Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 12

SL 150 Custom Chopper projesi

    REKLAM ALANI
  1. #21
    hasanrs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ocak 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Asya AS 150 T1 7k, SYM GTS250i Evo16k, Yamaha R25
    Tek preslik işi kimse yapmaz bence. Yapsa da bir günlük kazancını senden çıkarır. Hazır çamurluklar üstünde oynamaya çalış bence...
    http://www.gunceltrend.com Binicem üstüne... Vurucam kırbacı!


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    echtsasori - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Haziran 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha MT-07 / Keeway Superlight 150
    Harli tekrar selamlar.

    Öncelikle tavsiyem (ki orijinal hiç bir tesisatta göremezsin) kullanmaman veya lehimden sonra takviye yapman. Neden ve nasıl: Kullanma deyişimin sebebi lehim araç tesisatlarında güvenli olmadığından asla kullanılmaz yada çok az kullanılır. Çünkü Lehim ısıya (anlık yüksek gerilim olabilir) dayanıklı değildir ve eriyip atar. Ondan sonra ara ki bulasın sorun nerede diye. Nasıl takviye yaparsın onuda anlatmaya çalışim. Lehim yaptığın yerleri aç sök ayır kabloları. Ardından kabloları birbirine sarıp Flaşör vs lerde kullanılan soketler vardır. Bir dişi bir erkek onların çıplak olanları var sarı renkli dişi olanın kenarlarını aç kabloyu oturtup pense ve yan keski ile iyice sıkıştır. İstersen sonra lehim at. İzole bandı geçtin mi ömürlük sağlam ek olur.

    Çamurluk konusunda uyarım koltuk altı ve maşanın şasi bağlantısına denk gelen yerleri de çamurluk ile koruman dır. Yani uzat onu aşağa doğru.Yoksa hep kir toz pislik çamur mahveder oraları. Paslanması da cabası.

    Benimkiler sadece tavsiyedir. Ukalalık ve bilmişlik yaptığım yok.

    Saygılar Cüneyt.
    hasanrs bunu beğendi.

  3. #23
    harli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Custom Keeway / 2006
    Alıntı echtsasori adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Harli tekrar selamlar.

    Öncelikle tavsiyem (ki orijinal hiç bir tesisatta göremezsin) kullanmaman veya lehimden sonra takviye yapman. Neden ve nasıl: Kullanma deyişimin sebebi lehim araç tesisatlarında güvenli olmadığından asla kullanılmaz yada çok az kullanılır. Çünkü Lehim ısıya (anlık yüksek gerilim olabilir) dayanıklı değildir ve eriyip atar. Ondan sonra ara ki bulasın sorun nerede diye. Nasıl takviye yaparsın onuda anlatmaya çalışim. Lehim yaptığın yerleri aç sök ayır kabloları. Ardından kabloları birbirine sarıp Flaşör vs lerde kullanılan soketler vardır. Bir dişi bir erkek onların çıplak olanları var sarı renkli dişi olanın kenarlarını aç kabloyu oturtup pense ve yan keski ile iyice sıkıştır. İstersen sonra lehim at. İzole bandı geçtin mi ömürlük sağlam ek olur.

    Çamurluk konusunda uyarım koltuk altı ve maşanın şasi bağlantısına denk gelen yerleri de çamurluk ile koruman dır. Yani uzat onu aşağa doğru.Yoksa hep kir toz pislik çamur mahveder oraları. Paslanması da cabası.

    Benimkiler sadece tavsiyedir. Ukalalık ve bilmişlik yaptığım yok.

    Saygılar Cüneyt.
    çamurluk konusunda söylediklerin doğru benimde aklıma gelmedi değil, özellikle ileride çürümeyle ilgili sıkıntı olabileceğini düşündüm ama oraya uygun yapabileceğim tek malzeme polyester, etrafımdada bunu yapabilecek kimse yok, şimdilik internetten araştırıyorum polyester uygulamasıyla ilgili ilerleyen günlerde birşeyler deneyeceğim...

    Elektrik tesisatıyla ilgili olarakta hiç aklıma gelmeyen bişeyi söyledin, mesleğim elektrik gerçi ama ben yüksek gerilimci olduğumdan zayıf akım ve oto elektriği konusuna pek hakim değilim, uyandırdığın için sağolasın eksik olma.

    bir konu daha var umarım yardımcı olursun. Sorunum şu; bizim motorlarda ki CDI yani beyinin içine giren bir kablo var ve görevi motoru kontağı kapatınca stop etmek. Ben bu kabloyu toplama aşamasında unutup boşta bırakınca ne kablosu olduğunu çözene kadar beyini yaktım, yeni beyin aldım ve motoru çalıştırdım. Ancak beyine giren fişleri daha önce çözmek adına söktüğüm için fişin içine giren kablo pabuç/soket leri gevşedi bollaştı ve şuan sallantıda kıpırdamalarda motor stop ediyor. Piyasada da hep ters tırnaklı pabuç satıldığından yenisini alıp bağlayamadım. bu konuda bi çözüm fikri varsa ve yazarsan çok faydan dokunur.

  4. #24
    echtsasori - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Haziran 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha MT-07 / Keeway Superlight 150
    Alıntı harli adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    çamurluk konusunda söylediklerin doğru benimde aklıma gelmedi değil, özellikle ileride çürümeyle ilgili sıkıntı olabileceğini düşündüm ama oraya uygun yapabileceğim tek malzeme polyester, etrafımdada bunu yapabilecek kimse yok, şimdilik internetten araştırıyorum polyester uygulamasıyla ilgili ilerleyen günlerde birşeyler deneyeceğim...

    Elektrik tesisatıyla ilgili olarakta hiç aklıma gelmeyen bişeyi söyledin, mesleğim elektrik gerçi ama ben yüksek gerilimci olduğumdan zayıf akım ve oto elektriği konusuna pek hakim değilim, uyandırdığın için sağolasın eksik olma.

    bir konu daha var umarım yardımcı olursun. Sorunum şu; bizim motorlarda ki CDI yani beyinin içine giren bir kablo var ve görevi motoru kontağı kapatınca stop etmek. Ben bu kabloyu toplama aşamasında unutup boşta bırakınca ne kablosu olduğunu çözene kadar beyini yaktım, yeni beyin aldım ve motoru çalıştırdım. Ancak beyine giren fişleri daha önce çözmek adına söktüğüm için fişin içine giren kablo pabuç/soket leri gevşedi bollaştı ve şuan sallantıda kıpırdamalarda motor stop ediyor. Piyasada da hep ters tırnaklı pabuç satıldığından yenisini alıp bağlayamadım. bu konuda bi çözüm fikri varsa ve yazarsan çok faydan dokunur.

    Konuyu bir fotoğrafla detaylandırmanı rica edicem. Ancak anladığım kadarı ile motorun üzerindeki, beyne giden kablonun soketi bozuk. Yani CDI in üzerindeki soket değil, Motorun üzerindeki karşılığı. Doğrumudur ?

  5. #25
    harli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Custom Keeway / 2006
    doğrudur abi aynen o şekilde... ve satılmıyor sanırım buna uyacak başka bi model de olsa bu motora direk bağlı olan kablolar olduğundan satılacağını sanmıyorum

  6. #26
    SuperLigter - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ağustos 2013
    Şehir
    İstanbul Kadıköy
    Motosikleti
    Keeway SuperLight 150
    bekliyoruzz güncellemellerii

  7. #27

    Üyelik
    27 Mart 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha Dragstar 650 classic
    Güzel bir çalışma. Yalnız elektrik tesisatını spiral borudan geçirmişin ama kötü görünüyor. Şasi borularının içinden geçirmek daha iyi olmazmıydı?

  8. #28

    Üyelik
    19 Ekim 2014
    kolay gelsin.... birşey sorabilirmiyim ? elektrik tesisatını baştan aşağıya ben çekicem dikkat etmem gereken unsurlar varmı ? birde koltuk + çamurluklar + depoyu nasıl sökebilirim ? onlarıda boyamak istiyorum.. yardımcı olurmusun lütfen....


2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler