fatih kullandığın malzemeleri,fiyatlarını filan yazmayı unutma 5 dk da bir bakıyorum resim yada başka bişey varmı diye
fatih kullandığın malzemeleri,fiyatlarını filan yazmayı unutma 5 dk da bir bakıyorum resim yada başka bişey varmı diye
yeni ressimleri hafta ya eklerim ancak hafta içi vakit bulursam arka amortisör bağlantıları için derlin'den yatak yaptırıcam. birde bahsettiğim ön maşadan aramaktayım bulursam proje baya bir hılzanacak.
fren sistemi ikinci el olarak uygun fiyata aldığım shimano xt 4piston kaliperli bisiklet frenini kullanıcam arka frende elde olacak.
şu ana kadar olan maliyeti motor,kadro,fren sistemi,ön ve arka göbek, ıvır zıvır kaynak işleri dahil 500tl civarı
fatih bu firenler kullanacağın projede satabilite ve uzun ömürlülük açısından alet ne kadarda hafif olsada , çok sağlıklı ve ömürlü olmayabilir buraya bir bak istersen aradığın bir şeyler muhakkak vardır
http://www.motosiklet.net/forum/mt-a...hurdaligi.html
| ▌▌| ▌▌▌| ▌▌| ▌▌▌| ▌▌| ▌▌▌|
|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_| http://www.irfmotor.com/
Oy oyo oyo yooy olume davetiye.... O amortisorler 60 km hizda bir cukurda bum!!!!!!! arazi sartlarini hic saymiyorum bile, fizik olarak amortisore binecek yuk cok cok cok fazla, normal bir bisikletin kadrosu 11-12 kilo arasi degisiyor... bunun uzerine 100 kilo civari bir insan yerlestirebiliyorsun... Etti sana maksimum 130 kilo de, bir dag bisikletinin yapacagi yol sinirlidir, fakat benim bisikletle yokus asagi gordugum en fazla hiz 35 kmydi. Giant Talon 1 kullaniyorum... Ve inanilmaz baski biniyor on amortisoreki on amortisorum bisiklette ilk 3 ana firmadan biri olar rockshock markasinin bir modeli, Mazallah amortisorun patlarsa dengeyi falan unut dostum. Yere kapaklanirsin... Gel gelelim frenlere, toplamda 12 kiloluk bisikleti ve ince lastikleri 35 kmde durdurunca alev gibi olan disk, 60 kmde devasa lastikleri ve kadroyu ustune surucuyu durdururken catlarsa, yamulursa, hidroligi bosalirsa... Yine dibi boylarsin. O yuzden ya parani iyice topla motorda kullanilan parcalarla bisiklet ayarinda birsey yap yada canini dusun para denklesene kadar projeye ara ver, senin yaptigin bisikleti motosiklet yapmak ve yaparkende hayati parcalari bisikletten almak. Yapman gerekense motoru bisiklet yapmak hayati parcalari motordan almak
anladığım kadarıyla cevap vermeye çalışayım kusura bakmayın sanki hep yapmış olduğum işi savunuyormuş gibi bir izlenim veriyorum ama insan bir şeye zaman harcayıp kafa yorunca ister sitemez emeğini savunmak istiyor.
ama zaten yapmak istediğim motorlu bir dağ bisikleti,bisiklet demememin tek nedeni pedalı olmaması max hızı 60km olucak diyoruz ama 60km/h yapıyor diye her koşulda son gaz gideceğiz diye bir kaide yok.
Bende bisiklet kullanıyorum arazi şartlarını az çok biliyorum benim yaptığım motor ortalama bir bisikletten 25kg daha ağır olucak eğer 25kg yüzünden amortisör patlayacak frenler çatlayacak ise 90kg-100kg'lik insanlar bisiklete bindiğinde bu sonuçlar ile karşılaşırlardı, birde ben şase üzerinde oluşabilecek stresi azaltmak tasarıma arka amortisör ekledim yane eşşeğimi sağlam kazığa bağladığımı düşünüyorum.
hocam adamın içini kararttın yahuuu hiçbir proje hayata geçtiği anda 4/4 lük yürümedi , sürekli geliştirildi üzerinde değişiklikler yapıldı , ilk arabanın estetiğine konforuna , güvenliğine bak , şimdiki araçların konforuna , güvenliğine bak , burada konunun aslolan özü değişik bir tasarım yaparak farklı sonuçlar elde edebilmektir , tabiki söylediklerinde olası bir durum , lakin uğraşan insanada tecrübe olacak, ve unutmayınki tecrübeler bedavaya kazanılmaz , her şeyin bir bedeli vardır
o gümler, bu yamulur, şu kırılır dayanmazdan ziyade , minareyi çalan her zaman kılıfını hazırlar , o aleti yapan insan onun sınırlarınıda bilir , bence iğrenç bir çalışmada olsa ki ben hiçte öyle bulmuyorum yinede ortada bir çok insanın hayal ettiği ama sadece bazılarının hayata geçirip emek ve maddiyat bütçesi ayırdığından dolayı bu ve benzeri çalışmalara hiç olmazsa eline sağlık demeyi şahsım adına uygun görüyorum ,
sürçü lisan ettimse affola saygılar sunarım
| ▌▌| ▌▌▌| ▌▌| ▌▌▌| ▌▌| ▌▌▌|
|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_| http://www.irfmotor.com/
dostum arka maşanın baglantı yerıne BURÇ veya RULMAN koymanı onerırım,
her esnemele metal metali aşındıracaktır,
burç veya rulman olursa hareketli olacaktır sorun yasamassın,
bu şekılde 3...5 ay gecmeden sıkıntı yasaman pek uzak olmayacak,
yınede başlaman yeterlı zater yavas yavas duzelecektır hersey,,,
BMW F650,,,KTM EXC 400,,,CRF 250X.....msx 125
''Gürcan Moto Garaj''
0 535 939 20 86
Mil yatakları icin derlin aldım vakit bulduğumda onlarıda halledeceğim
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:35 ----------
Kesinlikle görüşünüze katılıyorum ben bu işe başlarken aluminyum parçaları alıp argon kaynağı yapan bir abimizin dükkanının yolunu tuttum
Youtube'da gezinirken rastladım. Tam da yapmak istediğiniz tarzda bi motor.
Evet zaten bundan esinlenerek bu işe giriştim berki bu kadar profesyonel olmayacak ama buna benzer birşey olacak
ee yeni resimler yokmu durdumu proje
Durmuş değilim ama işten arta kalan zamanlarda uğraşabiliyorum
eee proje ne alemde 11 gündür ses seda yok
bazı eksik parçaların arayışı içindeyim dişe dokunur bir iş çıkaramadığım için ressim eklemedim.
birde 195mm uznluğunda 3mm jant teli lazım bulma imkanımız varmıdır
ETO bitmiş beyler.
Güncel Motosiklet Haberleri ve Kültürü Blogu
https://www.facebook.com/BoutiqueMoto
??? nasıl bitmiş?
If you don't Ride, You don't know...
Kawasaki Ninja 250 R - Kymco Xciting 250 I - Hyosung GT650 Naked - Honda FJS600 Silverwing
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)