Elinize sağlık güzel çalışma olmuş. Bu değişimler muayenede sıkıntı oluyor mu peki bir bilginiz var mı.
eline, emeğine sağlık çok güzel olmuş.
bir fikir vermek isterim, yerinde olsam cross lastik takıp, ön çamurluğun paçasını da biraz kısaltarak dirt bike havası katardım. tabi zevklerle renkler tartışılmaz bu haliyle de çok güzel.
Bu kadar masraf edeceğine 2 tane lastik takaydın şu motora, en azından can güvenliğin artardı.
Cafe Racer ama irc nylon lastik.
Selçuk kardeşim merhaba , yazılarını okurken sesini duyar gibi oldum
Özlemişim ...
Yine kendine özgü bir çalışma , yine farklı bir bakış açısı . Kutluyorum seni Oktay'ı ve emeği geçen hepinizi .
güzel çalışma olmuş selçuk bey.
bu işlemler için ortalama ne kadar harcadınız acaba?
çok başarılı olmuş ellerinize sağlık bu tür çalışmaların artması dileğiyle
Bu motoru satar mısınız?
Veya standart boxer'i bu şekle getirmek için gereken parçaları (Sele, sele altı tabela vs) isteyen arkadaşlara tedarik eder misiniz?
Cok keyifli gorunuyor.
Bana da nasip olur umarim
Hocam hindistanda bazı gazeteler sizin motoru fuarda görünce bajaj cafe racer üretecek diye haber yapmışlar forumun linki attım Face de gruptakiler şaştı kaldı. Meşhur oldunuz {ne alaka , kim onlar , ne grubu diyecekler olabilir. Honda cbf stunner grubu. }
elinize sağlık çok güzel olmuş. birkaç öneride ben sunmak isterim. jantları tel janta çevirin, kafa kısmndakı bütün hepsini çıkarıp tek gösterge ve tek yuvarlak var gidon uçlarından tutturmalı dikiz aynaları, sahibinden com da var ama aynısı aliexpress te çok daha ucuz. ön camurluk yerine daha küçük metal camurluk. arka kısımdada hazır plakayı yana taşımışken dahada sadeleştirebilirsiniz seleyi cok fazla geçmemeli.
Cümleten teşekkür ederim. Fuarda bir arkadaşımız satın aldı. Satma sebebim ikinci proje içindir. İkinci boxer projeme ne zaman başlarım bilemiyorum. İşlerimin musayit olmasını bekleyeceğim sanırım. Cümleten hayırlı günler dilerim.
elinize sağlık güzel bir çalışma olmuş
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)