Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
5. sayfa BirinciBirinci ... 345

Bakım ve onarım. Kawasaki VN800 (Düzeltildi)

    REKLAM ALANI
  1. #81
    iskender123 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Nisan 2016
    Şehir
    Denizli
    Motosikleti
    Kanuni Seyhan 150c
    Abi eline koluna sağlıl canı gönülden tebrik ediyorum,basarilarinin devamini dilerim
    tanertc bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #82
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    06 Mart 2011
    Şehir
    İstanbul / Silivri
    Motosikleti
    Kawasaki VN 800
    Alıntı mterayes26 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Egzantrik gergisi ayarı sübapları daha limite gelmemiştir
    Egzantrik gergisine dokunmayı gerektirecek bir şey yok. O yaylı bir parça ayar gerektirmiyor. Ama egzantrik zincirin limite gelmiş olabilir. Uzun km değişmediyse değiştir.(İki pistonu birden)Ben geçen yaz egzantrik zinciri kopardım. İhmal edip değişmemiştim(paraya kıymayıp). O sıra subab kesti. Yeni subabları düzgün alıştıramadım. Şu an motoru söktüm subabları alıştırdım. Geri topluyorum. Tam sente ayarındayım şu an.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 08:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:55 ----------

    Alıntı iskender123 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Abi eline koluna sağlıl canı gönülden tebrik ediyorum,basarilarinin devamini dilerim
    Sağol sanada başarılar

  3. #83

    Üyelik
    02 Haziran 2007
    Şehir
    eskişehir
    Motosikleti
    Kawasaki VN 800
    Abi motor daha 34000 de 3000 km de yağını değiştiriyorum motoru ilk aldığım da usta demir çubuk sokup marş basarak ayar yapmıştı

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:08 ----------

    Hee abi bunun elektrik sistemi nasıl manuelden birşey anlamadım nettekilerden sargıdan kaç kablo konjektöre gidiyor renkleri ne ve okuyucunun kabloları ne renk çekme belgeli vn 800 aldık onu topluyorum da çalışmadı. Cdi dan 0.3 küsür ohm görüyorum ama tuhaf yaa ateşleme de güzel

  4. #84
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    06 Mart 2011
    Şehir
    İstanbul / Silivri
    Motosikleti
    Kawasaki VN 800
    Alıntı mterayes26 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Abi motor daha 34000 de 3000 km de yağını değiştiriyorum motoru ilk aldığım da usta demir çubuk sokup marş basarak ayar yapmıştı

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:08 ----------

    Hee abi bunun elektrik sistemi nasıl manuelden birşey anlamadım nettekilerden sargıdan kaç kablo konjektöre gidiyor renkleri ne ve okuyucunun kabloları ne renk çekme belgeli vn 800 aldık onu topluyorum da çalışmadı. Cdi dan 0.3 küsür ohm görüyorum ama tuhaf yaa ateşleme de güzel
    Çubukla neyi ayarladığını anlamadım. Elektrikten anlamıyorum. Arızayı yapıyorum ama anlamıyorum. Tuhaf bişey. Statörden iki ayrı kablo çıkması lazım. İnce olan mavi soketli ve konjektore giden daha kalın kablo. Statörden kanojektöre gidiyor. Diğer mavı soketlinin yine mavi soket karşılığı var zaten.

  5. #85

    Üyelik
    02 Haziran 2007
    Şehir
    eskişehir
    Motosikleti
    Kawasaki VN 800
    Amortisör yağı kaç mg koyuluyıor, Service Manual de 340 mg yazdı. Biraz az gibi geldi

  6. #86
    PHOENİX Sega - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Aralık 2016
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    Kawasaki VN800 Classic
    Merhaba Kawasaki dostu..
    Ben bu forumu geç bulduğum için yazını ve paylaşımlarını dikkatle ve heyecanla okuyup takip ettim..Anlattığın bittikten sonraki halini çok merak ediyorum, bikaç resim ekler misin buraya?
    tanertc bunu beğendi.

  7. #87
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    06 Mart 2011
    Şehir
    İstanbul / Silivri
    Motosikleti
    Kawasaki VN 800
    Epey zaman oldu. Fırsat bulsam boya için tekrar sökmek istiyorum. Elimde kısa süre önce çektiğim bir bu resim var. Yakın çektiklerimi bulabilirsem eklerim.

    [IMG][/IMG]
    Thracian bunu beğendi.

  8. #88

    Üyelik
    22 Haziran 2015
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Kawasaki Vulcan 750, Asya Scooturk, KTM 50 cc
    Merhaba Sevgili Taner..
    Hakikaten hepimizin hayal ettiği bir şeyi gerçekleştirmişsin.. Anlatımlarını ve fotoğraflarını incelerken, kendimi hayal ettim..

    Bendede 1994 vulcan 750 var.. Çalışma alanım müsait fakat vida sıkmayı bilmem.. birlikte çalıştığımız boyacı tornacı filan işten fırsat buldukça el atıyor..

    Birazdan motor blok parlatma işlemi yapacağım.. geçen hafta boyasını attırdım gayet güzel oldu. depo ya airbrush yaptıracağım yada benzeri bir şey..

    Allah kaza bela vermesin.. Ankarada olsanız sizi rahatsız ederdim. gelirseniz de beklerim..
    Tebrik ederim tekrar. saygılarımla...
    tanertc bunu beğendi.

  9. #89
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    06 Mart 2011
    Şehir
    İstanbul / Silivri
    Motosikleti
    Kawasaki VN 800
    Alıntı Sebasti adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba Sevgili Taner..
    Hakikaten hepimizin hayal ettiği bir şeyi gerçekleştirmişsin.. Anlatımlarını ve fotoğraflarını incelerken, kendimi hayal ettim..

    Bendede 1994 vulcan 750 var.. Çalışma alanım müsait fakat vida sıkmayı bilmem.. birlikte çalıştığımız boyacı tornacı filan işten fırsat buldukça el atıyor..

    Birazdan motor blok parlatma işlemi yapacağım.. geçen hafta boyasını attırdım gayet güzel oldu. depo ya airbrush yaptıracağım yada benzeri bir şey..

    Allah kaza bela vermesin.. Ankarada olsanız sizi rahatsız ederdim. gelirseniz de beklerim..
    Tebrik ederim tekrar. saygılarımla...
    Merhaba. Teşekkürler. Blok parlatma işine girmeni tavsiye etmem Motosikletin için eklediğim linkteki videolar işine yarar sanıyorum.



5. sayfa BirinciBirinci ... 345

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler