Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

BAJAJ BOXER 150 cafe racer yapımı

    REKLAM ALANI
  1. #41

    Üyelik
    25 Haziran 2014
    Alıntı harun27 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ve bunu gören hintliler bajaj cafe racer i üretmek icin sıvadılar Şaka bir yana gayet güzel olmuş maaşallah kazasız belasız binersiniz inşallah Saygılarımla
    Bajaj'ın cafe racer modeli var zaten. Türkiye'ye getirmediler o ayrı mesele.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42

    Üyelik
    16 Eylül 2014
    Motosikleti
    F850 Gs
    Su haliyle de inanılmaz hos..

  3. #43
    ÖZALTIN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Şubat 2012
    Şehir
    Ayvalık
    Motosikleti
    Yamaha Rx-115, Yamaha Passol 2
    Gidon baya aşağı inmiş abi boyunu ve üzerinde bi fotonu paylaşır mısın. Yeni sürüş pozisyonunu görmek açısından.

  4. #44
    telike - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ağustos 2012
    Şehir
    İzmir/Bornova
    Motosikleti
    KTM 450 EXC-F
    çok güzel olmuş ya :D vallaha işçiliğiniz çok hoşuma gitti elinize sağlık

  5. #45
    ozgurakman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ekim 2008
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    FZ6 Fazer 98Hp (isviçre çakısı)
    yapılan işler amatörce olsa da kesinlikle saygı duyuyorum, malum ülkemizde bu işler profesyonelce yapılmak istendiğinde çok pahalılaşıyor.

    oldukça güzel sonuç almışsınız. tebrik ederim.

    bir kaç şey eklemek istiyorum, fikir babında...
    düz gidon olsaydı daha başarılı olurdu. depoyu da düz renge çevirseydiniz çok daha başarılı olurdu.
    60.5 sayısının yazılı olduğu demiri mat siyah yapsaydınız mat parçaların içinde ucuz durmazdı ve sırıtmazdı.

    oktay motor yazıları görünümü ve konsepti çok bozmuş, keza eksoz da öyle. orjinal eksozunu (çıkıntılarını düzleyip mat eksoz boyasına boyayıp) kullansaydınız daha iyiydi...
    son olarak ebay dan alabileceğiniz bar end mirrors diye tabir edilen gidon topuzu yerine takılan aynalardan olsaydı eksiği tamamlamış olurdunuz.

    yeniden tebrik ederim.

    ekleme:
    zinciri o-ringli bir zincire çevirip, ön dişli ve arka dişliyi aktarma oranını bozmayacak şekilde büyütürseniz (yeni zincir de ona göre olmalı) hem zincir ömrü uzar hem de dişli ömrü uzar. küçük dişliler çok fazla tur attığından çabuk aşınır, zincir de küçük dişliyi sararken çok büküldüğünden yüke girince pinleri daha kolay yamulur ve kilitli bakla oluşumu çok kolay olur.
    örnek almak açısından ybr ve cbf ye bakabilirsiniz hatta büyük motorlarda işler daha da farklıdır örneğin şu anki motorumun orjinal ön dişlisi 16 dişli.
    nemesis-83 bunu beğendi.

  6. #46
    aSuBaYaH - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mart 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    iki teker
    Alıntı ozgurakman adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yapılan işler amatörce olsa da kesinlikle saygı duyuyorum, malum ülkemizde bu işler profesyonelce yapılmak istendiğinde çok pahalılaşıyor.

    oldukça güzel sonuç almışsınız. tebrik ederim.

    bir kaç şey eklemek istiyorum, fikir babında...
    düz gidon olsaydı daha başarılı olurdu. depoyu da düz renge çevirseydiniz çok daha başarılı olurdu.
    60.5 sayısının yazılı olduğu demiri mat siyah yapsaydınız mat parçaların içinde ucuz durmazdı ve sırıtmazdı.

    oktay motor yazıları görünümü ve konsepti çok bozmuş, keza eksoz da öyle. orjinal eksozunu (çıkıntılarını düzleyip mat eksoz boyasına boyayıp) kullansaydınız daha iyiydi...
    son olarak ebay dan alabileceğiniz bar end mirrors diye tabir edilen gidon topuzu yerine takılan aynalardan olsaydı eksiği tamamlamış olurdunuz.

    yeniden tebrik ederim.

    ekleme:
    zinciri o-ringli bir zincire çevirip, ön dişli ve arka dişliyi aktarma oranını bozmayacak şekilde büyütürseniz (yeni zincir de ona göre olmalı) hem zincir ömrü uzar hem de dişli ömrü uzar. küçük dişliler çok fazla tur attığından çabuk aşınır, zincir de küçük dişliyi sararken çok büküldüğünden yüke girince pinleri daha kolay yamulur ve kilitli bakla oluşumu çok kolay olur.
    örnek almak açısından ybr ve cbf ye bakabilirsiniz hatta büyük motorlarda işler daha da farklıdır örneğin şu anki motorumun orjinal ön dişlisi 16 dişli.
    Merhaba arkadaşım,
    öncelikle fikirlerine saygı duymakla birlikte kısa yazdığım yazılarda bazı detayları kaçırmışşın.Öncelikle ben bu motorun yetkili satıcısı ve bayisiyim (OKTAY MOTOR). Dükkanımda sergilediğim bu motrun üzerinde bırakda benim logom olsun. 60,5 yazısının mat rengine katılıyorum. Bu motorun yapımındaki amaç küçük dokunuşlarla keyif alınabileceğini göstermek. İş profesyonelliğe dökülürse farklı işleri konuşmamız gerekir. Yorumların için teşekkür ederim.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:01 ----------

    ozgurakman örnek,





    dört silindir makine üzerinde bir yıldır çalışıyoruz. Bitince detaylı resimlerini paylaşacağım.
    umutt, ozgurakman ve CompanERROR bunu beğendiler.

  7. #47
    RuzgarSA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Nisan 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki ER6F
    Bence böyle güzel olmuş buraya paylaşınca sonradan yazmak çok kolay oluyor ;) servise lastik değişimi için fuardan sonra geleceğim umarım kısada olsa bir tur verirsiniz

  8. #48
    aSuBaYaH - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mart 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    iki teker
    Alıntı RuzgarSA adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bence böyle güzel olmuş buraya paylaşınca sonradan yazmak çok kolay oluyor ;) servise lastik değişimi için fuardan sonra geleceğim umarım kısada olsa bir tur verirsiniz
    Ne zaman istersen dükkan senin beklerim.

  9. #49

    Üyelik
    20 Eylül 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    CBR250R Repsol/SATILDI
    Benim beğenmediğim bu motosikletten bir şaheser yaratmışsınız. Boya konusunda yapılan beyanlara katılsam da ufak dokunuşlarla ortaya muhteşem bir şey çıkmış bu çok aşikar. Boya ile daha farklı olurmuş bunu da eklemek lazım ama malum custom işi yaşayan bir olgudur. Zamanla bazı değişiklikler yapılır ve proje gelişir. 4 silindir makine projenizi de sabırsızlıkla bekliyorum. Konu ile alakasız bir sorum olacak size,
    O amortisörlerin üzerine taktığınız körükleri ben Ankara'da bulamıyorum. İnternet'ten bulma şansım var mı? Gıcık oluyorum bu yüzden bu şehre.
    aSuBaYaH bunu beğendi.

  10. #50
    Fatiiiik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Mondial Rx3i Evo 2016
    Böyle şeyleri görünce ben kendim yapmış gibi heyecanlanıyorum, mutlu oluyorum.Elinize sağlık, işte aşkkk işte sevgii
    Sormak istedigim bi soru ise seleyi nasıl öyle sivri ve tek kişilik yaptınız?

  11. #51
    aSuBaYaH - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mart 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    iki teker
    Alıntı efendy06 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim beğenmediğim bu motosikletten bir şaheser yaratmışsınız. Boya konusunda yapılan beyanlara katılsam da ufak dokunuşlarla ortaya muhteşem bir şey çıkmış bu çok aşikar. Boya ile daha farklı olurmuş bunu da eklemek lazım ama malum custom işi yaşayan bir olgudur. Zamanla bazı değişiklikler yapılır ve proje gelişir. 4 silindir makine projenizi de sabırsızlıkla bekliyorum. Konu ile alakasız bir sorum olacak size,
    O amortisörlerin üzerine taktığınız körükleri ben Ankara'da bulamıyorum. İnternet'ten bulma şansım var mı? Gıcık oluyorum bu yüzden bu şehre.
    Yazdıklarına bende katılıyorum. Zaman içinde değişiklikler olacaktır. Körükleri sanırım MZ veya Rus motorlarında kullanılan körükler olması lazım. Bu şekilde aratırsan bulma ihtimalin yüksek.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:32 ----------

    Alıntı Fatiiiik adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Böyle şeyleri görünce ben kendim yapmış gibi heyecanlanıyorum, mutlu oluyorum.Elinize sağlık, işte aşkkk işte sevgii
    Sormak istedigim bi soru ise seleyi nasıl öyle sivri ve tek kişilik yaptınız?
    Bu dediğine resimle cevap vermek isterim





    umarım yardımcı olur

  12. #52

    Üyelik
    28 Aralık 2014
    Şehir
    çorlu
    Motosikleti
    4. motor Honda
    Merhaba
    müthiş olmuş çok estetik ancak geliştirebilinir,
    benimde yorum yapmak istediğim bir kaç şey var,

    ön farlara tel kafes yada sadece önüne baklava şeklinde tel iyi gidebilir,
    ekzosu pek beğenmedim orjinal eksozun boyunu kısaltıp mat renge boyasanız daha iyi olurmuş,
    arka çamurluk ve stoptaki işçilik çok güzel ancak çamurluklar hem arka hemde ön biraz daha kısa olsa daha hoş olur,

    birde bu motorun iyi çekimlerini bajaj a göndermelisiniz bence eğer yarışma filan yapılırsa kesin dereceye girer yarışma yapılmasa bile Türkiyeden böyle bir boxer modifiyesi olaya az çok bir hava katar belki hindistanda ses getirir

  13. #53
    mandarake - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Kasım 2008
    Motosikleti
    MT-650
    Yaratıcılık ve emek,sonuc harika...
    Bende şurası söyle olsaydı filan diye öneride bulunabilirim ama siz tamamen kendi zevkinize göre çok orijinal bir is cikartmissiniz.

  14. #54
    mustbe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Şubat 2014
    Motosikleti
    cbf 150
    Selamın aleykum. Oncelikle emeğinize sağlık. Fikir çok güzel fakat sinyallerin küçülmesi, camurluklarin kısalması ve egzozu performans egzos yerine düz boru yaparsanız tekrar büyük oranda değişeceğini hepimiz görürüz :-)

  15. #55
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    15 Haziran 2013
    Şehir
    bursa yenişehir
    Motosikleti
    mondial z-one 150
    MERHABA
    Bende de cg kasa bir 150 lik kuba var. cg kasa almamın sebebi c-racer yapmak istemem.Tadiatla ilgili olarak söylemek istediğim.
    1-Daha düz ve küçük depo daha hoş olabilir.
    2-motorun daha çıplak olması yada görünmesi gerek diye düşünüyorum.Kapaklar sökülebilir.
    Egzost seçimini de yanlış buldum.Ama sarfedilen emek ve çabayı taktir ettim doğrusu.
    Benimde harekete geçip yapmam lazım.Kazasız günler dilerim..tekerin yoldan ayrılmasın..

  16. #56
    aSuBaYaH - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mart 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    iki teker
    Cümleten yorumlarınız için teşekkür ederim. Boxer üzerindeki çalışmalarımı son hali ile tamamladım.



    Yorumların tamamı harmanlanırsa yeni proje yapacak arkadaşlar fikir sahibi olur.
    Boxer üzerinde farklı bir projem var. Yakın zamanda ona yöneleceğim. Süpriz olsun.
    nemesis-83 bunu beğendi.

  17. #57
    selsa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mayıs 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Vstrom 800DE
    Dıral dedenin kurye etkinliğinde kısa bir süre kullandığı motor sanırım

    Elinize sağlık

  18. #58
    Dıral Dede - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ocak 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Sym Wolf 125, Bajaj Pulsar NS200, Viva80
    Alıntı selsa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dıral dedenin kurye etkinliğinde kısa bir süre kullandığı motor sanırım

    Elinize sağlık
    Aynen bajaj etkinliğinde çok kısa da olsa sürme fırsatım oldu bu aleti. (videosu) Yorum olarak da şunu söyleyebilirim. İnanılmaz bir egsoz sesi var aletin. Gidon çok aşağıda alışmak lazım hatta videoda seyrederseniz ilk viraja girerken döndüremiyorum motoru ama inanılmaz keyifli bir alet yapmışlar uğraşanın emek harcayayanın ellerine sağlık diyorum
    nemesis-83 bunu beğendi.
    O gündüzleri standart yazılımcı geceleri bıçkın bir süper kahraman!.. O bazen motovloger her zaman iki kangal sucuk annesi!..

  19. #59
    aSuBaYaH - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mart 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    iki teker
    Alıntı Dıral Dede adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aynen bajaj etkinliğinde çok kısa da olsa sürme fırsatım oldu bu aleti. (videosu) Yorum olarak da şunu söyleyebilirim. İnanılmaz bir egsoz sesi var aletin. Gidon çok aşağıda alışmak lazım hatta videoda seyrederseniz ilk viraja girerken döndüremiyorum motoru ama inanılmaz keyifli bir alet yapmışlar uğraşanın emek harcayayanın ellerine sağlık diyorum
    Ben teşekkür ederim paylaşımın için

  20. #60
    Motor_Derili - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Aralık 2008
    Motosikleti
    Nmax 155 / Fazer8 / NC750X2018
    Selçuk, showroomda görme fırsatım oldu sayende. Ses çok çok güzeldi. Ellerinize sağlık.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)