonu değiştirdim. Vakit buldukça diğer değişiklikleri de uygulamayı düşünüyorum.
-
mmysgr adlı üyeden alıntı
Aynı motorun 150 cc olan modeline sahibim, seleyi ve gidonu değiştirdim. Vakit buldukça diğer değişiklikleri de uygulamayı düşünüyorum.
http://i.hizliresim.com/Wn6ZzY.jpg
sizin boy/ kilo kaç acaba?
"Ne Mutlu Türküm Diyene" M.Kemal ATATÜRK
Salcano Wolf 125 28.03.2014 - 02.05.2016 (11.800 km)
Bajaj Pulsar NS 200 Trafiğe Çıkış: 09.05.2016 (46.500 km)
-
Salih_T adlı üyeden alıntı
sizin boy/ kilo kaç acaba?
boy 178, kilo 65
-
mmysgr adlı üyeden alıntı
Aynı motorun 150 cc olan modeline sahibim, seleyi ve gidonu değiştirdim. Vakit buldukça diğer değişiklikleri de uygulamayı düşünüyorum.
http://i.hizliresim.com/Wn6ZzY.jpg
Şu seleyle kapağını ne kadara aldınız acaba
-
mmysgr adlı üyeden alıntı
boy 178, kilo 65
sizde fena durmamış.. Çok da küçük bir motosiklet değil galiba...benim boy 1.82, kilo 90 şu aralar.. :(
"Ne Mutlu Türküm Diyene" M.Kemal ATATÜRK
Salcano Wolf 125 28.03.2014 - 02.05.2016 (11.800 km)
Bajaj Pulsar NS 200 Trafiğe Çıkış: 09.05.2016 (46.500 km)
-
Arora şekle modlama ya çok müsait bir makina. Biraz küçük ama tasarımı ufaklığını kapatıyor bence
-
-
ben arora 180 lik aldım kardeşim boy 183 kg 96 çok hafif bir motor daha 100 km deyim egzantrikli zongshen motor var üzerinde bir iki ay bekle istersen iyice bir rodaj yapayım ne halt olduğu çıkar ortaya yazışırız yine ona göre verirsin kararını. ama benimde tavsiyem eski bir motoru toplamandır efsaneler ölmesin
-
Aroranın bu 150 ve 180 modelleri cafe racer için biçilmiş kaftan gibi görünüyor. Hani ortada öyle bir şekil var ki, ufacık oynamalarla işte cafe racer. Ancak, sağlamlık olayını bilmiyorum. Şimdiye kadar aroradan memnun kalan (satmaya çalışanlar dışında) kimseyi görmedik. İyi araştırmakta fayda görüyorum.
-
mmysgr adlı üyeden alıntı
Aynı motorun 150 cc olan modeline sahibim, seleyi ve gidonu değiştirdim. Vakit buldukça diğer değişiklikleri de uygulamayı düşünüyorum.
http://i.hizliresim.com/Wn6ZzY.jpg
nasıl motor? nesi iyi nesi kotu sanırım seleyi siparis ettin fabrikadan cunku bunun iki modeli var bi standart cg koltuk birde bu mono cafe racer tarzı koltuk fiyatı nedir rahat mı? Benimde boyum 1.85 kilo 80 endurocuyum aslında ama sattıgım icin boyle bisey dusunuyorum biraz motor hakkında bilgi verirsen sevinirim
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:03 ----------
sergiowanni adlı üyeden alıntı
Süper..bu işleri yapanlar da artıyo bu memlekette çok şükür..
http://i.hizliresim.com/vEmEJ4.jpg
http://i.hizliresim.com/La2aOZ.jpg
bende bu motosikletle uğrasıp burda forumda paylaşmıştım..linki altta..
http://www.motosiklet.net/forum/mt-kendin-yap-%5Bdiy-do-it-yourself%5D/139518-92-model-jawa-ts-350-%27yi-toparlamaya-basladim.html
YENİ ÇİNLİ BİR MOTOSİKLET YERİNE ESKİ,BOYASI KÖTÜ DIŞ GÖRÜNÜŞÜ KÖTÜ OLAN evraklı JAPON-ÇEK-ALMAN BİR MOTOSİKLET BULUP YAPSANIZ BENCE DAHA EFSANE OLUR...ESKİ BİR MOTOSİKLETİ ADAM ETMENİZİ ŞİDDETLE TAVSİYE EDERİM..TAKİPTEYİM..KOLAY GELSİN..BİR FİKİR DAHA CÜSSELİ Bİ MOTOSİKLET OLSA COK DAHA HOŞ GÖRÜNÜR,JAWA 350Yİ KESTİK BİÇTİK UFACIK KALDI..
))
Tabiki gonul isterki japondan yapalım ama malum durumlar ve cürük motorada para vermeye acıyorum yıllardır yıpranmıs bakımsız bi japon alsam yine motor kısmının masraf cıkarıcagına eminim onada baya masraf lazım ama cg'lerin yedek parcası cok ucuz cok kafanız atarsa komple motor yapın 300 400 tl ama bir japonun o rakamlara cikmicagina eminim oyuzden Çin malına yoneldim..
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:06 ----------
efendy06 adlı üyeden alıntı
Aroranın bu 150 ve 180 modelleri cafe racer için biçilmiş kaftan gibi görünüyor. Hani ortada öyle bir şekil var ki, ufacık oynamalarla işte cafe racer. Ancak, sağlamlık olayını bilmiyorum. Şimdiye kadar aroradan memnun kalan (satmaya çalışanlar dışında) kimseyi görmedik. İyi araştırmakta fayda görüyorum.
Safkan caferacer olmasada kasası cok müsait dediginiz bi bi alt kapak sokulse arka ve on camurluk çıksa yada kesilse bir koltuk işlemiyle motor hazır zaten. Bende henuz goremedim kimseyi merakla araştırmaya devam ediyorum ama elde var sıfır
-
Bajaj bm 150 bence bu motorunda değerlendirin 2.eli 2000 tl sahibindende var oldukca hoş saglam bir motor kendileri
-
-
Merhaba, öncelikle bu motor ve bajaj boxer arasında gidip gelmekteyim .Ben de sizin gibi bir cafe racer dönüşümü yapacağım.Bu motorun rahat gittiği son hız ve son hızı nedir? Onun dışında şikayetçi olduğunuz noktalarıda söylerseniz sevinirim
-
degisik adlı üyeden alıntı
Merhaba, öncelikle bu motor ve bajaj boxer arasında gidip gelmekteyim
.Ben de sizin gibi bir cafe racer dönüşümü yapacağım.Bu motorun
rahat gittiği son hız ve son hızı nedir? Onun dışında şikayetçi olduğunuz noktalarıda söylerseniz sevinirim
Merhaba,
Arora alırsanız düşük maliyetlere, bir çok kişinin ilgisini çekip beğenisini kazanabileceğiniz bir motor sahibi olursunuz. Fakat ne yazık ki kalite yönünden aynısını söyleyemeyeceğim.
Boxer alırsanız, daha fazla maliyet, zaman ve emek sonunda amacınıza ulaşırsınız. Eğer bunların üçünü de yaparsanız ortaya kaliteli, güven verici ve on numara bir iş çıkar.
Karar sizin.
egekocasoy adlı üyeden alıntı
nasıl motor? nesi iyi nesi kotu sanırım seleyi siparis ettin fabrikadan cunku bunun iki modeli var bi standart cg koltuk birde bu mono cafe racer tarzı koltuk fiyatı nedir rahat mı? Benimde boyum 1.85 kilo 80 endurocuyum aslında ama sattıgım icin boyle bisey dusunuyorum biraz motor hakkında bilgi verirsen sevinirim
Sanırım az önce yaptığım açıklama kafanızdaki bir çok sorunun cevabı olacaktır. Ama ben yine de biraz detaya inmek istiyorum.
5 bin kilometreye yaklaştım. Her gün aktif olarak kullanıyorum. Henüz 125. kilometrede, kilometre teli koptu. Hafif eğimli ve orta dereceli engebeli bir yolda sele vidası düştü. Şimdi burada elbette bir vida düşmesiyle motoru kötülemiyorum ama eğer o düşen vida seleyi tutan tek vida ise ve siz dağ başında iseniz
Neyse devam edelim.
Geçtiğimiz gün Bursa'da fazla rüzgar vardı ve en sol şeritte sürüş yaparken sol akü kapağı düştü. Zor bela sağa çektim, şansa o kadar arabanın arasında yerde yatan kapağı kimse ezmemişti. Kapağın tırnakları kırıldığı için takamadım, servis diye tabir edilen yere gittim parçanın yenisini sipariş edebilmek için. Selam verdim yüzüme bakmadılar. Parça istiyorum dedim, motorun markasını sorduktan sonra gülüştüler. Rica minnet Arora firmasından yetkili bir abi ile telefon konuşması gerçekleştirdi servisçi bey. Parçanın ortalama 75 lira olduğunu söyledi. Bende hayırlı işler deyip çıktım ve kapağı motoru şasesine güçlü bir yapıştırıcıyla yapıştırdım. Sağlam da oldu.
Velhasıl durum bundan ibaret.
He bunca şeyin sonunda memnun muyum? Evet, çünkü verdiğim para belli.
Motorumu seviyor muyum? Evet, motorumu seviyorum.
Motorumu insanlar da seviyor
Sağlıcakla.
-
Her insan kendi motorunu sever haliyle ki motorunuz ilgi çekici ve fiyatıyla güzel bir motor.
Yorum için çok teşekkürler kafamda bir fikir oluştu en iyisi zaman biraz daha maliyet ve daha fazla emekle ortaya sağlam bir şey çıkarmak
-
Lastik jant değiştinde frenleri de değiştirmen gerekebilir.
En iyi çözüm uygun bir motosikletten çıkma bulmak.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler