2010 CBR 125R'ye CBR 250R motor gövdesi aktarılma
Reklamlar
-
13 Ağustos 2014, 16:57
#1
Arkadaşlar benim ilk göz ağrım olan ve değiştirmeyi düşünmediğim 2010 Honda CBR 125R var, fakat motorun orjinal gideri biraz düşük olduğu için bu motora CBR 250R komple motor gövdesini (Kazalı veya Pert olmuş olan) aktartmak istiyorum.. Amaç uzunyolda tatlı bir sürüş ve 130-140 kadar gider elde etmek, CBR 250R motorunu benim CBR 125R yerine aktarabilir miyiz yani uyumda sorun olur mu konu hakkında yardımcı olur musunuz..? Şimdiden Teşekkür Ederim..!
Reklamlar
-
13 Ağustos 2014, 17:09
#2
Sanki elinde fazladan cbr 250 nin motor blogu varmış gibi yazmişsın. Hayaller üzerine açılmış bir başlık.
Ama diyelim ki çıkma blok buldun yine de çok masraflı olacak ve uyum sorunu çıkartacaktır. Motorunu sat, cbr 250 al. En temizi.
-
13 Ağustos 2014, 17:40
#3
-
13 Ağustos 2014, 18:36
#4
amaç maliyetse anlamsız, hobi ise de eğlenceli, öğretici ve bir o kadar da maliyetli olabilecek bir proje olmuş.
Şanzıman ne olacak? şaseler tamamen aynı değilse ve 250'lik blok şaseye girmezse ne yapacaksın? 250'lik blok 125'e göre ne kadar daha ağır ve bu ağırlık 125'in kasasına uygun mu? motorun şaseye bağlantı yerleri aynı mı, eğer değilse nasıl bağlıyacaksın? vb vb bu problemler listesi uzar gider.
-
13 Ağustos 2014, 18:38
#5
en önemli ruhsat işi trafik çevirdi şaşe numarasına baktı ruhsattakiyle farklı çıkınca ne yapacaksın
-
13 Ağustos 2014, 21:55
#6
gecen sene hatırladığım kadarıyla yeni kasa 125r a cbr 250 motoru takılmıştı pistte yarışmak için . istanbulpark da ve izmirpark da yarış takip eden arkadaşlarımız varsa hatırlarlar. sadece yarışmak için kilo avantajından dolayı mantıklı ama öteki türlü mantıklı gelmiyor bir de yeni kasa da değil motorunuz.
-
13 Ağustos 2014, 22:55
#7
hocam dırtek sat 250 al daha ucuz olur.dıyelım buldum motor blogunu cıkma pert 1500-2000 den asagı bulamazsın.hadi buldum sase baglantıları uymaz o blok senın motorun sase kısmına sıgmaz ozaman ne yapacaksın.
-
14 Ağustos 2014, 00:01
#8
Resmiyet hariç sıkıntı olmaz arkadaşlar neden bloğa takıldı anlamadım veyada ben sizin mesajınızı 4-5 defa okumama rağmen yanlış anladım
-
14 Ağustos 2014, 00:07
#9
resmiyet aslında en kolay iş, motor bloğuna göre yeniden ruhsat çıkacak sadece,
bloğu kasaya yerleştirmek daha zahmetli iş
-
14 Ağustos 2014, 00:24
#10
viperking adlı üyeden alıntı
resmiyet aslında en kolay iş, motor bloğuna göre yeniden ruhsat çıkacak sadece,
bloğu kasaya yerleştirmek daha zahmetli iş
Keşke dediğiniz gibi olsa. Türkiye'de yaşadığımız gerçeğini unutmamanız gerek
-
14 Ağustos 2014, 20:29
#11
Arkadaşlar ilginize Teşekkür ediyorum bende zaten mithrelios arkadaşın sorduğu soruların cevabını öğrenmek için bu forumda konumu paylaşmıştım, ama anladığım kadarıyla pek olumlu sonuç yok gibi bizim yine 2010 CBR 125R'ye binmeye devam..)
-
14 Ağustos 2014, 21:12
#12
motor hacmini değiştir muhtemelen yurtdışında performans parçaları bulabilirsin onları getirttir.
-
15 Ağustos 2014, 10:34
#13
motor değişikliği için sanırım ankarada proje çizdiriyosun swap yapanlar öyle ypıyormuş sizde bir nevi swap işlemi yapmak istiyorsunuz motora uygun kulaklar yapılarak sorun çözüle bilir ama siz sadece blok değişimimi yapacaksınız yoksa komple motor mu blok dediğimizde sadece üst motor kastedilmiş oluyor şanzıman hariç
-
17 Ağustos 2014, 14:52
#14
Şanzıman ikiside 6 vites değişiklik yapılmaya gerek var mı bilemiyorum gerekirse yaparım aslında, ama ben komple motor değişimi yapsam daha iyi olur sanırım, Ankara'da o dediğiniz yerin adresi yada telefonu var mı sizde..?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)