Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

drag motoru yapıyoruz cg125

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    23 Ekim 2011
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    Gsxr1000
    draglara hazırlamadan önce motor 200cc idi. draglar icin makinası komple 250 üstü oldu.
    motoru soymaya başlıyoruz 30 kg agırlık cıkartıldı.




    torna işleri


    son ayarlar(dikkat rodaj fan önünde yapılıyor.)


    akhisar 5. ayak


    .............
    bu bizim ilk drag tecrubemizdi gelen motorlar bizden kat kat daha iyi hazırlanmışlardı amac tecrube kazanmak bizim icin ortamı görmek onumuzdeki sezona güzel bi makine cıkarmayı düşünüyoruz. goruşleriniz önemli
    derecesi 400mt 16.250 sn
    birinci motorun derecesi 14.500
    ikinci 14.800
    üç 15.600
    jackonbir, seyyid47 ve Survivalsyk bunu beğendiler.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Rölantide rodaj mı olur ? hadi onu geçtim orta devirlerde bile yüksüz çalıştırınca rodaj falan olmaz. En az 100km tam gaz hızlanma ve yüksek devirde kompresyonla yavaşlama yapmanız lazım rodaj için. Bide ağırlıkları attık diyorsunuz ama marş motoru ve akü duruyo.

  3. #3

    Üyelik
    23 Ekim 2011
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    Gsxr1000
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Rölantide rodaj mı olur ? hadi onu geçtim orta devirlerde bile yüksüz çalıştırınca rodaj falan olmaz. En az 100km tam gaz hızlanma ve yüksek devirde kompresyonla yavaşlama yapmanız lazım rodaj için. Bide ağırlıkları attık diyorsunuz ama marş motoru ve akü duruyo.
    http://img.webme.com/pic/d/deneme40/img_0241.jpg
    sizin dediginiz olay 0 motorda olur hocam. bizim amacımız pistona yer yaptırmak,alıştırmak binip yolda yaptık. aku ve marş motorunuda motoru rahatca calıştıralım orda rezillik cekmeyelim diye ordaki cglerin hepsinde calışma sorunu vardı bizimkisi yan kapagın altına koydugumuz tek dügmeyle işi bitirdik hem böyle daha saglıklı.

  4. #4
    airhead - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Nisan 2010
    Şehir
    gecegondu
    Motosikleti
    BMW R80
    benim fikrim,binicinin oturuş pozisyonu yanlış.Daha yatık pozisyonda olursa daha faydalı olacağını düşünüyorum.tabi bunun için vites ve arka fren mekanizmasını geri çekmek gerekecek.Ayrıyeten acilen seleden kurtulmak lazım.
    Atari kolum buzuldugunda böyle üzülmüştüm.
    Bide motorumu sattıgımda...

  5. #5
    viper17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2011
    Şehir
    İzmir
    Alıntı Thunderwolt adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sizin dediginiz olay 0 motorda olur hocam. bizim amacımız pistona yer yaptırmak,alıştırmak binip yolda yaptık. aku ve marş motorunuda motoru rahatca calıştıralım orda rezillik cekmeyelim diye ordaki cglerin hepsinde calışma sorunu vardı bizimkisi yan kapagın altına koydugumuz tek dügmeyle işi bitirdik hem böyle daha saglıklı.
    +1

    5-10 kilo o kadar da farketmez
    Nereye bakarsan, oraya gidersin.

  6. #6

    Üyelik
    23 Ekim 2011
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    Gsxr1000
    toplu hali


    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:57 ----------

    Alıntı airhead adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    benim fikrim,binicinin oturuş pozisyonu yanlış.Daha yatık pozisyonda olursa daha faydalı olacağını düşünüyorum.tabi bunun için vites ve arka fren mekanizmasını geri çekmek gerekecek.Ayrıyeten acilen seleden kurtulmak lazım.
    aynen hocam kafamızda farklı projeler var şase icin biz bu motoru 2 haftada hazırladık. şuan toplu halde

  7. #7
    ero__ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mart 2005
    "Herkez artist" yazmışsınız ama "Herkes artist" olacak doğrusu
    sgurdal bunu beğendi.

  8. #8
    erimozel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ocak 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CBF 150
    Adamlar emek vermiş, güzelim motoru toplamışlar siz üstündeki yazılara takılıyorsunuz, rodajına sert bir dille yanlış diyorsunuz araştırmadan. Bu tavırlar hoş değil, insanların hevesini kırmanın anlamı yok. Bence gayet güzel olmuş, ilk defa için hiç fena değil. Elinize sağlık. Herhangi bir yardımımız olursa İTÜ Formula SAE atölyesinde her zaman mühendis desteğiniz hazırdır.
    oguzkrk ve Artes bunu beğendiler.
    ---İTÜ Makina Mühendisliği 2009---
    2009-2010 UYARI Model Uydu Takımı
    2010- ? ITU Formula SAE Takımı

  9. #9
    Jubaa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Kasım 2008
    Şehir
    Amerika,CA
    Tebrikler dostum guzel is yapmissiniz.
    Genelde bu tarz motorlara binenler apaci, sen en azindan ugrasip profesyonel bi is yapmaya calisiyorsun.
    Bu yuzden sana saygim tamdir.
    We are many...

  10. #10
    Denizli İl Temsilcisi BLACK_ICE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Nisan 2006
    Şehir
    Denizli
    Motosikleti
    yamaha YZF r125 2014
    olmuş olmuş elinize sağlık benim ev arkdaşımdada vardı breton süper gidiyolar ya gitmicem demiyo arkdaş motor

  11. #11

    Üyelik
    23 Ekim 2011
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    Gsxr1000
    Alıntı Jubaa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tebrikler dostum guzel is yapmissiniz.
    Genelde bu tarz motorlara binenler apaci, sen en azindan ugrasip profesyonel bi is yapmaya calisiyorsun.
    Bu yuzden sana saygim tamdir.
    caddelerde asfaltlarda yarışacagımıza pistlerde yarışıyoruz. teşekkurler hocam

  12. #12
    buberk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Temmuz 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Varadero
    Helal olsun elinize sağlık saygı duyulacak uğraşlar bunlar
    dolar 10 lirayı geçecekmiş.

  13. #13
    berk_cglr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ducati m696 - yzf R 25 abs
    150 cc lik motoru 200 lük yada 250 lilik yapmak kaça patlıyor peki

  14. #14
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Bi soru da ben sorayım balansörlü cg 125'i 200'lük yapmak istersek 200'lük silindire uygun balansör dişlisi var mı ? balansörü değiştirmeden silindiri büyütünce titreşim açısından iyi olmaz heralde.

  15. #15

    Üyelik
    23 Ekim 2011
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    Gsxr1000
    Alıntı berk_cglr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    150 cc lik motoru 200 lük yada 250 lilik yapmak kaça patlıyor peki
    kranka kadar ineceksen 600 700 civarı cıkabilir. tabi yaptırdıgın ustayada baglı işçiligi temiz ve güzel yapmalı yoksa motor yürümez.
    kullanacagın parcalar:200cc krank yüksek stronglu olsun. 200cc silindir piston 63.5 olursa daha saglıklı uzun ömürlü olur. 200cc vtc subaplı üst kapak. 200cc sheng wey karburatör. 200cc debriaj tası komple ve yag pompası. parcaları zongshen bulursan daha saglıklı uzun ömürlü olur ve motor cok rahat zorlanmadan tek kişi 145 150ye cıkabilir. ve şimdiki haline göre cok az yakar.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:49 ----------

    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bi soru da ben sorayım balansörlü cg 125'i 200'lük yapmak istersek 200'lük silindire uygun balansör dişlisi var mı ? balansörü değiştirmeden silindiri büyütünce titreşim açısından iyi olmaz heralde.
    balansörle silindirin alakası yok hocam. balansör kranga baglı yeni teknoloji 200cc balansörlü kranklar var tabi balansör denen lanet şey kranka yük bindirerek zor devir ceviriyor. debriaj tasını acın kartelin ön tarafında yag pompasına baglı balansör dişlisi var o dişliyi cıkardıgınızda balansör iptal olur motor daha iyi gaz yer ve hızda 10 km gibi fark olur birazda titreşim

  16. #16
    berk_cglr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ducati m696 - yzf R 25 abs
    peki ben istanbuldayım motoru sokup kargoya yollasam bana yardımcı olma sansın varmı 140 yapıcak gıbı olmasını ıstıyorum

  17. #17

    Üyelik
    23 Ekim 2011
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    Gsxr1000
    Alıntı berk_cglr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    peki ben istanbuldayım motoru sokup kargoya yollasam bana yardımcı olma sansın varmı 140 yapıcak gıbı olmasını ıstıyorum
    yardımcı olurum hocam benım ustaya motoru komple otobusun altında gonderirsin komple 200cc yapar gönderir sadece yapmak bitmiyo onun ayarıda var. telefonumu atıyorum pmden ararsın.

  18. #18
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı berk_cglr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    peki ben istanbuldayım motoru sokup kargoya yollasam bana yardımcı olma sansın varmı 140 yapıcak gıbı olmasını ıstıyorum
    Bence motoru söküp otobüse koyup gaziantepe gitsen motorun on numara olur, orda cg doktorları var
    Bu amcam doktormuş

    http://www.facebook.com/photo.php?fb...type=1&theater

  19. #19

    Üyelik
    23 Ekim 2011
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    Gsxr1000
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bence motoru söküp otobüse koyup gaziantepe gitsen motorun on numara olur, orda cg doktorları var
    Bu amcam doktormuş
    http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphot...33267966_o.jpg
    http://www.facebook.com/photo.php?fb...type=1&theater
    bize şanlıurfadan motor gönderiyorlar yaptırmak icin. ustadan ustaya degişir tabi.

  20. #20
    harun27 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ocak 2012
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    2023 Vespa Primavera 150-2022 HondaGL1800-2023 PCX
    Gaziantepte bunların şimdilik 325likleri var maksimum ilerde 600 cc cg felan görürsem şaşırmam... Ha bide 100 cc alıp motoru 200 250 cc ye ceviren insanlar var ki bunlar tam bir vergi kaçakçılarıdır ruhsata motor hacimlerini işletmedikleri sürece...


1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)