Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

drag motoru yapıyoruz cg125

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    viper17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2011
    Şehir
    İzmir
    Alıntı harun27 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Gaziantepte bunların şimdilik 325likleri var maksimum ilerde 600 cc cg felan görürsem şaşırmam... Ha bide 100 cc alıp motoru 200 250 cc ye ceviren insanlar var ki bunlar tam bir vergi kaçakçılarıdır ruhsata motor hacimlerini işletmedikleri sürece...
    Ruhsata cc işletme diye bir şey TR de yok. Tr de zorunluluk harici motor değiştirmek bile yasak. Adamlar az bile yapıyor bence.
    speed_dream bunu beğendi.
    Nereye bakarsan, oraya gidersin.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    ERROR88 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Şubat 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    HONDA NC 750 integra 2024 forza 250
    ne goruyor acaba son hızda bı tane mondıal gormustum e5 de gecene kadar motorun anasını aglattım ne yapmıssa adam ne gıdıyordu be arka stop ledlı ıdı modelını bılemıcem 140 goruyordu alet helal olsun dedım yanından gecerken 143 ıle o kadar yanıı yata yata gıdıyordu
    www.erkakurye.com

  3. #23

    Üyelik
    23 Ekim 2011
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    Gsxr1000
    Alıntı ERROR88 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ne goruyor acaba son hızda bı tane mondıal gormustum e5 de gecene kadar motorun anasını aglattım ne yapmıssa adam ne gıdıyordu be arka stop ledlı ıdı modelını bılemıcem 140 goruyordu alet helal olsun dedım yanından gecerken 143 ıle o kadar yanıı yata yata gıdıyordu
    benım motorum 170e kadar cıkıyor. cglere turbo ve nitro takarak 190lara cıkanlar var ama bu şaseyle o hızlara cıkmak akıllı adamın işi degil.

  4. #24
    ero__ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mart 2005
    Alıntı erimozel adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Adamlar emek vermiş, güzelim motoru toplamışlar siz üstündeki yazılara takılıyorsunuz, rodajına sert bir dille yanlış diyorsunuz araştırmadan. Bu tavırlar hoş değil, insanların hevesini kırmanın anlamı yok. Bence gayet güzel olmuş, ilk defa için hiç fena değil. Elinize sağlık. Herhangi bir yardımımız olursa İTÜ Formula SAE atölyesinde her zaman mühendis desteğiniz hazırdır.
    İTÜ sae takımında avukat mı yetişiyor?
    Mengu16 ve frantisec bunu beğendiler.

  5. #25
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    aga drak motorlarında neden ayna yok?
    arkadan geleni görüpte morali bozulur diye mi?
    frantisec bunu beğendi.
    hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır

  6. #26
    maxi97 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Eylül 2010
    Şehir
    Malatya
    Motosikleti
    '12 SYM GTS 250i '10 YBR125City, '10 Mondial 150ZC
    abi normalde pist yarışlarında far, ayna hatta yan ayaklık bile çıkarılır. ciddiyim.

  7. #27
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı Thunderwolt adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    balansörle silindirin alakası yok hocam. balansör kranga baglı yeni teknoloji 200cc balansörlü kranklar var tabi balansör denen lanet şey kranka yük bindirerek zor devir ceviriyor. debriaj tasını acın kartelin ön tarafında yag pompasına baglı balansör dişlisi var o dişliyi cıkardıgınızda balansör iptal olur motor daha iyi gaz yer ve hızda 10 km gibi fark olur birazda titreşim
    Sağolun cevap için, bişey daha sorucam bu 125'liği 200'lüğe çıkarmak için krank kutusundaki silindir deliği büyütülüyor mu ? yoksa sadece 200cc conta kullanmak yeterli mi ?

  8. #28
    harun27 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ocak 2012
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    2023 Vespa Primavera 150-2022 HondaGL1800-2023 PCX
    Alıntı viper17 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ruhsata cc işletme diye bir şey TR de yok. Tr de zorunluluk harici motor değiştirmek bile yasak. Adamlar az bile yapıyor bence.
    Walla abi bu millet boşuna 100 cc üstüne 6 ayda bir vergi veriyo... O zmn herkes 100 cc alırbuyutur motorunu istediği gibide biner yani

  9. #29
    adem80 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Aralık 2011
    Şehir
    muğla bodrum
    Motosikleti
    Yamaha x-city 250
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sağolun cevap için, bişey daha sorucam bu 125'liği 200'lüğe çıkarmak için krank kutusundaki silindir deliği büyütülüyor mu ? yoksa sadece 200cc conta kullanmak yeterli mi ?
    aynen bu soruya katılıyorum. Parlak fikirlerim varda

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 07:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:22 ----------

    Alıntı harun27 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Walla abi bu millet boşuna 100 cc üstüne 6 ayda bir vergi veriyo... O zmn herkes 100 cc alırbuyutur motorunu istediği gibide biner yani
    engel olanmı var? Çok vergi ödemek istiyosun herhalde? Zaten 1.700 liralık benzinin üstü vergi. Vergiden anamız ağlamış. Sende diyosun 100 cc motoru cc büyütürsek vergi kaçırmış olmuyomuyuz? Bırakın bu işleri. İçimiz dışımız vergi olmuş zaten.
    speed_dream bunu beğendi.

  10. #30
    kingcüneyt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Aralık 2009
    Şehir
    Gaziantep/Merkez
    Motosikleti
    ---
    arka dişli 38 mi yapıp girdiniz drag yarışına drag yarışına gireceksen 63,5 motorla baş edemezsin 72 ve 74 lük motorlarla yani oda 300 350 cc yapıyor
    Rx 115 Mavi (2004) Rx 135 King Yeşil (2002), Rx 135 King Yeşil-Siyah (2003) Ford Fiesta Flair Bordo (2000) Ford Fiesta Ghia Gri (2000) Peugeot 206 Xt Gümüş Gri (2005) Ybr Esd Siyah 125 (2012) Ford Fiesta (2006) Ford Fiesta (2009) Yamaha R6 (2013 ) Vınn Vınnn

  11. #31
    fat280 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2009
    Şehir
    Alanya/ANTALYA
    Motosikleti
    2008 xmax 250
    Alıntı adem80 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    aynen bu soruya katılıyorum. Parlak fikirlerim varda
    adem abi titanı 200cc mi yapacan yoksa yeni planda

  12. #32
    viper17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2011
    Şehir
    İzmir
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sağolun cevap için, bişey daha sorucam bu 125'liği 200'lüğe çıkarmak için krank kutusundaki silindir deliği büyütülüyor mu ? yoksa sadece 200cc conta kullanmak yeterli mi ?
    Motor bloğuna ve takacağın silindirin büyüklüğüne bağlı.
    Nereye bakarsan, oraya gidersin.

  13. #33
    [Turan] - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mayıs 2009
    Şehir
    İzmir
    Helal olsun. Motoru şekilden şekile sokup otobanda üstüne yatmayıp adam gibi draglara katılıyorsunuz inşallah başarılı olursunuz.

  14. #34
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı viper17 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motor bloğuna ve takacağın silindirin büyüklüğüne bağlı.
    63.5mm'lik silindir sığarmı ki bizim 125mx'e

  15. #35

    Üyelik
    23 Ekim 2011
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    Gsxr1000
    Alıntı kingcüneyt adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arka dişli 38 mi yapıp girdiniz drag yarışına drag yarışına gireceksen 63,5 motorla baş edemezsin 72 ve 74 lük motorlarla yani oda 300 350 cc yapıyor
    arka dişli 33 farklı debriaj var cok biliyosan sen yapta görelim kaç yapıyosun draglarda şanlıurfanın draglık motoru bile 63.5 senin taktıgın 72lik piston 63.5 pistonun 2 katı agırlıgında krankgın cevirdigi devirden çalıyor. kral bi 63.5 senin o bahsettigin 72lik motoru yer bitirir. senle daha oncede tartışmıştık mesajların geçmişine bak.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:25 ----------

    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    63.5mm'lik silindir sığarmı ki bizim 125mx'e
    her motorun blog agzı farklı boyutlarda mesela kuba citanınki 70mm bretonun 68mm çeliklerin 65mm. senin motora 63.5 oturtmak icin kartelin agzını genişletmek gerekebilir bide pimler uycakmı 63.5 pistonun pimi 15, 125 krankın pimi 13. bence 125mxe güzel bi usta vt 150lik silindir set taktır hocam yola devam saglıklı güzel bi motor olur.

  16. #36
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı Thunderwolt adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arka dişli 33 farklı debriaj var cok biliyosan sen yapta görelim kaç yapıyosun draglarda şanlıurfanın draglık motoru bile 63.5 senin taktıgın 72lik piston 63.5 pistonun 2 katı agırlıgında krankgın cevirdigi devirden çalıyor. kral bi 63.5 senin o bahsettigin 72lik motoru yer bitirir. senle daha oncede tartışmıştık mesajların geçmişine bak.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:25 ----------


    her motorun blog agzı farklı boyutlarda mesela kuba citanınki 70mm bretonun 68mm çeliklerin 65mm. senin motora 63.5 oturtmak icin kartelin agzını genişletmek gerekebilir bide pimler uycakmı 63.5 pistonun pimi 15, 125 krankın pimi 13. bence 125mxe güzel bi usta vt 150lik silindir set taktır hocam yola devam saglıklı güzel bi motor olur.
    Krankı 200'lük zongshen takarım sorun değil, karter ağzını genişletmek gerekmiyosa gerisi kolay.

  17. #37

    Üyelik
    23 Ekim 2011
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    Gsxr1000
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Krankı 200'lük zongshen takarım sorun değil, karter ağzını genişletmek gerekmiyosa gerisi kolay.
    gerekebilir tornada basit işlem. tabi orjinal karteri bozmak istemiyorsan 200luk sag sol kartel satılıyor. biraz tuzlu.

  18. #38
    sakinseytan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Şubat 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Africa Twin 1000
    güzel bi çalışma olmuş elinize saglık.abuk subuk yorumlar yazanlar olmuş cok tip insanlar var malesef.
    ama 125lik motoru olanlar gaza gelmiştir vala insanın söküp cc yükseltesi geliyo
    balansör sadece tek silindirin titreşiminimi kısıyo?ben krankın tur atmasını rahatlatıyo diye düşünmüştüm
    benim xt de balansör var bi 3kilo onu takarken cok anlamsız bulmuştum ama mühendisi yaptıysa vardır bildigi diyip taktım
    paylaşım için saol
    Motosiklet mucidi

  19. #39

    Üyelik
    23 Ekim 2011
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    Gsxr1000
    buyrun beyler tepeden bi fotograf atayım size.

  20. #40

    Üyelik
    21 Aralık 2008
    başlangıç olarak güzel bir iş çıkarmışsınız.Drag motoru nasıl olmalı fikir vermesi açısından





    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)