Keeway Superlight Brat Bike Dönüşüm Projesi
Reklamlar
-
20 Haziran 2012, 13:35
#61
Cüneyt abi sele çok güzel olmuş, tabi Zıppırman'ın dediği gibi ural selesi olurda yayıda şasenin içinde gizli kalırsa çok hoş olur gibi geliyor. Çamurluk meselesinde fikrim hala aynı ve bulursan olacağına feci inanmış durumdayım sele ile çamurluk arasında kalan kısımada artık sinyal stop mu koyarsın, plakamı? bilmem ama o büyük aralık kapanmış olur Bundan başka oturup seyredilecek bir motor oluyor herşey ahenk içinde ve uyumlu, Ellerine sağlık abi.
Tek birşey, o farın üstünde kocaman duran göstergeler biraz daha ufak olsaymış dadından yinmezmiş :D
Reklamlar
-
20 Haziran 2012, 14:00
#62
benim motorumla aynı cantlara sahip motor ekipmanlarıdamı aynı.. kalite bakımından sordum...
-
20 Haziran 2012, 15:50
#63
-
28 Haziran 2012, 23:32
#64
Son durum nedir? takipteyiz...
-
28 Haziran 2012, 23:54
#65
Ellerinize Sağlık Harika olacak gözüken.. umarım hiçbişey de sıkıntı çıkmaz Kolay gelsin.
-
29 Haziran 2012, 11:27
#66
Selam arkadaşlar.
Motorun durumu bildiğiniz gibi. Sadece beni düşündürten ve nasıl yapıcaz ne olacak soruları ile boğuştuğum Arka fren pedalı yapıldı ve kurtuldum Fena olmadı. Ama daha orjinal birşeyler düşünülebilirdi. Fotoğraf çekmedim. Ama bu akşam çekersem eklicem. Şimdi iş kaldı marşa basmaya.
Bu arada forumumuzdan Angel Spear'in bir paylaşımı vardı içi paslı yakıt depoları için. İhtimal vermememe rağmen denedim. İçi ciddi paslanmış deponun içini sirke ile doldurdum. Angel Spear in dediği gibi 4 gün beklettim. Sonuç; Sirke kokusu ile karışan pas kokusu inanılmaz aromatik bir koku yaratmış (işkencelerde kullanılabilir) Deponun içi pırıl pırıl.
Ancak sorun şu ki sirkeyi boşalttıktan sonra hemen korozyona başladı depo. Ona engel olmak lağzım. Ama nasıl ?
Herkese kazasız sürüşler diliyorum.
-
29 Haziran 2012, 12:32
#67
Hemen benzinle geri doldurma olabilir mesela
-
29 Haziran 2012, 17:27
#68
İyi diyorsun haklısın.
Ancak deponun daha boyanması lazım. Kaldı ki boyadan sonra bu pas temizleme işini pek yapmak istemiyorum.
-
29 Haziran 2012, 17:35
#69
Yani boyayana kadar beklerken bari benzinle beklesin. Boyama anında boşaltırsınız. Yanlız benim aklım takıld niye hemen pas tutuyor tekrar? Boyama işlemi bittikten sonra kullanmaya başladığınızda tekrar pas tutacak demektir bu, yanlış mıyım?
-
29 Haziran 2012, 18:12
#70
Normalde depoların içi bir madde ile kaplı oluyor yeni sistemde. Ancak kullandığım depo 1973 model olunca tabi o zamanlar varmı bilmiyorum ama paslanmaya çok müsait. Direkt metal çünkü.Havanın neminden bile hemen oksitleniyor.
Boya işlemi vs. bittikten sonra içerisinde benzin olursa da paslanır, Ama çok düşük seviyede gerçekleşir bu. Çünkü benzinin metalde korozyon yaratma özelliği yok. Neden benzin varken paslanır, dandik adi benzinden ancak.
-
29 Haziran 2012, 19:28
#71
İçini bu modern maddeler ile kaplatman mümkün mü? araştırdın mı? Yani pahalı ve uğraştırıcı değilse. Kaldı ki ben kullanım sırasında benzinin etkisini felan da düşünmedim. O da var tabi. Genel olarak ortalama deponun yarısı hep dolu olsa, en az yarısı hava ile temas edecek ve yine paslanacak. Bence içini kaplattırma olaylarını bir araştır derim. Benim hiç bir bilgim yok o madde hakkında
-
02 Temmuz 2012, 18:43
#72
-
04 Temmuz 2012, 04:10
#73
herşey çok güzel olmuş bu kış bende böyle bi çalışma yapmıştım tebrikler, ben motoru yaza yetiştirdim şuan geziyorum sizde biraz hızlanmalısınız, kafama takılan fikir yürütemediğim (belkide saatin gece 3 ü geçmesinden dolayı) boya öncesi neden montaj yaptınız nasıl olacağını görmek içinmi?
ama herşey güzel ilerliyor cesaret-beceri-tecrübe umarım bir festivalde yada biryerlerde karşılaşıp elinizi sıkarım ,
kolay gelsin;
benim restore http://www.motosiklet.net/forum/mt-a...-revizyon.html
-
05 Temmuz 2012, 00:50
#74
Alper Selamlar.
Neden herşeyi topluyorum güzel soru.
Birçok şey sonradan uydurulduğu ve uygulandığı için boyandıktan sonra bir daha kaynak kesme biçme işi ile uğraşmamak için kuru toplama dediğimiz olayı gerçekleştiriyorum.
Umarım karşılaşırız.
Kolay gelsin.
-
06 Temmuz 2012, 00:42
#75
Cüneyt hocam çalışmalarınızı hayranlıkla takip ediyorum işçilik gerçekten muazzam benimde isteğim var ancak ortam yok
birde gösterge nasıl durdu geldiyse bi foto verebilir misiniz.
-
06 Temmuz 2012, 17:35
#76
-
06 Temmuz 2012, 18:44
#77
hocam gösterge çok güzel durmuş.
Kolay gelsin.
-
07 Temmuz 2012, 17:28
#78
-
09 Temmuz 2012, 12:21
#79
siyah-beyaz-gri tonları yakışmış motosiklete ...renk açısından daha da farklı şeyler yapılabilir..ha birde o elektronik aksamın içine yerleştirilen sele altındaki silindir şeklindeki metal kutu ve arka teker mafsalı sanırım onlarda farklı renklere boyanabilir
"Koruma ekipmanlarım tam sıra kısmette varsa motosiklet satın almak."
-
10 Temmuz 2012, 23:32
#80
Muahmmed,
Depo, Elektrik kutusu, Far, Arka ve ön çamurluk beyaza boyanacak (Tabi çamurluk ayarlayabilirsek). Şasi olduğu gibi siyah olacak. Jant içleri siyah yanak kenarları kendi metal rengi lastik yanaklarınada beyaz şerit olacak.
Şimdilik düşünce bu yönde.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)