Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 12

Bugün de Yolda Kalalım

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    BatuhanK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2009
    Şehir
    İzmir
    Alıntı m.şanveren adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dostum şöyle sorup ardından demek istediklerimi diyicem.

    1-Bu günde yolda kaldım derken daha önce kaçkere daha yolda kaldın?

    2-Burdan ne anlatsak boş sadece tahmin belki kimilerinin tahminleri isabetlidir,fakat bu düşük bir ihtimal.

    3-En güzeli müşterisi bol olan bir tamir haneye veya servise gitmektir.

    Bide şu var daha önce kaç kere yolda kaldın bilmiyorum ama;

    Beni birkere yolda bırakan motora,şanssız günümdeyim derim geçerim.

    Beni ikinci kez yolda bırakan motora,derdinin ne olduğunu sorarım (servise giderim)

    Beni üçüncü kez yolda bırakan motordan aşağı inip benzin kapağını açarım ve olaya intahar süsü verip kendisini öldürürüm
    Başlık bugün de yolda kaldım değil bugün de yolda kalalım. Ortada bi sıkıntım var ve yardım bekliyorum, bu herhangi bi servise gitmeyi bilmediğimden değil.
    Servislerin uzak olmasından kaynaklı.

    Alıntı tr100a adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hani sonuç ne cevap bekliyoruz
    Bugün bujiyi söktüm, marşa bastığımda bujiden kıvılcım gelmiyor. Başka buji buldum, sonuç yine aynı.
    Yarın 2. el cbf 150 bakmaya gidicem. Bi süre emekliye ayırıyorum motosikleti, sorun çözülünce buraya yazarım


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22

    Üyelik
    16 Nisan 2003
    Alıntı BatuhanK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yarın 2. el cbf 150 bakmaya gidicem.

    Japon ahtapotların laneti.

  3. #23

    Üyelik
    02 Eylül 2011
    Şehir
    Balıkesir/Susurluk
    Motosikleti
    Seger 125- 16 Ybrlerin Bir no'lu düşmanı ;)
    Alıntı Tropiksera adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sarmayız korkmayın.. her motorcunun başına gelebilir bu olaylar ibret alıyorum resmen
    Aha gene geldi çinli düşmanı...
    [B]Her motorcu birgün asfaltı tadacaktır [/B]:wiinkk:
    Ne manita ayrılığı ne de kavgası, hiç biri şanzıman indirme kadar yakmıyor canımı :cherry:
    [B][I]İletişim= http://www.facebook.com/Down.Corporation[/I][/B]

  4. #24
    Samet Ağır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Nisan 2008
    Şehir
    istanbul pendik
    Motosikleti
    YAMAHA YZF 1000 thunderace ,NC 750 S
    Alıntı BatuhanK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Başlık bugün de yolda kaldım değil bugün de yolda kalalım. Ortada bi sıkıntım var ve yardım bekliyorum, bu herhangi bi servise gitmeyi bilmediğimden değil.
    Servislerin uzak olmasından kaynaklı.



    Bugün bujiyi söktüm, marşa bastığımda bujiden kıvılcım gelmiyor. Başka buji buldum, sonuç yine aynı.
    Yarın 2. el cbf 150 bakmaya gidicem. Bi süre emekliye ayırıyorum motosikleti, sorun çözülünce buraya yazarım
    bujiyi denerken pipoya takıp metal herhangi bir yerini (dişli yerini mesela) şaseye deydirdiğinizi düşünüyorum...

    deydirmediğinizde de kıvılcım oluşmaz çünkü...
    Biliyorsan konuş,ibret alsınlar...
    Bilmiyorsan sus ki,seni ADAM sansınlar...

  5. #25
    kaan898 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Temmuz 2011
    Şehir
    Üsküdar
    Motosikleti
    motoran torro,salcano astro 40
    çinli motosikletlerimize iyi bakalım ,onlara kötü davranmayalım hele ki satmadan üstüne japon kuma getirmeyelim...

  6. #26
    umt123 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ocak 2012
    Şehir
    Bursa/Osmangazi
    Motosikleti
    Honda CG125
    Benimde başıma gelmişti bi kere motordan kırılma gibibir ses geldiyse şanzıman dağılmış olabilir ama gelmediyse bilemem tabi sadece ihtimal bunlar..
    4 teker beden'i ; 2 teker ise ruh'u taşır ;)

  7. #27
    ghostcorc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Kasım 2011
    Şehir
    İstanbul/Beykoz
    Motosikleti
    YAMAHA YBR 125 esd '11
    Alıntı BatuhanK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhabalar,
    Motoran torro 100 kullanıyorum.
    Ara ara 70-80 km lik ufak çapta geziler yaptığım öz çinli motosikletim, 3 kmlik yolun ardından dönüş yaparken stop etti ve ne yaptıysam çalıştıramadım. İşin garip kısmı ise motosiklet 2. viteste ve hareket halindeyken bunun olması.
    Çektim kenara basıyorum marşa çalışmıyor, ayak marşı deniyorum çalışmıyor... Acaba benzin mi yok diye düşündüm ve depoyu kontrol ettiğimde 20-25 kmlik benzin vardı daha.
    Yoldan geçen motosikletli arkadaşların ve benim düşüncemin sonucu;
    1) buji değişmeli
    2)benzin otomatiği veya otomatı kontrol edilmeli. Tam bilmiyorum ismini içinde filtre gibi bişey olan şey işte. Ama düşük bir ihtimal denildi.
    3) Boğulmuştur, sabaha kadar buharlaşır benzin. Sabah bir daha dene.

    Sizce eksik veya fazla olan bir yer var mı?
    (Bu olay çok canımı sıktı param olsa benzin döker yakardım )
    arkadaşım marşın basıyo olması motorun çalışacağı analamına gelmez motorum çalışa bilmesi için iki şeye ihtiyaç var 1.elektrik 2. benzin bidaha yolda kaldığında ilk işin buji kafasını sök kablosunu çıkar şaseye yaklaştır marşa bas atlama yapıyorsa 1. maddede sorun yok ama bujiyide çıkarıp aynı şeyi deneye bilirsin kablolarını tak ve bujiyi şaseye değdir atlama varsa sorun yoktur o zaman gelelim ikinci maddeye o en zor bölüm manifold yırtılmış olabilir benzin gelmiyo olabilir benzin pompası bozulmuş olabilir şamandıra takılmış olabilir benzin deposu kapağını aç ağzını bişekilde depoya sığdır ve üfle bu karbüratöre benzin akışı sağlayacaktır bas çalışacakmı bak marşa bastığında böyle çalışma ibareleri gösteriyormu yoksa hiç tık yokmu tık yoksa karbüratör sökülüp elden geçirelecek geçmiş olsun

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:32 ----------

    bujide ateşleme yoksa eğer ikiseçenek var ya bobin yandı yada indüksiyon bobini yandı bonin yanıp yanmadığını anlaman için motordan gelen kablolardan soket haricindeki iki kabloyuda teker teker şaseye yaklaştırıp atlama varmı bakacaksın yanlız buradaki atlama nispeten çok düşüktür eğer varsa sırada indüksiyon bobini var oda buji kafası varya onun kablosunu takip et girdiği yer indüksiyon bobinidir kabloyu sök ve indüksiyon bobinini başka bir kabloyla şaseye yaklaştır atlama varsa buji kablosunda sorun var yoksa indüksiyon bobini gitmiş kolay gelsin
    BatuhanK bunu beğendi.
    -Motor eroin gibidir, satsan bile, bıraktım desen bile, inleyen her Racing sesinde krize girersin...! ;))

  8. #28
    BatuhanK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2009
    Şehir
    İzmir
    İttireee ittire götürdüm tamirciye, sorunun statörde olduğunu söyledi.
    Şenol bey cevap için teşekkürler, ders niteliğinde olmuş


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)