sıfır cbf 150 almış eli anahtar tutan bir kardeşiniz olarak konusu geçen aynı olayın benimde başıma geldiğini söylemek isterim , sıfır aldığım honda cbf 150 m de arka firenin stabil tutmadığını aldığım il günden itibaren hissetmekteydim ve , tekerin devir hızına istinaden tık tık tık diye firene bastığımda seslar geliyordu , gözlemlemelerim sonucu arka jantın göbek kampana kısmının gözle anlaşılacak ve görülür şekilde yamuk olduğunu gördüm ,
servise gittim (pendik güngör motor) balataları değiştiler fakat ben sesin kesilmeyeceğini biliyordum sorun balatada değildi, ama jantı o gün değiştirmeyeceklerini bildiğim yine geleceğimi bile bile değişmiş balatalarla geri döndüm ki ,
bir hafta geçmeden , yeni balatalar kampanaya tam alıştığı anda yine tık tık, ses yapmaya başladı ve firen yine stabil tutmuyordu , yine gittim ve durumu kendilerine izah ettim, doğru söylediğimi gördüler, ve ellerinde arka jantın olmadığını 15 gün sonra tekrar gelmemi söylediler,
15 gün sonra gittim ve arka jantı komple değiştiler sorun düzeldi, hata bariz fabrikasyon hatasıydı ki kampanayı o şekilde yamultamazsınız
ama onun dışında motorumda en ufak tekleme, yada yağ yakması gözlemlemedim ama ileride olurmu bilemem anında satar gider çinli alırım , honda gibi köklü bir kuruluşun ürünlerinde hata olma oranı en asgari düzeyde olması gerekir diye düşünürken,
bu gibi konuları okudukça midem bulanmakta , böyle sıkıntı çekilecekse yerim ben onun hondasını , bu işlemler olduğunda motorum 1000 km deydi bu sebepten 3 sefer servise gittim bir gidişim karamürselden pendiğe en az 70 lira , feribotu,yakıtı, kılı tüyü , sıfır aldık içimiz rahat diye düşünürken insanın başına gelene bakın yauuuu
gidelim çin malı alalım o zaman...