drag motoru yapıyoruz cg125
Reklamlar
-
harun27 adlı üyeden alıntı
Gaziantepte bunların şimdilik 325likleri var maksimum ilerde 600 cc cg felan görürsem şaşırmam... Ha bide 100 cc alıp motoru 200 250 cc ye ceviren insanlar var ki bunlar tam bir vergi kaçakçılarıdır ruhsata motor hacimlerini işletmedikleri sürece...
Ruhsata cc işletme diye bir şey TR de yok. Tr de zorunluluk harici motor değiştirmek bile yasak. Adamlar az bile yapıyor bence.
Nereye bakarsan, oraya gidersin.
Reklamlar
-
ne goruyor acaba son hızda bı tane mondıal gormustum e5 de gecene kadar motorun anasını aglattım ne yapmıssa adam ne gıdıyordu be arka stop ledlı ıdı modelını bılemıcem 140 goruyordu alet helal olsun dedım yanından gecerken 143 ıle o kadar yanıı yata yata gıdıyordu
-
ERROR88 adlı üyeden alıntı
ne goruyor acaba son hızda bı tane mondıal gormustum e5 de gecene kadar motorun anasını aglattım ne yapmıssa adam ne gıdıyordu be arka stop ledlı ıdı modelını bılemıcem 140 goruyordu alet helal olsun dedım yanından gecerken 143 ıle o kadar yanıı yata yata gıdıyordu
benım motorum 170e kadar cıkıyor. cglere turbo ve nitro takarak 190lara cıkanlar var ama bu şaseyle o hızlara cıkmak akıllı adamın işi degil.
-
erimozel adlı üyeden alıntı
Adamlar emek vermiş, güzelim motoru toplamışlar siz üstündeki yazılara takılıyorsunuz, rodajına sert bir dille yanlış diyorsunuz araştırmadan. Bu tavırlar hoş değil, insanların hevesini kırmanın anlamı yok. Bence gayet güzel olmuş, ilk defa için hiç fena değil. Elinize sağlık. Herhangi bir yardımımız olursa İTÜ Formula SAE atölyesinde her zaman mühendis desteğiniz hazırdır.
İTÜ sae takımında avukat mı yetişiyor?
-
aga drak motorlarında neden ayna yok?
arkadan geleni görüpte morali bozulur diye mi?
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
-
abi normalde pist yarışlarında far, ayna hatta yan ayaklık bile çıkarılır. ciddiyim.
-
Thunderwolt adlı üyeden alıntı
balansörle silindirin alakası yok hocam. balansör kranga baglı yeni teknoloji 200cc balansörlü kranklar var tabi balansör denen lanet şey kranka yük bindirerek zor devir ceviriyor. debriaj tasını acın kartelin ön tarafında yag pompasına baglı balansör dişlisi var o dişliyi cıkardıgınızda balansör iptal olur motor daha iyi gaz yer ve hızda 10 km gibi fark olur birazda titreşim
Sağolun cevap için, bişey daha sorucam bu 125'liği 200'lüğe çıkarmak için krank kutusundaki silindir deliği büyütülüyor mu ? yoksa sadece 200cc conta kullanmak yeterli mi ?
-
viper17 adlı üyeden alıntı
Ruhsata cc işletme diye bir şey TR de yok. Tr de zorunluluk harici motor değiştirmek bile yasak. Adamlar az bile yapıyor bence.
Walla abi bu millet boşuna 100 cc üstüne 6 ayda bir vergi veriyo... O zmn herkes 100 cc alırbuyutur motorunu istediği gibide biner yani
-
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Sağolun cevap için, bişey daha sorucam bu 125'liği 200'lüğe çıkarmak için krank kutusundaki silindir deliği büyütülüyor mu ? yoksa sadece 200cc conta kullanmak yeterli mi ?
aynen bu soruya katılıyorum. Parlak fikirlerim varda
---------- Mesajlar birleştirildi - 07:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:22 ----------
harun27 adlı üyeden alıntı
Walla abi bu millet boşuna 100 cc üstüne 6 ayda bir vergi veriyo... O zmn herkes 100 cc alırbuyutur motorunu istediği gibide biner yani
engel olanmı var? Çok vergi ödemek istiyosun herhalde? Zaten 1.700 liralık benzinin üstü vergi. Vergiden anamız ağlamış. Sende diyosun 100 cc motoru cc büyütürsek vergi kaçırmış olmuyomuyuz? Bırakın bu işleri. İçimiz dışımız vergi olmuş zaten.
-
-
adem80 adlı üyeden alıntı
aynen bu soruya katılıyorum. Parlak fikirlerim varda
adem abi titanı 200cc mi yapacan yoksa yeni planda
-
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Sağolun cevap için, bişey daha sorucam bu 125'liği 200'lüğe çıkarmak için krank kutusundaki silindir deliği büyütülüyor mu ? yoksa sadece 200cc conta kullanmak yeterli mi ?
Motor bloğuna ve takacağın silindirin büyüklüğüne bağlı.
Nereye bakarsan, oraya gidersin.
-
Helal olsun. Motoru şekilden şekile sokup otobanda üstüne yatmayıp adam gibi draglara katılıyorsunuz inşallah başarılı olursunuz.
-
viper17 adlı üyeden alıntı
Motor bloğuna ve takacağın silindirin büyüklüğüne bağlı.
63.5mm'lik silindir sığarmı ki bizim 125mx'e
-
kingcüneyt adlı üyeden alıntı
arka dişli 38 mi yapıp girdiniz drag yarışına
drag yarışına gireceksen 63,5 motorla baş edemezsin 72 ve 74 lük motorlarla yani oda 300 350 cc yapıyor
arka dişli 33 farklı debriaj var cok biliyosan sen yapta görelim kaç yapıyosun draglarda şanlıurfanın draglık motoru bile 63.5 senin taktıgın 72lik piston 63.5 pistonun 2 katı agırlıgında krankgın cevirdigi devirden çalıyor. kral bi 63.5 senin o bahsettigin 72lik motoru yer bitirir. senle daha oncede tartışmıştık mesajların geçmişine bak.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:25 ----------
Mengu16 adlı üyeden alıntı
63.5mm'lik silindir sığarmı ki bizim 125mx'e
her motorun blog agzı farklı boyutlarda mesela kuba citanınki 70mm bretonun 68mm çeliklerin 65mm. senin motora 63.5 oturtmak icin kartelin agzını genişletmek gerekebilir bide pimler uycakmı 63.5 pistonun pimi 15, 125 krankın pimi 13. bence 125mxe güzel bi usta vt 150lik silindir set taktır hocam yola devam saglıklı güzel bi motor olur.
-
Thunderwolt adlı üyeden alıntı
arka dişli 33 farklı debriaj var cok biliyosan sen yapta görelim kaç yapıyosun draglarda şanlıurfanın draglık motoru bile 63.5 senin taktıgın 72lik piston 63.5 pistonun 2 katı agırlıgında krankgın cevirdigi devirden çalıyor. kral bi 63.5 senin o bahsettigin 72lik motoru yer bitirir. senle daha oncede tartışmıştık mesajların geçmişine bak.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:25 ----------
her motorun blog agzı farklı boyutlarda mesela kuba citanınki 70mm bretonun 68mm çeliklerin 65mm. senin motora 63.5 oturtmak icin kartelin agzını genişletmek gerekebilir bide pimler uycakmı 63.5 pistonun pimi 15, 125 krankın pimi 13. bence 125mxe güzel bi usta vt 150lik silindir set taktır hocam yola devam saglıklı güzel bi motor olur.
Krankı 200'lük zongshen takarım sorun değil, karter ağzını genişletmek gerekmiyosa gerisi kolay.
-
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Krankı 200'lük zongshen takarım sorun değil, karter ağzını genişletmek gerekmiyosa gerisi kolay.
gerekebilir tornada basit işlem. tabi orjinal karteri bozmak istemiyorsan 200luk sag sol kartel satılıyor. biraz tuzlu.
-
-
buyrun beyler tepeden bi fotograf atayım size.
-
başlangıç olarak güzel bir iş çıkarmışsınız.Drag motoru nasıl olmalı fikir vermesi açısından
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)