Motosikletim 31 bin kmye geldiğinde orjinal teli yukarıdan koptu, daha doğrusu 1-2 tane tel tutuyordu bende yenisini taktırdım java debriyaj teli takıldı 3 bin km bile gitmeden bu sefer blok kısmından koptu. Kopması imkansız aslında bağlantı kısımlarından parçalanarak çıkıyor koptuğunda ben yolculuk yapıyordum, şehirdışındaydım yani bir 1-2 km yürüyüp yine java debriyaj teli aldım ve onu taktım. ancak sıcak güneşin altında güzel yapamadım çok yukarıda kavrama yapıyordu ve ayarlama şansım yoktu o yüzden bursaya döndüğümde tekrar değiştirdim. tam yarım saatimi aldı, benim gibi başına gelmemiş arkadaşlar için yardımcı olucağını düşünüyorum çok basit bir işlem .
Değişimden önce debriyaj bu şekilde kaçırma yapmıyor ama en sonunda kavrıyor ve ben bu şekilde çok zor kullandım motoru
Debriyaj levyesini kendime doğru getirmem gerekiyor ve telin boyu müsait değil o yüzden komple değiştiriyorum
Çıkan civataları vs bir arada tutuyorum kaybolurlarsa iş çıkar başıma Bu arada yan kapakları falanda söktüm rahat çalışmak için bu kadar çok civata çıkmıyor normalde
Yeni teli takıyorum.
Burda önemli bir konu var önce teli sabitleyip daha sonra debriyaj levyesine takıyorum ve en son motor bloğuna sabitliyorum bu şekilde çok daha kolay oluyor.
Ve işlem tamam teli uygun bir boyutta kesip motoru çalıştırıyorum 1-2 tur atıyorum tam istediğim gibi olmuş.. ama bir daha koparsa orjinalini alıcam