Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 1234 ... SonuncuSonuncu

Keeway Superlight Brat Bike Dönüşüm Projesi

    REKLAM ALANI
  1. #21

    Üyelik
    05 Haziran 2011
    Şehir
    kayseri
    Motosikleti
    Keeway Süperlight 150
    cuneyt abı en cok ben merak edıyorum baq :D


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    antilop_skul - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul sarıyer / tarabya
    Motosikleti
    cbf600sa 2007 +100k km
    cok guzel gelişlemer takıpteyım
    İNSTAGRAM = sakalliesnaf - MAİlL = mehmetmerickekec@gmail.com
    MOTOSİKLET = CBF 600 ABS 2007 102K +
    TECRUBE = 250K +

  3. #23

    Üyelik
    25 Mayıs 2012
    Şehir
    İstanbul-GAZİANTEP
    Motosikleti
    Yamaha Yzf R-125
    Heyecanlı bir kitabı takip eder gibi takip ediyordum ki; Son mesaj'a gelene kadar. :(

  4. #24
    echtsasori - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Haziran 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha MT-07 / Keeway Superlight 150
    Takip eden arkadaşlar hepiniz sağolun. Elimizden geldiğince bitirmeye çalışıyorum.

    Elimde bir adet yamaha bws farı vardı. Tekinin ebadı gözüme iyi göründü bir deneme yaptım. Far boyut olarak nasıl duracak diye. Maalesef ki Türkiye'mde Custom far bulmak imkansız. Yurt dışında da var bolca ancak 100 dolarlardan başlıyor. Yeterince masraf yaptım zaten. Daha fazla cep boşaltmanın anlamı yok.

    Hazır depoyu da sökmüşken Elektrik aksamının durumuna da bakılıyor. Değişiklik yapılması gereken yerler var.


    Bu far deneme amaçlı kondu.










  5. #25

    Üyelik
    03 Kasım 2011
    barkın beyi youtubedeki videolarından takip ediyorum. Resimde de görünce mutlu oldum yakınlığı nedir acaba sizle ve projeyle

  6. #26
    echtsasori - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Haziran 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha MT-07 / Keeway Superlight 150
    Beni kandırıp bu projeye başlatan Barkın BAYOĞLU'dur zaten

    Çekimlerden fırsat buldukça yardımcı oluyor bana.

    Bu arada Altın Elbiseli Adam'ın yeni videoları izlesene.com da yayınlanıyor. Bilginiz olsun.

  7. #27

    Üyelik
    03 Kasım 2011
    kendisinden ufak cc li cruiser motor incelemeleride bekliyoruz hep racer hep racer olmaz. Cruiser olarakta sadece harley inceledi bugüne kadar. mesela bir keeway sl 150 incelese de izlesek fena olmaz hani

    selamlar

  8. #28
    cafeole - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Haziran 2010
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    Bajaj Boxer - Mondial MR150 - Vespa PX-200E '93
    Cüneyt abi biliyorsun Sl150 kullanıcıları başlığından beri takip ederim, başlığı buraya taşıman ve çalışmaya tekrar başlayıp hız vermen çok iyi olmuş, son olarak taktığın BWS farı bence harika olmuş, eğer o olmasaydı otomobiller için satılan sis farlarından deneyebilirsin bence, hele önünde ızgara olan farlar güzel duracaktır böyle bir projede. Çamurluk konusunda baya bir önce Planet yada minsk çamurluğu demiştim, ön çok kibar olmuş ama arka için onu düşünebilirsin bence, ha son olarak nacizane bir görüşüm var abi, şu 2 li gösterge ciden o farın üstünde çok kaba duruyor bence, eğer daha küçük tekli bir gösterge (sadece devir yada sadece hız) uygulayabilirsen bence çok daha hoş olacak. Şu vespa satılsın bende vakit kaybetmeden girişecem bir tracker projesine, ilham ve gaz veriyorsunuz ellerinize sağlık.

  9. #29
    echtsasori - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Haziran 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha MT-07 / Keeway Superlight 150
    Özkan kardeşim selamlar.

    Öncelikle tavsiyelerin için teşekkürler.

    Far konusu biraz muammaydı açıkçası. Bahsetmiş olduğun sis farı çanakları ile far yapılamaz çünkü far gibi uzun kısa hüzme yapamıyorsun ve ışık dağınık olarak yayılır. O yüzden uygun değil. Ben normalde yaz kış hergün kullanan birisiyim. O yüzden görsellik kadar işlevsellikde bana gerekli. BWS farını yerinden söktüm ve uzun hüzme için de kablo ekleyince yerine taktım. Güzel oldu. Ancak dış kısmını her halükarda boyamam gerek yoksa çok kalitesiz duruyor (zaten öyle) :D

    Arka çamurluk için yapılabilecek çok fazla birşey yok. İstanbul levent eski sanayide bir sac kıvırma ustası buldum. O usta halledebilirmiş bu olayı henüz gidip konuşamadım. Olmadı yazın çamurluk olmadan dolaşıp aramaya devam edicem.

    Göstergeler benimde canımı sıkıyor. Haklısın kötü görünüyor. Ancak ne yazıkki far gibi bu tip işlerde kullanılan parça ve malzeme Türkiye'de bulunamıyor. Yurt dışında zebil ama anasının nikahı para istiyorlar. Mal ucuz olsa gönderim ücreti malın 2-3 katı. Bu motora da o parayı harcamam açıkçası. Aklımdaki fikir devir saatini çıkarıp tekini kullanmak. Bakıcam belki hiçbirini takmam

    Bir ikide foto ekliyorum.

  10. #30
    quezzap - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2011
    Şehir
    Bodrum-Muğla
    Motosikleti
    Ramzey QM 250
    Tek kelimeyle süper görünüyor.. T gidonda ısrar ediyorum
    Kim olduğumu biliyormusun ? O zaman sus dalgana bak !

  11. #31
    Ramazan Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2006
    Şehir
    Pendik / İstanbul
    Motosikleti
    BMW GS 1200 / Honda Africa Twin dct1000L- VESPA LX
    sonuç çok güzel olacak belli......
    Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI

  12. #32
    echtsasori - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Haziran 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha MT-07 / Keeway Superlight 150
    quezzap güzel olabilir. ama şu an için onu düşünemiyorum. Motor yürür hale gelsin fren pedalımın işini bitirim, geri kalan herşey daha kolay olur. Düşünülebilir daha sonra. Kaba inşaat bitmedi ki ince işe girim

    Ramazan eyvallah kardeşim. Umarım dediğin gibi Güzel bir şey çıkar ortaya.





    Kısa hüzme





    Uzun hüzme





    Buda rengarenk göstergeler



    Siparişini verdiğim ürünler





    Sele de döşemeciye verildi. Haftaya çarşamba gibi gel al dedi. Bakalım.

    Herkese kazasız sürüşler diliyorum.

  13. #33
    cafeole - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Haziran 2010
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    Bajaj Boxer - Mondial MR150 - Vespa PX-200E '93
    Abi tek göstergen depo ile gidonun arasına, hatta deponun üst ön kısmına koyulabilir, yada normal yerinde kalır ama far üstü kısa bir rüzgar siperliği ile de gizlenebilir göstergeler, yada teke düşürünce o kaba görüntü kaybolabilir bile far konusunda hani içi değiştirilebilir diye düşündüm ama daha önce hiç yapmamıştım açıkcası ben sadece dış şekil olarak söylemiştim, tabi olmazsa olmazdır custom olunca çözümler bulunur her halükarda güzel olacaktır ona şüphe yok doğrusu. iyi çalışmalar.

  14. #34
    echtsasori - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Haziran 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha MT-07 / Keeway Superlight 150
    Özkan kardeşim,

    Öncelikle şunu açıklamaya çalışim.

    Keeway Superlight yapısı itibari ile düşünülen yapmak istenen (diğer custom motorlar gibi) herşeye engel.

    Neden,

    Şasi küçük, tıkış pıkış. Hiç boşluk, mesafe, ara vs. yok. Bahsetmiş olduğun KM saatini başka yere koymak gibi bir şansım yok. Eğer sende alırsan Keeway sende göreceksin ve nerden aldım bu motoru diyeceksin. Ha masraf eder ve şaside de değişiklik yaparsan o ayrı. Ancak üzerindeki motor blok'unu düşünürsek değmez masrafa. Ha iyi bir blok olur elinde (yamaha XS650 gibi) ozaman birşeyler yapılabilir.

    Göstergelerin önünü kapamak pek bu tarz (tarz ne onuda anlamadım bu motorda) bir çalışmaya gitmez kanısındayım.

    Hele bir Eminönü'ne bir gidim de belki birşeyler bulurum (KM saati vs.)

    Kolay gelsin herkese.

  15. #35

    Üyelik
    01 Nisan 2011
    Şehir
    Uşak
    Motosikleti
    Honda CBF 150
    sıkı takipteyim..

  16. #36
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    25 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    cbf150,(bayan isimlerine inat) CaBBaR VT750 Shadow
    Sonuç güzel olmayacak
    harika
    fevkaldenin fevkinde olacak.
    anahtar tutan eller dert görmesin.

  17. #37

    Üyelik
    31 Mart 2009
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Keeway Superlight150
    Çalışmanızla ilgili sayfaların tamamını okudum. Gerçekten takdir edilesi bir çalışma. Hayranlıkla takip ediyorum. Bu iş burada kalmaz, bir-iki projeden sonra custom işine girersiniz artık. Ben de kış boyunca açık havada yatmış gariban sl150'mi geçen hafta temizleyeyim dedim. Eskiyip parçalanan deri çantaları söküp attım, paslanan sisybarı söküp temizletip nikelaj yaptırmak üzere bir kenara koydum. Binip bir tur atayım dediğimde arka taraftan cayır cayır ses geldi. Acaba amortisörlerdeki bu sorunu nasıl çözebilirim?



    Uploaded with ImageShack.us
    [COLOR="Red"]Bakkala giderken bile kask takacaksın arkadaş...[/COLOR]

  18. #38
    10SuzAsLa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ekim 2011
    Şehir
    Altınoluk
    Motosikleti
    Pulsar-200NS
    çok güzel oluyo elinize sağlık takipcisiyim.
    Şu Motorsikletine atlayıp da, keyifle çıkıp arada bir tırstığın uzun yol var ya, işte o “hayatın ta kendisi”, yollarda karşılaştıkların da onun içinden geçirdiğin “insanlar” aslında. Hayat bildiğin yol, sonu da varman gereken yere varıyor aslında...

  19. #39
    echtsasori - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Haziran 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha MT-07 / Keeway Superlight 150
    Dostlar hepinize güzel sözleriniz için teşekkürler.
    Bitirmeye çalışıyorum elimden geldiğince.

    deggial hocam. Sorunun ne olduğunu anlamadım açıkçası. Amortisörler den ne sesi gelebilir ki. Bu sakın arka fren balatalarından geliyor olmasın. Cayır cayır tabir ettiğiniz ses genelde fren kampanasından/kapağından gelir. Uzun zaman yatmış ve içi nemden rutubetten paslanmış olabilir. Ya yayları yada balataların deydiği zemin paslandı ve fren sistemi düzgün çalışmıyorsa olabilir. ama benimki tahmin. Çok net birşey söyleyemiyeceğim.

  20. #40
    draggy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Dragstar 650
    Alıntı echtsasori adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Özkan kardeşim,

    Öncelikle şunu açıklamaya çalışim.

    Keeway Superlight yapısı itibari ile düşünülen yapmak istenen (diğer custom motorlar gibi) herşeye engel.

    Neden,

    Şasi küçük, tıkış pıkış. Hiç boşluk, mesafe, ara vs. yok. Bahsetmiş olduğun KM saatini başka yere koymak gibi bir şansım yok. Eğer sende alırsan Keeway sende göreceksin ve nerden aldım bu motoru diyeceksin. Ha masraf eder ve şaside de değişiklik yaparsan o ayrı. Ancak üzerindeki motor blok'unu düşünürsek değmez masrafa. Ha iyi bir blok olur elinde (yamaha XS650 gibi) ozaman birşeyler yapılabilir.

    Göstergelerin önünü kapamak pek bu tarz (tarz ne onuda anlamadım bu motorda) bir çalışmaya gitmez kanısındayım.

    Hele bir Eminönü'ne bir gidim de belki birşeyler bulurum (KM saati vs.)

    Kolay gelsin herkese.

    Bu topiği nasıl kaçırmışım hayret, tebrikler xs650 TR de yok maalesef, benimde içimde kaç senedir ukte
    İkinci el Dragstar alacaksanız bknz: http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/44545-yamaha-dragstar-xvs-650-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-12.html#post2100035


2. sayfa BirinciBirinci 1234 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)