Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

CG motordan CAFERACER yapımı

    REKLAM ALANI
  1. #21
    egekocasoy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ekim 2013
    Şehir
    İzmir
    Gectigimiz haftasonu uzun yol yapıp motoru test ettim, daha once dedigim gibi ruzgardan cok etkilenmesinin sebebi sanırım depo bos gezmemmiş 8 9 kilo ne farkettirecek derseniz cok farkettiriyo o kafa sallamalar ruzgarda savrulmalar birazdaha aza indi depo dolu olunca 150-150 toplam 300km yaptım hicte yormadı beni daha onceki enduro motoruma gore otobanda yokus asagı 138km gordum ama nasıl gordum patlıcak gibi oluyor zaten bu şaşeye 200cc fazla ustunede zorlamamak lazım 110 120 cok rahat seyir edebiliyorsunuz uzun sureli boyle 130 140 yapmaya calısır zorlarsanız makinayı elinize alırsınız tahminimce oyuzden sakin sakin gidildigi surece bi sorun olucagını sanmıyorum, yola cıkmadan once 10 40 castrol yag koydum standarttan biraz daha kalın hic bir sekilde ısınma problemi yasamadım vida kapak olaylarına gelince.. standart çin malı sorunları diyorum.. tabiki gevşicek bi yerleri dusucek kopucak verdigimiz para belli oyuzden haftada 1 yada 10 gunde bir yıkarken heryerini sıkıyorum bende nolur nolmaz diye ama sanırım birşey yapmazsam benimde yan kapaklarım uçabilir. On amortisorlerimden fazla bi beklentim yok zaten ama cukurları fazla hissettiriyor cok yumsak viraj falan yapamıyorum sanırım ön takımı komple degistiricem ilerde..


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    kyagmur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ocak 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BAJAJ F250
    Bende bu malum motordan kullanıyorum birkaç birşey de ben yazmak isterim.boyum 183 kg 97 tulum mont depo derken bayagi bi rakam yükseliyor şimdi bu arka amortisör ler sıkıntı çıkarıyor en sert pozisyon da olmasına rağmen bir çukur yada kasisde çamurluk lastiğe surtuyor galiba arka amortisörleri degistirecegim.birde o arka camurlugun içinde sinyal stop lambaları nın kabloları var bunlarada bir Dokunuş lazım kış gelmeden sürekli su alırsa sıkıntı çıkarabilir diye düşünüyorum

  3. #23
    egekocasoy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ekim 2013
    Şehir
    İzmir
    Evet bende malesef amortisorlerden sikayetciyim aldıgımda en yumsak seviyedeymis hic bakmamıstım iki kişi bir cukura girdim ve jant yamuldu yani motorcunun dedigine gore arka jant gobekten kacırıyormus.. Cok onemli olmasada yolda giderken ufak bir sekme durumu var ve beni rahatsız ediyor amortisorleri en sert seviyeye aldım bakalım bi faydası olucak mı olmassa bende degistirmeyi dusunuyorum

  4. #24
    egekocasoy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ekim 2013
    Şehir
    İzmir
    Yavas yavas biseyler yapıyorum..







    yandaki kornaları kapatan kapakları ve ayak marşıda boyandıktan sonra ön çamurluk ve sticker olayına giricem..
    ÖZALTIN, cenkito ve shooter1 bunu beğendiler.

  5. #25
    kyagmur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ocak 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BAJAJ F250
    kardeş merhaba çok soruyorum kusura bakma seninde 3.vitesden 4 e geçerken bir takılması oluyormu motorunun birde egzosta patlama varmı komresöre binince

  6. #26
    Tequ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Kasım 2006
    Şehir
    UK
    Motosikleti
    4x4
    Eline saglik guzel bi calisma olmus. Bir kac tavsiyem olacak projeyle ilgili. Biraz daha cafe racer havası katmak adına ; Arka demirin cikarilmasını, gidon degisimi ve motosikletin biraz daha yere yaklastirilmasını tavsiye ederim.

    İlaveten manifoldu serit cam elyafı ile sararsan cok daha retro bi gorunum elde edebilirsin.

  7. #27
    egekocasoy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ekim 2013
    Şehir
    İzmir
    Yok ne demek olur mu oyle şey zaten bu motoru konusan ikimiz varız Viteslerimde takılma yok ama seninde tahminimce yagından kaynaklanıyodur. Hangi marka yağ kullanıyosun?
    Egsozumda patlama var ben onceki sahibi oynamıştır diye dusunuyordum ama gecen gun boyamak icin cıkardıgımda biraz kurcaladım orjinal egsoz bende cok rahatsızım bu patlama olayından hoş olmuyo tahminimce egsoz ayarsız cıkıyo fabrikadan bu motorlarda, çoğu çin malında oldugu gibi ama bi egsozcunun halledebilcegi ufak bi iş


    Alıntı Tequ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Eline saglik guzel bi calisma olmus. Bir kac tavsiyem olacak projeyle ilgili. Biraz daha cafe racer havası katmak adına ; Arka demirin cikarilmasını, gidon degisimi ve motosikletin biraz daha yere yaklastirilmasını tavsiye ederim.

    İlaveten manifoldu serit cam elyafı ile sararsan cok daha retro bi gorunum elde edebilirsin.

    Tesekkur ederim daha yeni basladim diyebiliriz. arka demiri cıkardım aldıgım ilk gunden beri bende rahatsızım ondan ama cok kullanıslı saga sola kaldırırken motoru maşaya alırken bişey taşırken ve kaskımı koymak için cok kullanıslı sevmedigim goruntuyu bozan o demir haftada bir uzun yol yapıyorum 200km falan mecburen çanta bağlamak zorunda kalıyorum demire ama en yakın zamanda kurtulucam ondan. Gidona gelince elimde bitane m gidon var taktım ve begenmedim köylü gibi oldu ayrıca orjinal sag ve sol kumandalar dişli yani orjinal direksiyona oturuyor benim m gidonda delik olmadıgı icin oturtamadım o parcayıda kırmak ıstemedim direksiyonu begenmedigim icin, kollarını birazdaha actırmam gerek borucuda oyuzden direksiyon olayını erteledim. Orj amortisorlerin yetersiz oldugunu dusunuyorum onlarla oynamadan kesmeden bicmeden baska bir amortisor alıcam oyuzden yere yaklastırmadım henuz

  8. #28
    ÖZALTIN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Şubat 2012
    Şehir
    Ayvalık
    Motosikleti
    Yamaha Rx-115, Yamaha Passol 2
    Genel olarak duruşu çok güzel. Koltuk da güzel olmuş, görsel olarak çok önemli ama genelde baştan savma yapılıyor, bunu beğendim. Gösterge de yakışmıyor bence, yuvarlak eski tip bir gösterge uygulamayı düşünmez misiniz.

  9. #29

    Üyelik
    20 Eylül 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    CBR250R Repsol/SATILDI
    Alıntı Tequ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Eline saglik guzel bi calisma olmus. Bir kac tavsiyem olacak projeyle ilgili. Biraz daha cafe racer havası katmak adına ; Arka demirin cikarilmasını, gidon degisimi ve motosikletin biraz daha yere yaklastirilmasını tavsiye ederim.

    İlaveten manifoldu serit cam elyafı ile sararsan cok daha retro bi gorunum elde edebilirsin.
    Ben cam elyaf şeridi bulamadım nette. Yardımcı olabilir misiniz?
    Evet Manuş Baba dinliyor, kitap, gazete okuyor ve düşünüyorum...
    Düşünün, düşünmekle ölmüyor insan...

  10. #30
    kyagmur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ocak 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BAJAJ F250
    Havalar sıcak diye 20-40 bir yağ koyuyorum dedi tamirci ama bakmadım markasına acaba yağ mı kalın geldi motora bilemedim. Egzosun olayı nı da biraz daha açabilir misin kardeşim ne yapacak egzos cu egzoza

  11. #31
    Tequ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Kasım 2006
    Şehir
    UK
    Motosikleti
    4x4
    Dostum inan bende bulamadim bi sitede rastladim siparis verdim saten gibi incecik birsey geldi
    Hirdavatcilari is guvenligi magazalarini gezmeniz lazim. Kalin ve orgu olanindan almak lazim. Tavsiyem 5 cm eninde olan

  12. #32
    srknbdm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2009
    Şehir
    mersin
    Motosikleti
    kawasaki kle 500


    daha önce şöyle bobber tarzı bişey yapmış ama çaldırmıştım. şimdide cafe racer yapıyorum. 1 aya kadar bitmiş olur başlığı yerinde bulabilirsem resmini paylaşırım

  13. #33
    egekocasoy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ekim 2013
    Şehir
    İzmir
    Alıntı ÖZALTIN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Genel olarak duruşu çok güzel. Koltuk da güzel olmuş, görsel olarak çok önemli ama genelde baştan savma yapılıyor, bunu beğendim. Gösterge de yakışmıyor bence, yuvarlak eski tip bir gösterge uygulamayı düşünmez misiniz.
    Tesekkur ederim koltuk zaten caferacerin en onemli parcalarından biri, aslında komple bastan bi koltuk yaptırmak istedim ama cok is cıktı basıma sase demirleri falan kesilip yeni sac kaynaklanıp onun ustune sunger ustu deri falan cok uzun işti ve sacma sapan rakamlar aldım bende orjinal koltugun icine ek sunger yaparak kaplattım başında durdum 2 saat sürdü tam istedigim gibi olmasada guzel bisey oldu Gosterge dandik mavi ısıklı bi gosterge ama nedense cok hosuma gidiyor bu tipine hic uygun degil ama analog eski tip gosterge olması gerekenlerden biri ama degistirirmiyim bilmiyorum çünkü benzin km hız devir vites ve trip secenekleri tek bi yerde bende bunları gormek istiyorum enduroda hasret kaldıgım seyler

    Alıntı kyagmur adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Havalar sıcak diye 20-40 bir yağ koyuyorum dedi tamirci ama bakmadım markasına acaba yağ mı kalın geldi motora bilemedim. Egzosun olayı nı da biraz daha açabilir misin kardeşim ne yapacak egzos cu egzoza
    Sanırım kalın bi yağ, yağ degişimini kendiniz yapmanızı oneririm cunku gunumuz motorcuları nerden sokucagını bilmiyor araba yagı koyana bile rastladım zorda bi islem degil. Benim icin motorun yagı motorun CANIDIR. Egsoz konusunda bildigim kadarıyla buyuk makinalara performans egsozu (akrep-yoshi vb) yaptıktan sonra tam verim almak icin beygir yukselmesi icin hava ayarımı benzin ayarımı bi karışım ayarımı ne birşey yapıyorlar yoksa onlarda boyle yuksek devirde gaz kesince hapsurma yapıyor, yani oyle bi ayar var eminim ama tam olarak nedir detaylı bilmiyorum bunun icinde motorcuya degil bi egsozcuya gidip sorarsanız iyi olur eger ogrenirseniz bizide bilgilendirseniz seviniriz

    Alıntı srknbdm adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    http://i.hizliresim.com/94r4Y9.jpg

    daha önce şöyle bobber tarzı bişey yapmış ama çaldırmıştım. şimdide cafe racer yapıyorum. 1 aya kadar bitmiş olur başlığı yerinde bulabilirsem resmini paylaşırım
    Gecmis olsun guzel bisey olmus farklı bir tarz ve arka lastik boyutu markası nedir? Hangi motordan yapıyosunuz? Merakla bekliyoruz resmini
    Just Ride..

  14. #34
    ilkadam - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ocak 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Xtreme Max 210
    Takipteyim, iyi çalışmalar

  15. #35
    kyagmur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ocak 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BAJAJ F250
    Bugün güzel bir Usta bulup gösterdim motosikleti karbüratör hava ayarı yaptırdım çok sıkı olduğunu söyledi motor resmen kendine geldi. Egzosun patlama olayı için cevabı ise alt takımı 200 lük yapmışlar fakat üst kapak 150 cc dedi bu yüzden kompresördeyken fazla benzin çekiyor motor ve yanmayan kısmı egzosdan patlama olarak çıkıyor bana mantıklı geldi eyvallah dedim

  16. #36
    egekocasoy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ekim 2013
    Şehir
    İzmir
    Alıntı kyagmur adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bugün güzel bir Usta bulup gösterdim motosikleti karbüratör hava ayarı yaptırdım çok sıkı olduğunu söyledi motor resmen kendine geldi. Egzosun patlama olayı için cevabı ise alt takımı 200 lük yapmışlar fakat üst kapak 150 cc dedi bu yüzden kompresördeyken fazla benzin çekiyor motor ve yanmayan kısmı egzosdan patlama olarak çıkıyor bana mantıklı geldi eyvallah dedim
    Benimde karburator ayarı yaptırmam gerekiyo uzun bi islem degil demi ve ne kadar aldı usta? Bu patlama olayının bilimsel acıklamasını bilmiyorum ama dedigi dogru olabilir zaten zor kısım alt takım degistirmek ust kapagı 200cc'ye uygun olarak degistirirsek bu motor rahatlıkla saatte 150 km hız yapar hızda gozum yok ama asırı derecede rahatlar motor, senin top speed kac?
    Just Ride..

  17. #37
    kyagmur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ocak 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BAJAJ F250
    10 tl bir ücret aldı karbüratör ayarına ama inan çok rahatladı motosiklet son hızı henüz bilmiyorum rodaj muhabbetine daha 850 km deyim ama şöyle söyleyeyim 5.viteste ibre 89 km yi gösterdiğinde devir 5.500 gösteriyor rahat bir şekilde yol alıyor motor

  18. #38
    egekocasoy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ekim 2013
    Şehir
    İzmir
    Alıntı kyagmur adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    10 tl bir ücret aldı karbüratör ayarına ama inan çok rahatladı motosiklet son hızı henüz bilmiyorum rodaj muhabbetine daha 850 km deyim ama şöyle söyleyeyim 5.viteste ibre 89 km yi gösterdiğinde devir 5.500 gösteriyor rahat bir şekilde yol alıyor motor
    Bende yaptırıcam en yakın zamanda, benimde oyle 90la giderken 5.000 5.500 falan devir
    Just Ride..

  19. #39

    Üyelik
    30 Ocak 2015
    Şehir
    bafra
    Motosikleti
    arora 180-31
    merhaba dostum bendede aynı motordan var yakılmayı dikkat etmedim ama motora yuklenince patlma oluyo merak etme o iyi bişey sıkıntı yok

  20. #40
    crocodill - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2015
    Şehir
    BURSA
    Motosikleti
    Yamaha YBR 125 ESD
    merhaba arkadaşlar aynı motordan bir ay önce bende aldım piyasada pek fazla kullanıcısı yok şu ana kadar bir sorun yaşamadım ama lastikler sıkıntılı lastiğini değiştiren var mı


2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)

Bu Konudaki Etiketler