Su haliyle de inanılmaz hos..
Gidon baya aşağı inmiş abi boyunu ve üzerinde bi fotonu paylaşır mısın. Yeni sürüş pozisyonunu görmek açısından.
çok güzel olmuş ya :D vallaha işçiliğiniz çok hoşuma gitti elinize sağlık
yapılan işler amatörce olsa da kesinlikle saygı duyuyorum, malum ülkemizde bu işler profesyonelce yapılmak istendiğinde çok pahalılaşıyor.
oldukça güzel sonuç almışsınız. tebrik ederim.
bir kaç şey eklemek istiyorum, fikir babında...
düz gidon olsaydı daha başarılı olurdu. depoyu da düz renge çevirseydiniz çok daha başarılı olurdu.
60.5 sayısının yazılı olduğu demiri mat siyah yapsaydınız mat parçaların içinde ucuz durmazdı ve sırıtmazdı.
oktay motor yazıları görünümü ve konsepti çok bozmuş, keza eksoz da öyle. orjinal eksozunu (çıkıntılarını düzleyip mat eksoz boyasına boyayıp) kullansaydınız daha iyiydi...
son olarak ebay dan alabileceğiniz bar end mirrors diye tabir edilen gidon topuzu yerine takılan aynalardan olsaydı eksiği tamamlamış olurdunuz.
yeniden tebrik ederim.
ekleme:
zinciri o-ringli bir zincire çevirip, ön dişli ve arka dişliyi aktarma oranını bozmayacak şekilde büyütürseniz (yeni zincir de ona göre olmalı) hem zincir ömrü uzar hem de dişli ömrü uzar. küçük dişliler çok fazla tur attığından çabuk aşınır, zincir de küçük dişliyi sararken çok büküldüğünden yüke girince pinleri daha kolay yamulur ve kilitli bakla oluşumu çok kolay olur.
örnek almak açısından ybr ve cbf ye bakabilirsiniz hatta büyük motorlarda işler daha da farklıdır örneğin şu anki motorumun orjinal ön dişlisi 16 dişli.
Merhaba arkadaşım,
öncelikle fikirlerine saygı duymakla birlikte kısa yazdığım yazılarda bazı detayları kaçırmışşın.Öncelikle ben bu motorun yetkili satıcısı ve bayisiyim (OKTAY MOTOR). Dükkanımda sergilediğim bu motrun üzerinde bırakda benim logom olsun. 60,5 yazısının mat rengine katılıyorum. Bu motorun yapımındaki amaç küçük dokunuşlarla keyif alınabileceğini göstermek. İş profesyonelliğe dökülürse farklı işleri konuşmamız gerekir. Yorumların için teşekkür ederim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:01 ----------
ozgurakman örnek,
dört silindir makine üzerinde bir yıldır çalışıyoruz. Bitince detaylı resimlerini paylaşacağım.
Bence böyle güzel olmuş buraya paylaşınca sonradan yazmak çok kolay oluyor ;) servise lastik değişimi için fuardan sonra geleceğim umarım kısada olsa bir tur verirsiniz
Benim beğenmediğim bu motosikletten bir şaheser yaratmışsınız. Boya konusunda yapılan beyanlara katılsam da ufak dokunuşlarla ortaya muhteşem bir şey çıkmış bu çok aşikar. Boya ile daha farklı olurmuş bunu da eklemek lazım ama malum custom işi yaşayan bir olgudur. Zamanla bazı değişiklikler yapılır ve proje gelişir. 4 silindir makine projenizi de sabırsızlıkla bekliyorum. Konu ile alakasız bir sorum olacak size,
O amortisörlerin üzerine taktığınız körükleri ben Ankara'da bulamıyorum. İnternet'ten bulma şansım var mı? Gıcık oluyorum bu yüzden bu şehre.
Böyle şeyleri görünce ben kendim yapmış gibi heyecanlanıyorum, mutlu oluyorum.Elinize sağlık, işte aşkkk işte sevgii
Sormak istedigim bi soru ise seleyi nasıl öyle sivri ve tek kişilik yaptınız?
Yazdıklarına bende katılıyorum. Zaman içinde değişiklikler olacaktır. Körükleri sanırım MZ veya Rus motorlarında kullanılan körükler olması lazım. Bu şekilde aratırsan bulma ihtimalin yüksek.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:32 ----------
Bu dediğine resimle cevap vermek isterim
umarım yardımcı olur
Merhaba
müthiş olmuş çok estetik ancak geliştirebilinir,
benimde yorum yapmak istediğim bir kaç şey var,
ön farlara tel kafes yada sadece önüne baklava şeklinde tel iyi gidebilir,
ekzosu pek beğenmedim orjinal eksozun boyunu kısaltıp mat renge boyasanız daha iyi olurmuş,
arka çamurluk ve stoptaki işçilik çok güzel ancak çamurluklar hem arka hemde ön biraz daha kısa olsa daha hoş olur,
birde bu motorun iyi çekimlerini bajaj a göndermelisiniz bence eğer yarışma filan yapılırsa kesin dereceye girer yarışma yapılmasa bile Türkiyeden böyle bir boxer modifiyesi olaya az çok bir hava katar belki hindistanda ses getirir
Yaratıcılık ve emek,sonuc harika...
Bende şurası söyle olsaydı filan diye öneride bulunabilirim ama siz tamamen kendi zevkinize göre çok orijinal bir is cikartmissiniz.
Selamın aleykum. Oncelikle emeğinize sağlık. Fikir çok güzel fakat sinyallerin küçülmesi, camurluklarin kısalması ve egzozu performans egzos yerine düz boru yaparsanız tekrar büyük oranda değişeceğini hepimiz görürüz :-)
MERHABA
Bende de cg kasa bir 150 lik kuba var. cg kasa almamın sebebi c-racer yapmak istemem.Tadiatla ilgili olarak söylemek istediğim.
1-Daha düz ve küçük depo daha hoş olabilir.
2-motorun daha çıplak olması yada görünmesi gerek diye düşünüyorum.Kapaklar sökülebilir.
Egzost seçimini de yanlış buldum.Ama sarfedilen emek ve çabayı taktir ettim doğrusu.
Benimde harekete geçip yapmam lazım.Kazasız günler dilerim..tekerin yoldan ayrılmasın..
Dıral dedenin kurye etkinliğinde kısa bir süre kullandığı motor sanırım
Elinize sağlık
Aynen bajaj etkinliğinde çok kısa da olsa sürme fırsatım oldu bu aleti. (videosu) Yorum olarak da şunu söyleyebilirim. İnanılmaz bir egsoz sesi var aletin. Gidon çok aşağıda alışmak lazım hatta videoda seyrederseniz ilk viraja girerken döndüremiyorum motoru ama inanılmaz keyifli bir alet yapmışlar uğraşanın emek harcayayanın ellerine sağlık diyorum
O gündüzleri standart yazılımcı geceleri bıçkın bir süper kahraman!.. O bazen motovloger her zaman iki kangal sucuk annesi!..
Selçuk, showroomda görme fırsatım oldu sayende. Ses çok çok güzeldi. Ellerinize sağlık.
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)