eline saglık irfan usta
eline saglık irfan usta
inşallah sen inazumayı al bir hele gerisini dert etme kalıp ölçü her şey hazır biterse 3 güne elinde olur sorun değil
dip not : elimden öptürmem çünki tetanoz riski alabilirsin ama gıdıştan bi kere öptürürüm
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:19 ----------
sağolasın ramizanım , buda böyle bir çalışma oldu işte
| ▌▌| ▌▌▌| ▌▌| ▌▌▌| ▌▌| ▌▌▌|
|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_| http://www.irfmotor.com/
irfan abi nerenden istersen orandan öperim sen bana 1 tane aparat ayarla yeter
suzuki zaten öpecek beni.sanada öptürüm noolcek?
evet arkadaşlar inazuma koruma demiri yakında geliyor !!! orjinal sağlam ama daha sağlam yapma çalışmalarım sürmekte ve sadece 10 adet üreteceğim bilginize.
selam arkadaşlar inşallah yarın bükme makinam geliyor ve şu an için koruma demiri kalıbını çıkartmış bulunmaktayım , şasi bağlantı ve koruma demirini üstten tutacak parçaları lazerde kestirdim bu gün yarın onlarda hazır olacak , sonra bakalım ortaya nasıl bir şey çıkacak hep birlikte göreceğiz bu arada koruma demirine exta bir şeyler daha eklenebilir mesela radyötörü taştan sinekten böcekten koruyacak koruma kafesi vs tarzı bir şey , biliyorsunuz benim için olmaz diye bir tabir yoktur , bakalım demir bükümü , açıları şekli şemali bir meydana çıksın bir görelim
bu arada ön çamurluğu , yan ve ön taraflarını sürtmelerde yan yatmalarda tamamen koruyacak asfaltla temasını kesecek bir parça nasıl olurdu ? hani shadow larda vardır ya ? çamurluğun etrafını dönen koruma demiri vs.
suzukı ınazuma koruma demirini , bağlantı yerlerini hatasız yapabileceğim kalıp oluştu bundan sonrası şekilllendirmek benim elimde olan bir durum olacak , ben orjinal demirini enden çok kısa buldum yani gözlemlemelerim ve yaşanan talihsiz kaza ve yatmalarda ön çamurluğun uç , yan kenarlarının yere sürttüğünü gördüm bunun sebebide koruma demirinin enden dar olması ,koruma demiri biraz daha geniş açıyla bükülmüş olsa bu saydığım sıkıntı minimuma inebilir diye düşünüyorum ama her halukarda orjinalinden daha geniş olacak bu kesin.
resimlerdeki bayaz bantla sarılmış demir orjinal koruma demiridir .
selam arkadaşlar ınazuma koruma demiri yakın zamanda meydana çıkacak konu hakkındaki fikirleriniz benim için önemli yapabileceğim sınırlar içinde fikirlerinizi söylerseniz ortaya daha güzel bir şey çıkartabiliriz
benim düşüncelerim,,, kesinlikle şu an mevcut koruma demirinden daha sağlam olacak ve daha geniş olacak , orjinal demirin ağırlığı 1200 gr civarı gelmekte , benim şu an doğaçlama elimdeki eski malzemeyle yapmaya çalıştığım demirin sadece yarısı 1200 gr geliyor yani toplamda 2.5 kg bir ağırlığı olacak bunun ne anlama geldiğini kestiremeyen arkadaşlar için söylemek isterim , şayet bu koruma demiri yamulup işlevini görmez hale geldiyse , yaşamın anlamını yitirdiği andır , öyle yatmayla kalkmayla yamulacak bir parça değildir
allah inşallah kaza keder göstermez ve inşallah bu koruma işlevini görmez,
öte yandan elimin altında bir ınazuma olmayışından sebep malesef orjinal demirin bağlantı yerlerinin kalıbına mutabık kalmak durumunda kalıyorum şayet bir ınazuma olmuş olsa emin olun ortaya çok daha estetik kaliteli ve sağlam iş çıkacağı aşikardır, bakalım zaman neyi gösterecek bir kaç güne ilk koruma demiri meydana çıkacak paylaşımını yaparım kend,inize iyi bakın kazasız sürüşler.
ayağımızıda koyabileceğimiz bir yer olsa uzun yolda bazan ihtiyaç duyuyor insan hayal işte şu an hiç bir şeyde kesinlik ve netlik yok ama genel hatlar bu yönde olacak keşke elimin altında bir inazuma olsa , şahane bir şey yapacağımda ince ölçümler ve açılı bükümler motor olmadan olmuyor mecbur kalıba sadık kalmak durumunda kalıyorum [COLOR="Silver"]
Elinize yüreğinize sağlık harika olmuş.
Elinize sağlık çok güzel işler çıkarmışsınız. Bi sorum olacak, boruyu nasıl büküyorsunuz? Benim roadstar 250'ye de koruma demiti arıyorum ama çift direk olduğu için bulunmuyor hiçbir yerde. En son yapmak/yaptırmak yoluna gideceğim sanırım. Sizin de bi bilen olarak bu konuda fikrinizi almak isterim
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)