Muazzam bir işçilik ALLAH tan anlamıyosunuz birde anlasanız. Elinize sağlık.
Muazzam bir işçilik ALLAH tan anlamıyosunuz birde anlasanız. Elinize sağlık.
İlk mesaj düzenlendi.
Valla bravo ellerinize sağlık,çok uğraş ve beceri gerektiren bir iş olduğu belli oluyor
Tek tek fotoğraflayıp,açıklamaları ile birlikte bizimle paylaşmanızda ayrı bir uğraş ve zaman gerektirmiştir
Elinize sağlık
Teşekkürler. Resimleri yüklemek ve paylaşmak biraz zahmetli. Ufak bir dikkatsizlikten aynı işlemi iki defa yapmak zorunda kaldım. Ama zahmeti olmayan bir işin ne kadar keyfi olabilir ki?
Şu an motora herhangi bir uygulama yapmayı düşünmüyorum. Kap kaçak boyuyorum ancak. Epey bir tecrübe, el becerisi edinirsem bu konuda belki ondan sonra motor üzerinde bir şeyler deneyebilirim.
çok titiz çalışmışsınız klavye ye sağlam salya akıttım,anlayamadığım bir nokta var şasede ki kaynakları kapatmak için macun olayına da el attım
demişsiniz,şase de ki fabrikasyon kaynakları mı kapattınız yoksa çamurluk olarak yorumladığım parçada ki kaynaklarımı kapattınız.
ellerinize sağlık.
Son halini ne zaman göreceğiz? Çok emek verilmiş. Tebrikler!
http://www.gunceltrend.com Binicem üstüne... Vurucam kırbacı!
Sanat, Emek ve Ayrıntı... Tek kelime ile muhteşem, tebrik ederim...
Eyvallah. Teşekkürler.
Teşekkür ederim. Eğer bir aksilik çıkmazsa tahmini 1 ay gibi bir süresi var diye düşünüyorum.
Tamam yerimiz bol bekleriz
Şasedeki fabrikasyon kaynaklar. Çoğu kısmı görünmüyor ama bazı görünen yerleri olduğu gibi bırakınca boya altından oldukça sırıtıyor. Yapabildiğim kadar üzerini kapatıp düzeltmeye çalıştım.
Ellerine sağlık,tebrik ederim. belki hakkım yok ama kendi fikrimi demem lazım, affına sığınırım bence kasa kapağında ki gibi abartılı airbrush yapma..
sonucu merakla bekliyorum..
Üstad,Amartisorleri parlatma ve vernikleme diye bahsettiğin olayın detayı nedir?
" MOTORUM OLMADAN ASLA !... "
Amortisör millerinin içinde çalıştığı kovanlar var. Alüminyum. Dış yüzeyi bariz fabrikasyon alüminyum gibi duruyordu. Alüminyumu krom kaplamak pek işime gelmedi. Malum taş toz toprak gibi dış etkenlere çok maruz kalan bir bölge. Taş çarpmalarında krom kolay dökülür diye düşündüm. Bende alüminyumun o mat kısımlarını zımpara ve keçe ile parlattım ve o parlak yüzeyin uzun süre dayanması için vernikledim. Zamanla vernikli yüzey bozulsa da verniği söker tekrar vernik atarım diye düşündüm.
bir sorum daha olacak motor bloğununda ki civataları loctite leyip takmışsınız fabrikada bu şekilde takıyor çıkardığınız civataları tekrar takmadan eski loctite kalıntılarını temizlediniz mi yoksa direk mi taktınız,temizlediyseniz ne ile temizlediniz,bunu şu sebepten soruyorum loctite nin arkasında uygulamadan önce yağ ve kalıntılardan uygulanacak yüzeyi arındırın yazıyor,fakat eski kalıntıları çıkarmak zahmetli,bunun bir sakıncası varmı(temizlemeden takmanın) teşekkürler.
Loctite ile sıkılmış cıvatayı söktüğünüzde büyük oranda dişlerdeki kalıntı sökerken dökülerek çıkıyor. Tekrar sıkarken çok fazla teferruata girmenize gerek yok varsa hava ile temizleyip, temiz bezle silin Loctite sürün ve sıkın, yeterli olacaktır. Ama bariz yağlı görünen bir cıvataya da uygulamayın. Tam emin olmak isterseniz benzin tiner gibi bir şeyle cıvatayı temizleyebilirsiniz.
Oyy oyy neler yapmışssınız Yeni resimleri ve güncellemeleri bekliyoruz
Sizde de ne sabır varmış birader. Tebrik ediyorum. Ben olsam çoktan yakmıştım o motoru. Motor bloğunu parlatırken verdiğiniz işçiliğe bayıldım. Palisajdan farksız duruyor.
LİVE TO RİDE, RİDE TO LİVE!
Yakında olaydınız gelip bende bir elimi yağa bulamak makineyi biraz mıncıklamak isterdim.
Elinize sağlık güzel çalışma.
Ayrıca konu içinde ayrıca emek vermişsiniz , bunada jüri özel teşekkürü benden.
Mükemmel bir emek ama konunun yarım kalması canımı sıktı kaptırmış gidiyordum fotolar bitince üzüldüm Sabırsızlıkla son halini bekliyorum elinizi çabuk tutun lütfen
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)