125 KT Brat Style Projesi
Reklamlar
-
26 Haziran 2015, 09:19
#21
Çok başarılı ellerine saglik hocam. İmkanın varsa koltugu tekrar duz hale getirmeni tavsiye ederim.Brat style 'in ozelligi duz olmasıdır Gidonu T bir gidonla degistirirsen yada hic ugrasmadan vidaları gevsetip bas asagi alirsan daha guzel duracagi kanaatindeyim. Daha duz bir depo ve manifoldlara saracagin serit cam elyafı ile daha mükemmel gorunecegine eminim.Devamını bekliyoruz
Son olarak bir de aynalar. Elciklerin sonuna, topuz niyetine takilan aynalar var. Cafe racer projelerine cok uygun.Bir bak derim
Reklamlar
-
26 Haziran 2015, 09:39
#22
Benim en büyük şansım sanayide çalışıyor olmam oldu zaten. Her şeye kolay ulaştım kestim biçtim. Tequ gidon hariç dediklerinin hepsi aklımda öncelikle far ve gösterge panelini değiştireceğim sonrası yavaş yavaş gelecek. Ama tam dediğin değişiklikler.
-
26 Haziran 2015, 09:50
#23
Daha önce cafe racer yapan biri olarak söyluyorum başarılı olmuş. Devir saatini ellemesen bile olur. Tek beğenmediğim gidon oldu. Cafe racer gibi yatık bi gidon tercih ederdim. Eline sağlık
-
26 Haziran 2015, 15:20
#24
böyle bol fotolu paylaşımlara bayılıyorum ellerinize sağlık...
-
01 Temmuz 2015, 17:43
#25
-
01 Temmuz 2015, 18:24
#26
folyo denemesi derken? altın sarısı şeritler mi hocam?
-
01 Temmuz 2015, 20:38
#27
Bence ters gidon mükemmel olmuş.
-
01 Temmuz 2015, 21:04
#28
-
02 Temmuz 2015, 08:22
#29
Beğenmenize sevindim. Evet şeritler ve kuru kafa kısımları folyo. Birkaç ufak ekleme daha yapmayı düşünyorum folyo ile. Koltuk konusunda bende çok memnun değilim daha güzel deri arıyorum ve siyah olacak bu sefer kahverengi istediğim gibi durmadı malesef. Lastik konusu aklımda ama daha çok kros lastikleri düşünüyorum ama şimdilik diğer eksikleri tamamlayacağım öncelikle.
-
02 Temmuz 2015, 09:19
#30
-
02 Temmuz 2015, 09:41
#31
-
02 Temmuz 2015, 11:11
#32
Sağol dostum beğenmene sevindim. Plakayı yana almayı düşünüdm ama trafik sıkıntı çıkarıyor bazen, onlarla uğraşmamak için oldugu yerde bıraktım. Egzoza cam elyafı saracağım dediğin gibi bakınıyorum onada. Lastikler de yapılacaklar arasında. Kaskda tam dediğin gibi lakin şu modeli beğeniyorum
http://www.n11.com/nitro-x581-classic-acik-kask-turanoglu-motosiklet-P66298056
-
02 Temmuz 2015, 11:19
#33
Plakayı yana almayacaksan bile kucuk bir pp plaka bastır 20 tl ye. Ve rica ediyorum bukme Isıklarda dururken bile seri bi sekilde aragazı veren CGcilerden farkın olsun Gidon yakismis eline saglik.
Sele konusuna gelince. Bir dosemeciye gotur, 2 deri arasına 4-5 mm bir sunger koysun ve paralel baklalar olusacak sekilde birbirine diksin. Boylece yukarıda ornek gosterilen sele gibi bir seleye sahip olursun. Devamını bekliyoruz
-
02 Temmuz 2015, 11:26
#34
App plaka zor değil bende yaparım onu atölyede fakat trafikte sıkıntı çıkarsa beni benden alır Bükme olayına gelince de çamurlukla aynı eğimde gitmezse cok sırıtıyor koca bi plaka var. Döşeme işi aceleye geldi bir dahakine şekilli bir şeyler yapmayı düşünüyorum gerçek deriden falan bakalım Teşekkürler yorumlar için.
-
02 Temmuz 2015, 17:33
#35
-
04 Temmuz 2015, 05:14
#36
yan kapakları kendiniz mi yaptınız?
-
04 Temmuz 2015, 06:35
#37
-
04 Temmuz 2015, 09:04
#38
Teşekkürler arkadaşlar. Motora genelde iki kişi bineceğiz ayaklıklar kalacak ama onlara da farklı bir şeyler düşünüyorum. 'shooter1' evet kapakları şeklini çizip alüminyumdan kestirdim. Ekstra kapak yapıp arada bir değiştireceğim onuda güzel şekil bulursam.
-
07 Temmuz 2015, 19:14
#39
Çok güzel olmuş motorun hemşerim )
Bir gün oturup çay içmek isterim, bi kaç söyleyeceğim şeyler var egzozlar hakkında..
-
11 Temmuz 2015, 08:23
#40
Saol hemşerim En kısa zamanda oturup birer çay içelim tabi.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)