Uzun ugraşlarımız sonucunda orjinali 435TL olan ,çıkmasınada 200TL istenen patlak ve daha önce tamir görmüş amortisörümü İstanbul Ümraniye de Mert Ustada Muadil 0 olarak 150TL. dğiştirdim.İhtiyacı olan arkadaşlar için 0538 862 9250 .
Uzun ugraşlarımız sonucunda orjinali 435TL olan ,çıkmasınada 200TL istenen patlak ve daha önce tamir görmüş amortisörümü İstanbul Ümraniye de Mert Ustada Muadil 0 olarak 150TL. dğiştirdim.İhtiyacı olan arkadaşlar için 0538 862 9250 .
vay be muadil nasıl oluyor merak ettim şimdi.fotoğrafları filan var mı ?
Two Against the World
Hyosung RT125 (55.000) Hyosung GT250 X (100.000) Ducati Monster 1200
Sertlik ayarini en yumusakta tutmayin. Kisa zamanda patlamasina neden oluyor.
150 tl uygunmus. Gule gule kullanin.
Ben genelde ortanin bir tik uzerine aliyorum. Sadece 3 kademe varsa ortada kullanirim. Kiloda onemli biraz 100 kg uzeri olanlarin en sert yada en sertin bir altinda kullanmasi en ideali.
Asinda yuk durumuna gore surekli ayarlamayi oneriyorlar ama onunlada ugrasilmiyor .
Hyosunglar fabrika cikisi yumusak ayarda geliyordu bu nedenle fazla dayanmiyordu. Suanda nasil bilmiyorum.
süspansiyonun yumuşaklığı yol tutuşunu çok etkiler.
örneğin daha çok bozuk zeminli yollarda veya arazi şartlarında sürüş yapıyorsanız yumuşak, daha temiz yollarda sürüş yapıyorsanız sert olması gerekir.
bununla beraber, sürüş tarzınıza göre de değişir:
daha rahat, sakin ve yavaş süratlerde yumuşak süspansiyon iyidir
yüksek süratlerde, agresif sürüşlerde sert süspansiyon daha iyidir yol tutuş açısından.
çok yumuşak ayarlanmış bir süspansiyon ile yüksek süratlerde bozuk bir zeminden geçmek istemezsiniz. yoldaki bozukluktan seken lastiği süspansiyon zamanında asfalta geri itemezse yol tutuşu kaybeder ve düşebilirsiniz.
o yüzden sırf süspansiyon uzun ömürlü olsun diye ayar yapmamanızı tavsiye ederim. kişisel olaraktan...
!?
sessiz sakin dostum, serviste sana cikan hesabi gorunce de sakinligini muhafaza edebiliceksen, yada dakka basi ayar yapmaya hic usenmeyeceksen dedigin de sana katiliyorum
Onun disinda bana sorun cikaricak limitlerde kullanmadigim icin patlamamasi onemli.
not: comete hic ayar yaptinmi, yaptiysan kac kere?
Ucuz motor olmaz , Sorunlu motor olur.
2 kisiden biri yan ayaktaki motorun arkasina gecer yavasca kaldirir.digeri ayarlama aleti ile istedigi konuma alir.toplam 30sn. Not: kisiler erkektir veya bayan gulle takiminin vazgecilmezleridir.
bak o konuda haklısın :D servise gitmediğimden çıkarcakları hesabı da bilemiyorum :D...
gt650'yi ilk denediğimde süspansiyon sertliği gayet hoşuma gitmişti. hem ön hem arka, yüksek süratlerde de yol tutuşu son derece iyi geldi bana. o yüzden hiç kurcuklamadım ... pek artçılı da sürmediğimden böyle devam ediyorum.
amortisörün patlaması zaten hoş değil ben ayar yapmayın bırakın patlasın gibi bir imaya getirmiş olabilirim tabi :D.. o bakımdan özür dilerim :D
!?
Ne yaparsaniz yapin, comet'in tek sorunlu yeri amortisoru. Surekli iki kisi kullaniyorsaniz hele, 2 yilda patlar.
yss-ohlins-showa-gazi-shafer-moi marka amortisorlerin satisini yapmayi dusunuyorum, ozellikle yss, tayland uretimi, tek sorunum su an kargolama, kimisi 4-5kg ( tek adedi ) ve en ucuz posta ile gondersem bile 150TLden basliyor kargosu, boyle olunca da ucuz motosikletler icin urun pahaliya geliyor.
http://www.suspensionshop.org/index.php
3 doğan amarsütörü değişir o fiyata.. hele ben yılda 2kere patlatırım dimi erdem
kişisel neyimiz varki iletimiz olsun...
Su an sert konumda kullanıyorum. Sabah akşam işe gidip geliyorum.Sabahları iki kişiyiz.Bakalım ne kadar sağlıklı,uzun ömürlü olacak mı ? Sertlik fazla gibi ama patlak amortisörden sonra bu duygu normal galiba
---------- Post added at 13:58 ---------- Previous post was at 13:54 ----------
Bu arada arkadaşımın söylediğine göre mondial 150UT krosun arka amortisörü de uyuyormuş.Fiyatı 185TL. civarı benim taktığım amortisör den daha kaliteli görünüş olarak.
Benimkinin arka değil de ön amortisörü patlarsa doğrudan satıcam motoru
Cidden bu GT yada RT olsun, neden ön amortisörler bukadar pahalı
Ön amortisör fiyatı ;
GT250...3100 TL
RT125...880 TL
#sürenadam
bircok modelin amortisorleri birbirine uyuyor, ornegin honda dylan 150-honda pcx125-keeway 125-kymco people-sym joyride seklinde, bu liste uzadikca uzar, onemli olan biraz arastirmak, amortisor secimi lastik secimi kadar onemlidir, hatta daha da onemlidir cunku sadece yola tutusu,virajlardaki donusu, yakiti etkilemekle kalmaz, ayrica surus konforu da saglar
Two Against the World
Hyosung RT125 (55.000) Hyosung GT250 X (100.000) Ducati Monster 1200
Halen kullanıyorum daha patlamadı. Patlarsa yazarım buraya
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)