drag motoru yapıyoruz cg125
Reklamlar
-
Reklamlar
-
Rölantide rodaj mı olur ? hadi onu geçtim orta devirlerde bile yüksüz çalıştırınca rodaj falan olmaz. En az 100km tam gaz hızlanma ve yüksek devirde kompresyonla yavaşlama yapmanız lazım rodaj için. Bide ağırlıkları attık diyorsunuz ama marş motoru ve akü duruyo.
-
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Rölantide rodaj mı olur ? hadi onu geçtim orta devirlerde bile yüksüz çalıştırınca rodaj falan olmaz. En az 100km tam gaz hızlanma ve yüksek devirde kompresyonla yavaşlama yapmanız lazım rodaj için. Bide ağırlıkları attık diyorsunuz ama marş motoru ve akü duruyo.
http://img.webme.com/pic/d/deneme40/img_0241.jpg
sizin dediginiz olay 0 motorda olur hocam. bizim amacımız pistona yer yaptırmak,alıştırmak binip yolda yaptık. aku ve marş motorunuda motoru rahatca calıştıralım orda rezillik cekmeyelim diye ordaki cglerin hepsinde calışma sorunu vardı bizimkisi yan kapagın altına koydugumuz tek dügmeyle işi bitirdik hem böyle daha saglıklı.
-
benim fikrim,binicinin oturuş pozisyonu yanlış.Daha yatık pozisyonda olursa daha faydalı olacağını düşünüyorum.tabi bunun için vites ve arka fren mekanizmasını geri çekmek gerekecek.Ayrıyeten acilen seleden kurtulmak lazım.
Atari kolum buzuldugunda böyle üzülmüştüm.
Bide motorumu sattıgımda...
-
Thunderwolt adlı üyeden alıntı
sizin dediginiz olay 0 motorda olur hocam. bizim amacımız pistona yer yaptırmak,alıştırmak binip yolda yaptık. aku ve marş motorunuda motoru rahatca calıştıralım orda rezillik cekmeyelim diye ordaki cglerin hepsinde calışma sorunu vardı bizimkisi yan kapagın altına koydugumuz tek dügmeyle işi bitirdik hem böyle daha saglıklı.
+1
5-10 kilo o kadar da farketmez
Nereye bakarsan, oraya gidersin.
-
toplu hali
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:57 ----------
airhead adlı üyeden alıntı
benim fikrim,binicinin oturuş pozisyonu yanlış.Daha yatık pozisyonda olursa daha faydalı olacağını düşünüyorum.tabi bunun için vites ve arka fren mekanizmasını geri çekmek gerekecek.Ayrıyeten acilen seleden kurtulmak lazım.
aynen hocam kafamızda farklı projeler var şase icin biz bu motoru 2 haftada hazırladık. şuan toplu halde
-
"Herkez artist" yazmışsınız ama "Herkes artist" olacak doğrusu
-
Adamlar emek vermiş, güzelim motoru toplamışlar siz üstündeki yazılara takılıyorsunuz, rodajına sert bir dille yanlış diyorsunuz araştırmadan. Bu tavırlar hoş değil, insanların hevesini kırmanın anlamı yok. Bence gayet güzel olmuş, ilk defa için hiç fena değil. Elinize sağlık. Herhangi bir yardımımız olursa İTÜ Formula SAE atölyesinde her zaman mühendis desteğiniz hazırdır.
---İTÜ Makina Mühendisliği 2009---
2009-2010 UYARI Model Uydu Takımı
2010- ? ITU Formula SAE Takımı
-
Tebrikler dostum guzel is yapmissiniz.
Genelde bu tarz motorlara binenler apaci, sen en azindan ugrasip profesyonel bi is yapmaya calisiyorsun.
Bu yuzden sana saygim tamdir.
-
Denizli İl Temsilcisi
olmuş olmuş elinize sağlık benim ev arkdaşımdada vardı breton süper gidiyolar ya gitmicem demiyo arkdaş motor
-
Jubaa adlı üyeden alıntı
Tebrikler dostum guzel is yapmissiniz.
Genelde bu tarz motorlara binenler apaci, sen en azindan ugrasip profesyonel bi is yapmaya calisiyorsun.
Bu yuzden sana saygim tamdir.
caddelerde asfaltlarda yarışacagımıza pistlerde yarışıyoruz. teşekkurler hocam
-
Helal olsun elinize sağlık saygı duyulacak uğraşlar bunlar
dolar 10 lirayı geçecekmiş.
-
150 cc lik motoru 200 lük yada 250 lilik yapmak kaça patlıyor peki
-
Bi soru da ben sorayım balansörlü cg 125'i 200'lük yapmak istersek 200'lük silindire uygun balansör dişlisi var mı ? balansörü değiştirmeden silindiri büyütünce titreşim açısından iyi olmaz heralde.
-
berk_cglr adlı üyeden alıntı
150 cc lik motoru 200 lük yada 250 lilik yapmak kaça patlıyor peki
kranka kadar ineceksen 600 700 civarı cıkabilir. tabi yaptırdıgın ustayada baglı işçiligi temiz ve güzel yapmalı yoksa motor yürümez.
kullanacagın parcalar:200cc krank yüksek stronglu olsun. 200cc silindir piston 63.5 olursa daha saglıklı uzun ömürlü olur. 200cc vtc subaplı üst kapak. 200cc sheng wey karburatör. 200cc debriaj tası komple ve yag pompası. parcaları zongshen bulursan daha saglıklı uzun ömürlü olur ve motor cok rahat zorlanmadan tek kişi 145 150ye cıkabilir. ve şimdiki haline göre cok az yakar.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:49 ----------
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Bi soru da ben sorayım
balansörlü cg 125'i 200'lük yapmak istersek 200'lük silindire uygun balansör dişlisi var mı ? balansörü değiştirmeden silindiri büyütünce titreşim açısından iyi olmaz heralde.
balansörle silindirin alakası yok hocam. balansör kranga baglı yeni teknoloji 200cc balansörlü kranklar var tabi balansör denen lanet şey kranka yük bindirerek zor devir ceviriyor. debriaj tasını acın kartelin ön tarafında yag pompasına baglı balansör dişlisi var o dişliyi cıkardıgınızda balansör iptal olur motor daha iyi gaz yer ve hızda 10 km gibi fark olur birazda titreşim
-
peki ben istanbuldayım motoru sokup kargoya yollasam bana yardımcı olma sansın varmı 140 yapıcak gıbı olmasını ıstıyorum
-
berk_cglr adlı üyeden alıntı
peki ben istanbuldayım motoru sokup kargoya yollasam bana yardımcı olma sansın varmı 140 yapıcak gıbı olmasını ıstıyorum
yardımcı olurum hocam benım ustaya motoru komple otobusun altında gonderirsin komple 200cc yapar gönderir sadece yapmak bitmiyo onun ayarıda var. telefonumu atıyorum pmden ararsın.
-
-
Mengu16 adlı üyeden alıntı
bize şanlıurfadan motor gönderiyorlar yaptırmak icin. ustadan ustaya degişir tabi.
-
Gaziantepte bunların şimdilik 325likleri var maksimum ilerde 600 cc cg felan görürsem şaşırmam... Ha bide 100 cc alıp motoru 200 250 cc ye ceviren insanlar var ki bunlar tam bir vergi kaçakçılarıdır ruhsata motor hacimlerini işletmedikleri sürece...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)