Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
3. sayfa BirinciBirinci 123

akü almaktan bıktım öneriler lütfen!

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #41
    adem80 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Aralık 2011
    Şehir
    muğla bodrum
    Motosikleti
    Yamaha x-city 250
    Alıntı sessizsakin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    senin ölçüm şeklin, ustanınkine göre daha sağlıklı. ama senin ölçümlerin ise düşük işte ... yani şu şartlarda şarj problemin devam edecek gibi görünüyor.

    siz benim daha önce bahsettiğim gibi konjektörden aküye giden kablo bağlantılarını ve akü başlarını kontakt spreyle temizlediniz mi?

    bunu mutlaka yapın. değişik marka temizleyici spreyler mevcut. WD40 bu konuda başarılı olmasına rağmen, yağlama özelliği de olduğundan iyi değildir. balata spreyleri gibi, yüzeyi temizledikten sonra uçup giden spreyler var.

    bunlarla bağlantıları bir güzel temizleyip, taa ilk başta yaptığınız ölçümleri bir daha yapın.

    özellikle kış aylarında yağmurda kaldı ise, kabloların içine su sızmışsa korozyon yapmıştır.

    bağlantıları güzelce temizledikten sonra ölçüm sonuçları değişmezse konjektör yada stator'un derdine düşersiniz.

    ustanızın yaptığını kesinlikle tekrar yapmayın. araçların elektrik sistemleri, akü daima devreye bağlı olacak şekilde tasarlanır. akü olmadığında bi aksilik daha kötü arızalar oluşabilir. akünün bağlantısını kesmeye de tek kutbunu sökmek yeter...
    kutup bağlantılarım falan tertemiz küf paf oksit yok. Volt metreyi ilk defa kullandım. Dijital olduğundan karma karışık bişey. Belkide ben voltmetreyi yanlış kullandım bilmiyom doğruda olabilir. Şuan aküm güzel çeviriyo dinamoyu. Bakalım zaman göstercek akünün durumunu. 96 titanımla bi kuru aküyü 4 yıl kullanmıştım. Ama onun marş dinamosu yok. Sadece arka fren lambası sinyaller ve kornayı çalıştırıyodu. Bu motorda (2005 titan es) 1.5 yıl kullanabilırsem iyi. Hadi 1 yıl olsun.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42
    _w_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mayıs 2009
    Şehir
    AfyonKarahisar - ErZiNCan
    Motosikleti
    Kanuni Breton 125
    amcamda 2000 model titan var aküsü 6 volt Sizinkide 6 volt olarak şarj ediyor olmasın ?
    Ben Yaşadıkça Sen ÇıLdIrAcAksIn!!!
    Kanuni Breton _Mavi Ejder_

    Vedalar Zamansız olur...

  3. #43
    adem80 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Aralık 2011
    Şehir
    muğla bodrum
    Motosikleti
    Yamaha x-city 250
    Alıntı _w_ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    amcamda 2000 model titan var aküsü 6 volt Sizinkide 6 volt olarak şarj ediyor olmasın ?
    yok 12 volt eminim.

  4. #44
    adem80 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Aralık 2011
    Şehir
    muğla bodrum
    Motosikleti
    Yamaha x-city 250
    bi haftadır bi problem çıkmadı. Düzelmiş gibi görünüyor. Yardım eden arkadaşlara tekrardan tşkr ederim

  5. #45

    Üyelik
    21 Eylül 2008
    geçmiş olsun.

    ilk mesajlarda röle bağlanması gibi bir tavsiye verilmiş. motoru sen toplamadıysan röle ya da rölenin görevini gören bir elaman konmuştur devreye. lütfen detaylı arızalarda rastgele tavsiyelerde bulunmayalım.

  6. #46
    adem80 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Aralık 2011
    Şehir
    muğla bodrum
    Motosikleti
    Yamaha x-city 250
    Alıntı Tekir adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    geçmiş olsun.

    ilk mesajlarda röle bağlanması gibi bir tavsiye verilmiş. motoru sen toplamadıysan röle ya da rölenin görevini gören bir elaman konmuştur devreye. lütfen detaylı arızalarda rastgele tavsiyelerde bulunmayalım.
    Röle takmadım zaten. Normalde kontak bu işi görmüyomu? Kontak kapatıldığında akü ile motorun bağlantısı kesilmiyomu?

  7. #47
    exile - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Haziran 2006
    Şehir
    Edirne / İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBF 150
    yüksek ihtimal konjektörün yan sanayi, sorun budur. elile kontorl et şişkinlik varmı orjinaliyle değiştir. 14.4 v üzerine çıkmaması lazım. ara ara çıkıyor demekki.

    role olayına gelince, sorununu tam çözmez geçici çözüm bulmuş olursun. ne olursa olsun altımdaki motorun orjinal olmasını tercih ederim. düne kadar gayet normal çalışıyordu kronik bir sorunda değil ki kullanıcılar iyileştirmeye gitsin.


    REKLAM ALANI
3. sayfa BirinciBirinci 123

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)