Maaşallah çok güzel olmuş. Ellerinize sağlık.
Maaşallah çok güzel olmuş. Ellerinize sağlık.
İlkine göre daha iyi olmuş, parçaları değiştirmen tamamen elden geçmesi sıfırdan farkı yok cesaretin içinde ayrıca tebrik etmek lazım tabi :D
öncelikle merhaba imrenerek baktım eline sağlık zaman merak beceri iyide araştırmacı oldunmu sonuç muazzam tekrardan eline sağlık
Maşallah güzel gezmişsin hocam hakkını vermişsin
Taner bey emeğinize sağlık çok güzel olmuş bende yaklaşık bir ay önce 99 model vn800 aldım genel bilgi olarak yağ ve filtre ne marka kullanmalıyız orjinal ve kaç litre filtreli/filtresiz birde yağ kapağını açmak için bir anahtar varmı yada ne şekilde açılıyor birde yaz gelmeden arka fren balatalarını değiştirmek istiyorum orjinali ile ne marka almam gerekiyor ve tavsiye edebileceğiniz yer varmı tel numarası birde nikelleri parlatmak için ne kullanmalıyız parlatıcı markası ve son olarak aldığım kişi direksiyon kilit anahtarının olmadığını söyledi nereden tedarik edebilirim çok soru sordum kusura bakmayın
Emeğine hayran kaldım aga. Mükemmel olmuş desem bile hakaret sayılır.
Teşekkürler. Bana sadece Taner diye hitap edebilirsin. Yağ olarak Motul 10-40 Filtre Hiflo kullanabilirsin. Motorunun yağ kapağının yanında yağ değişim oranları etiket olarak yazar. Sadece yağ 2,8 Lt Filtre ile 3Lt Komple 3,2 Lt gibi bir değer olması lazım. Yağ kapağını ben lama bir malzemeyi pense ile tutarak açıyorum. Arka fren balatalarını sahibinden den ebc marka alabilirsin. Ama bence önce arka lastiği söküp balataları bir kontrol et belki gerek yoktur. Kromları parlatmak için Henkelin METYLAN isimli metal parlatıcı iyi iş görür. Direksiyon kilit anahtarı kontak ile aynı olması lazım diye biliyorum tam emin olmasam da.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:47 ----------
Eyvallah teşekkürler
Tekrar teşekkürler taner her soruya tek tek cvp yazmışsın eksik olma bu forum ortamı harika
tam benim kafa. olacaksa ya düzgün olsun, ya hiç olmasın. çok güzel olmuş ellerinize sağlık. bakımlarıyla ve düzgün kullanımla ömürlük olmuş. kazasız belasız binin.
Bu kadar keyiflice bir şey okumamıştım. Ellerinize sağlık.
ben bu konuyu nası görmemişim? mükemmel bir cesaret hiç tecrübe olmadan motor açmak. bayıldım gerçekten. ellerinize sağlık.
çok iyi olmus ya elinize sağlık 2 ıl olmus bende hiç görmedim bu konuyu saygılar ..
Motoru toplarken acaba dediğim parçalardan biri olan egzantrik zinciri, toplayıp 8-10 bin km kullandıktan sonra koptu. Tekirdağ uçmakdere de motoru bırakmak zorunda kaldım. Daha sonra orada yeni zinciri taktım ve toplarken balansörü yanlış taktım. İlk kullanımda titreşimden durumu fark ettim ama geri söküp düzeltmek zor geldi. Eve kadar idare eder yavaş giderim dedim, 5 km sonra subapları elimize aldık Çekici çağırmak zorunda kaldım. Yok yere tembellikten masraf çıkardım. Yeni subaplar vs topladım. 2 bin km. oldu kullanıyorum. Sesi biraz hoşuma gitmiyor şu an. Sonbahara kadar kullanıp yeni boya için vs tekrar sökmeyi düşünüyorum. Bunun dışında kavga dövüş anlaşıp gidiyoruz
Abi egzantrik ayarı nasıl yapılıyor bunlarda benimki ses yapmaya başladı
Egzantrik gergisi ayarı sübapları daha limite gelmemiştir
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)