güzel,değişik,işlevsel.sanırım her motora olmayacak.
DÜNYADA ÖLÜMDEN BAŞKASI YALAN. BORA KARAKAŞ (BEN)
KİMSEYE KİN DUYMAM,DÜŞMANIM KİNDİR BENİM.....YUNUS EMRE
Dostum İşlevsel olması için burnu havada olmalı,
aksi taktirde çamur zaten üzerinden geçecektir,
BMW F650,,,KTM EXC 400,,,CRF 250X.....msx 125
''Gürcan Moto Garaj''
0 535 939 20 86
o bambaşka bir olay abi sırta camur gelmemesi icin ilk resımdeki camurluktan gerekıyor .onunda üzerinde calısıyorum
yok güzel kardeşim onu demedim,
zaten bu çamurluklar içeride bulundugundan dıştan sırta gelen çamur söz konusu dahi değil,
Fakat,
Çamurluğun burnu içeriden hafif kalkık oldugunda amortısorun oldugu kısma camur atmayacak ve,
o tekerın attıgı ve maşaya vurarak pacalara gelen çamuru kesmek ıcınde,
burnu kalkık çamurluk olmalıki iç kısımlara çamur ,,su,,yağmur vs gelemesin...
BMW F650,,,KTM EXC 400,,,CRF 250X.....msx 125
''Gürcan Moto Garaj''
0 535 939 20 86
SerkanADH İçeriden bombe'mi yoksa dışa doğru bir büküm'mü.Şayet Dışarı doğruysa ecnebiler duck tail diyor.ördek kuyruğu hem daha estetik durur hemdebir nebze olsun çamur atmasını engeller.[COLOR="Silver"]
1 inci resimdeki gs in orjinal çırpıntı çamurluğu çok iş gören bir detay. Ben fransada bir yerde gsr600 motorum için gördüm ve daha sonra alırım dedim. Daha sonrasında dükkan yerinde yoktu. Ayrıca çok da şık duruyordu. Yeni nesil naked bike ların çamur sorunu çok bilindik durumda. Şayet buna benzer çalışmalar yaparsan müşterin çok olur
let it be
Kutu Profil salıncaklar için göbek saplamasının somun altı a takılabilen bir şey yapılabilir. Örneğin nc700 honda larda arka maşa standı için takılan parçanın şekli gibi. Prolink salıncaklar için ise yine göbek içine oturabilecek bir dizayn yapmak lazım gibi. Ama çoğunluk kutu profil kullanıyor
let it be
tabi ki kimse şaseye delik açmaz başka şekilde çözülmesi gerekir.
Eğer hyo için birtane yaparsan ben alırım.
inş bir aksilik olmazsa yakında gt650 alıcam. Uzun yol motosikleti olarak kullanıcam. O sebeple bana birtane bu çamurluktan lazım.
Çok zamandır düşünüyordum zaten şimdi konuda görünce sevindim
http://www.rg-racing.com/RGProducts/productgallery.aspx?page=1&sku=CR0041BK
Şeklinde bir örnekten yola çıkarak hazırlık yapılabilir
let it be
çamurluktan önce valla motorun zincir ve dişlilerinin bakıma ihtiyacı var ağlıyorlar pasdan
let it be
Tolga senden haber bekliyorum bilader..
If you don't Ride, You don't know...
Kawasaki Ninja 250 R - Kymco Xciting 250 I - Hyosung GT650 Naked - Honda FJS600 Silverwing
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)