CG motordan CAFERACER yapımı
Reklamlar
-
Gectigimiz haftasonu uzun yol yapıp motoru test ettim, daha once dedigim gibi ruzgardan cok etkilenmesinin sebebi sanırım depo bos gezmemmiş 8 9 kilo ne farkettirecek derseniz cok farkettiriyo o kafa sallamalar ruzgarda savrulmalar birazdaha aza indi depo dolu olunca 150-150 toplam 300km yaptım hicte yormadı beni daha onceki enduro motoruma gore otobanda yokus asagı 138km gordum ama nasıl gordum patlıcak gibi oluyor zaten bu şaşeye 200cc fazla ustunede zorlamamak lazım 110 120 cok rahat seyir edebiliyorsunuz uzun sureli boyle 130 140 yapmaya calısır zorlarsanız makinayı elinize alırsınız tahminimce oyuzden sakin sakin gidildigi surece bi sorun olucagını sanmıyorum, yola cıkmadan once 10 40 castrol yag koydum standarttan biraz daha kalın hic bir sekilde ısınma problemi yasamadım vida kapak olaylarına gelince.. standart çin malı sorunları diyorum.. tabiki gevşicek bi yerleri dusucek kopucak verdigimiz para belli oyuzden haftada 1 yada 10 gunde bir yıkarken heryerini sıkıyorum bende nolur nolmaz diye ama sanırım birşey yapmazsam benimde yan kapaklarım uçabilir. On amortisorlerimden fazla bi beklentim yok zaten ama cukurları fazla hissettiriyor cok yumsak viraj falan yapamıyorum sanırım ön takımı komple degistiricem ilerde..
Reklamlar
-
Bende bu malum motordan kullanıyorum birkaç birşey de ben yazmak isterim.boyum 183 kg 97 tulum mont depo derken bayagi bi rakam yükseliyor şimdi bu arka amortisör ler sıkıntı çıkarıyor en sert pozisyon da olmasına rağmen bir çukur yada kasisde çamurluk lastiğe surtuyor galiba arka amortisörleri degistirecegim.birde o arka camurlugun içinde sinyal stop lambaları nın kabloları var bunlarada bir Dokunuş lazım kış gelmeden sürekli su alırsa sıkıntı çıkarabilir diye düşünüyorum
-
Evet bende malesef amortisorlerden sikayetciyim aldıgımda en yumsak seviyedeymis hic bakmamıstım iki kişi bir cukura girdim ve jant yamuldu yani motorcunun dedigine gore arka jant gobekten kacırıyormus.. Cok onemli olmasada yolda giderken ufak bir sekme durumu var ve beni rahatsız ediyor amortisorleri en sert seviyeye aldım bakalım bi faydası olucak mı olmassa bende degistirmeyi dusunuyorum
-
04 Haziran 2015, 02:51
#24
-
04 Haziran 2015, 08:02
#25
kardeş merhaba çok soruyorum kusura bakma seninde 3.vitesden 4 e geçerken bir takılması oluyormu motorunun birde egzosta patlama varmı komresöre binince
-
04 Haziran 2015, 08:58
#26
Eline saglik guzel bi calisma olmus. Bir kac tavsiyem olacak projeyle ilgili. Biraz daha cafe racer havası katmak adına ; Arka demirin cikarilmasını, gidon degisimi ve motosikletin biraz daha yere yaklastirilmasını tavsiye ederim.
İlaveten manifoldu serit cam elyafı ile sararsan cok daha retro bi gorunum elde edebilirsin.
-
04 Haziran 2015, 19:24
#27
-
04 Haziran 2015, 19:37
#28
Genel olarak duruşu çok güzel. Koltuk da güzel olmuş, görsel olarak çok önemli ama genelde baştan savma yapılıyor, bunu beğendim. Gösterge de yakışmıyor bence, yuvarlak eski tip bir gösterge uygulamayı düşünmez misiniz.
-
04 Haziran 2015, 22:15
#29
Tequ adlı üyeden alıntı
Eline saglik guzel bi calisma olmus. Bir kac tavsiyem olacak projeyle ilgili. Biraz daha cafe racer havası katmak adına ; Arka demirin cikarilmasını, gidon degisimi ve motosikletin biraz daha yere yaklastirilmasını tavsiye ederim.
İlaveten manifoldu serit cam elyafı ile sararsan cok daha retro bi gorunum elde edebilirsin.
Ben cam elyaf şeridi bulamadım nette. Yardımcı olabilir misiniz?
Evet Manuş Baba dinliyor, kitap, gazete okuyor ve düşünüyorum...
Düşünün, düşünmekle ölmüyor insan...
-
04 Haziran 2015, 22:31
#30
Havalar sıcak diye 20-40 bir yağ koyuyorum dedi tamirci ama bakmadım markasına acaba yağ mı kalın geldi motora bilemedim. Egzosun olayı nı da biraz daha açabilir misin kardeşim ne yapacak egzos cu egzoza
-
04 Haziran 2015, 22:54
#31
Dostum inan bende bulamadim bi sitede rastladim siparis verdim saten gibi incecik birsey geldi
Hirdavatcilari is guvenligi magazalarini gezmeniz lazim. Kalin ve orgu olanindan almak lazim. Tavsiyem 5 cm eninde olan
-
04 Haziran 2015, 23:02
#32
daha önce şöyle bobber tarzı bişey yapmış ama çaldırmıştım. şimdide cafe racer yapıyorum. 1 aya kadar bitmiş olur başlığı yerinde bulabilirsem resmini paylaşırım
-
05 Haziran 2015, 03:21
#33
ÖZALTIN adlı üyeden alıntı
Genel olarak duruşu çok güzel. Koltuk da güzel olmuş, görsel olarak çok önemli ama genelde baştan savma yapılıyor, bunu beğendim. Gösterge de yakışmıyor bence, yuvarlak eski tip bir gösterge uygulamayı düşünmez misiniz.
Tesekkur ederim koltuk zaten caferacerin en onemli parcalarından biri, aslında komple bastan bi koltuk yaptırmak istedim ama cok is cıktı basıma sase demirleri falan kesilip yeni sac kaynaklanıp onun ustune sunger ustu deri falan cok uzun işti ve sacma sapan rakamlar aldım bende orjinal koltugun icine ek sunger yaparak kaplattım başında durdum 2 saat sürdü tam istedigim gibi olmasada guzel bisey oldu Gosterge dandik mavi ısıklı bi gosterge ama nedense cok hosuma gidiyor bu tipine hic uygun degil ama analog eski tip gosterge olması gerekenlerden biri ama degistirirmiyim bilmiyorum çünkü benzin km hız devir vites ve trip secenekleri tek bi yerde bende bunları gormek istiyorum enduroda hasret kaldıgım seyler
kyagmur adlı üyeden alıntı
Havalar sıcak diye 20-40 bir yağ koyuyorum dedi tamirci ama bakmadım markasına acaba yağ mı kalın geldi motora bilemedim. Egzosun olayı nı da biraz daha açabilir misin kardeşim ne yapacak egzos cu egzoza
Sanırım kalın bi yağ, yağ degişimini kendiniz yapmanızı oneririm cunku gunumuz motorcuları nerden sokucagını bilmiyor araba yagı koyana bile rastladım zorda bi islem degil. Benim icin motorun yagı motorun CANIDIR. Egsoz konusunda bildigim kadarıyla buyuk makinalara performans egsozu (akrep-yoshi vb) yaptıktan sonra tam verim almak icin beygir yukselmesi icin hava ayarımı benzin ayarımı bi karışım ayarımı ne birşey yapıyorlar yoksa onlarda boyle yuksek devirde gaz kesince hapsurma yapıyor, yani oyle bi ayar var eminim ama tam olarak nedir detaylı bilmiyorum bunun icinde motorcuya degil bi egsozcuya gidip sorarsanız iyi olur eger ogrenirseniz bizide bilgilendirseniz seviniriz
srknbdm adlı üyeden alıntı
http://i.hizliresim.com/94r4Y9.jpg
daha önce şöyle bobber tarzı bişey yapmış ama çaldırmıştım. şimdide cafe racer yapıyorum. 1 aya kadar bitmiş olur başlığı yerinde bulabilirsem resmini paylaşırım
Gecmis olsun guzel bisey olmus farklı bir tarz ve arka lastik boyutu markası nedir? Hangi motordan yapıyosunuz? Merakla bekliyoruz resmini
-
05 Haziran 2015, 08:54
#34
Takipteyim, iyi çalışmalar
-
07 Haziran 2015, 19:31
#35
Bugün güzel bir Usta bulup gösterdim motosikleti karbüratör hava ayarı yaptırdım çok sıkı olduğunu söyledi motor resmen kendine geldi. Egzosun patlama olayı için cevabı ise alt takımı 200 lük yapmışlar fakat üst kapak 150 cc dedi bu yüzden kompresördeyken fazla benzin çekiyor motor ve yanmayan kısmı egzosdan patlama olarak çıkıyor bana mantıklı geldi eyvallah dedim
-
10 Haziran 2015, 03:44
#36
kyagmur adlı üyeden alıntı
Bugün güzel bir Usta bulup gösterdim motosikleti karbüratör hava ayarı yaptırdım çok sıkı olduğunu söyledi motor resmen kendine geldi. Egzosun patlama olayı için cevabı ise alt takımı 200 lük yapmışlar fakat üst kapak 150 cc dedi bu yüzden kompresördeyken fazla benzin çekiyor motor ve yanmayan kısmı egzosdan patlama olarak çıkıyor bana mantıklı geldi eyvallah dedim
Benimde karburator ayarı yaptırmam gerekiyo uzun bi islem degil demi ve ne kadar aldı usta? Bu patlama olayının bilimsel acıklamasını bilmiyorum ama dedigi dogru olabilir zaten zor kısım alt takım degistirmek ust kapagı 200cc'ye uygun olarak degistirirsek bu motor rahatlıkla saatte 150 km hız yapar hızda gozum yok ama asırı derecede rahatlar motor, senin top speed kac?
-
10 Haziran 2015, 09:05
#37
10 tl bir ücret aldı karbüratör ayarına ama inan çok rahatladı motosiklet son hızı henüz bilmiyorum rodaj muhabbetine daha 850 km deyim ama şöyle söyleyeyim 5.viteste ibre 89 km yi gösterdiğinde devir 5.500 gösteriyor rahat bir şekilde yol alıyor motor
-
10 Haziran 2015, 15:45
#38
kyagmur adlı üyeden alıntı
10 tl bir ücret aldı karbüratör ayarına ama inan çok rahatladı motosiklet son hızı henüz bilmiyorum rodaj muhabbetine daha 850 km deyim ama şöyle söyleyeyim 5.viteste ibre 89 km yi gösterdiğinde devir 5.500 gösteriyor rahat bir şekilde yol alıyor motor
Bende yaptırıcam en yakın zamanda, benimde oyle 90la giderken 5.000 5.500 falan devir
-
20 Haziran 2015, 16:53
#39
merhaba dostum bendede aynı motordan var yakılmayı dikkat etmedim ama motora yuklenince patlma oluyo merak etme o iyi bişey sıkıntı yok
-
03 Temmuz 2015, 10:16
#40
merhaba arkadaşlar aynı motordan bir ay önce bende aldım piyasada pek fazla kullanıcısı yok şu ana kadar bir sorun yaşamadım ama lastikler sıkıntılı lastiğini değiştiren var mı
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)
Bu Konudaki Etiketler