Yanlış olmasın beyaz benim değil
Yanlış olmasın beyaz benim değil
Arkadaşlar merhaba sizden ricam boya ve paslı bölgeleri temizlemek için önerebileceğiniz matkap ucuna da takılabilen şeylerden de olabilir aslında balkonda yapacağım için ses olmasını da istemiyorum bildiğiniz kullandığınız bir ürün var mı şimdiden teşekkürler.
Hocam restore edilmişi çok, farklı bir şey denemeyi düşünür müydün?
Ben mesela böyle bir şeyi isterdim
Draggy gardaş bunlara baktım araştırdım ama ben biraz orijinal kalması taraftarıyım birde çukura düşüp arka lastiğe oturmak var.
yukardaki proje güzel ve kolay aslında ama motosiklette amortisör adına hiçbirşey yok,
ayrıca egzozda susturucularda yok susturucu hali bile normal performans egzozlarından fazla çıkaran bir motor için o egzozlarla trafiğe çıkmak nerdeyse imkansız
en iyisi orijinal kalması ama ne olur elektronik ateşleme yaparsın olur 12 volt a cevirirsin led sinyal stop vs böyle olmalı makinayla çok oynamamak gerek de ben bu boyayı nasıl sökecem arkadaşlar yaksam mı acaba ?
boyayı yakmak sözüm degil daha kötü olur zımparayla temizliyeceksin sabırlı olmak lazım bu islerde acele edip içine sinmeyen is cıkarmak işin ucunda kalay gelsin... takipteyim
Arkadaşlar merhaba motoru söküyorum ve birde zımpara makinesi aldım Bosch pex 300 sizlerdem ricam konu hakkında kabaca boyayı sökmek için zımpara seçimi macunlama ve astar atma konusunda bilgi rica ediyorum yardımcı olursanız sevinirim.
eğer tekrar boya atacaksan KOMPLE BOYAYI SÖKMENE gerek yok,
ASTAR Zaten kapatacaktır alttaki boyayı,
Sadece ZIMPARAYI iyi yapmalısın,
en uzak kılcal çizik dahi kalmadığından emin ol...
Olduğundan emin ol astar at,
Sonra yine bak tekrar zımparala,
Tekrar Astar at,,,
Teşekkürler Resimde görüldüğü üzere 3 4 kat boya var aldığım kişi önce fırçayla sonra spreyle boyamış yapmak istediğim hiç boya kalmasın temiz görünsün macun metale atılır mı yoksa astar üzerine mi atılır macuna gerek yok mu sizce
peki macunda çatlama olayı oluyor mu?
yok olmadı.
Çok açıklayıcı oldu teşekkürler.
Jawa candır. Egzos'tan çıkan benzin kokusu için bile çalıştırılır. Sonucu merakla bekliyorum.
Arkadaşlar merhaba kaportayı zımparalamaya başladım önce 80 lik zımpara ile kabasını alıyorum 180 ile düzeltme yapıyorum bölge bölge metale iniyor bazı yerlerde ise astar kalıyor sanırım hafif dalgalanma var kaportada ondan olsa gerek. Tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)