Metzeler saharanın 10 küsür yıllık (tahminlerimce) hayvani yol tutuşunu gördükten sonra başka markaya yönelmem ben
arkadaşım özel mesaj atmıştım cevap atmadın.. xt ile ilgili
"DoksanSekiz Beygir." Herkes hakettiği gibi yaşar.
İkinci el alınan jantın balansını mutlaka yaptırın
Kolpa Adamları
Valla artık havalar ısındı ve balansa sokacak halim kalmadı ne yalan söyliyim. Pek de birşey yok zaten jantta. Sonra belki yaptırırım. Eski jantıma göre bu aldığım sıfır gibi :=
Az kaldı az. En geç 2 hafta içinde kısmetse yola çıkarıyorum canavarı. Çok ince işlerle de uğraşıyorum. Biraz vakit kaybı belki ama şeytan detayda gizli ya! Ben de o şeytanı arıyorum diyelim
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:59 ----------
İnce işçiliğe bir örnek vereyim bari
Arka çatalda boşluk vardı. Rulmanlar değişti, civata yeniden yapıldı.
ve arka jant...
Arka jantı hayla göremedik
ANGARAJ
Birinç!
Eveet. Efendim ayıptır söylemesi bitti.* Hoş ben de bittim ama olsun.
Bu arada internette çeşitli yerlerde lastik basınç bilgileri var ama ben hangisine inanacağım anlayamadım açıkçası.
Avon'un sitesi;
XT 600 E, K (1990 - 2003)
Front Tyre
Distanzia
Pressure front:* 2.3 bar (33psi)
Front size:* 90/90-21 54T
Rear Tyre
Distanzia
Pressure rear:* 2.5 bar (36psi)
Rear size:* 120/90-17 64S
Benim ön 90/90-21 arka 130/80-17.
Genelde yol sürücüsüyüm. Toz toprak görmez pek benim xt.
Kitapçıkta ise 90 kg üstü (ben 124 olarktaaan ) 1,5 / 2,225 bar yani ön 21 arka 32 basın diyor.
Ben ne basayım şimdi şaşırdım.
Tebrikler.
Çok güzel eline sağlık yanlış görmüyorsam disk koruması bile var alette Birde deponun sağında eziklik var galiba ama arka kuyruktaki demire bittim galiba taşıyıcı ve üzerinde yamaha yazmakta?
ANGARAJ
Sorma ben de pamukova tepelerine çıktığımda farkettiğim eziği. Ama depo daha önceden çok daha berbat bir halde idi. Şimdiki durumu çok daha iyi. İlerleyen zamanlarda alt kısmına kaplama yapmayı düşünüyorum açıkçası.
Kuyruktaki plastik. Orjinal ve orj. rengi de gri. Üzerindeki boyaları temizleyince çıktı ortaya. Disk koruma da orjinal. Hoş orj. rengi onun da pembe idi, ancak motordaki renk ahengine uymayacağı için maviye boyadım. 180 km gezdim geldim. Dağda sorun yoktu ama 160-170 lerde biraz gidince sanırım ya depodan pislik geldi ya da bujim eskimiş olacak ki stop etti. İlk fırsatta bujiyi değiştireceğim. Sonrasında da depoya 2. bir (dışa) filtre takacağım. Bakalım sonuç ne olacak.
Muhtemelen deponda pas olduğu için karburatörünü tıkadı öncelikle o depodaki pastan kurtulman gerekiyor ki daha haftasonu benim jawanın depoyu paslardan arındırdım ama saf hidroklorik asit bulamadığım için tam verim alamadım hoş %85 oranında temizledim gerçi..
http://www.motosiklet.net/forum/mt-a...asli-depo.html
Şurayı bi incele derim ben birde deponun musluğunun üstünde deponun üstünde kalan filtreyide temizlesen iyi olur
ANGARAJ
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)