Arkadaşlar motorumda mevcut olan akü şuydu:
Bitti. Bu aküyü şarj, ya asitli su vs. ile tekrar hayata döndürebiliyor muyum? Yoksa yenisini almam allahın emri mi?
Bu işlerden hiç anlamadığım için soruyorum.
Ustalara saygılar.
Arkadaşlar motorumda mevcut olan akü şuydu:
Bitti. Bu aküyü şarj, ya asitli su vs. ile tekrar hayata döndürebiliyor muyum? Yoksa yenisini almam allahın emri mi?
Bu işlerden hiç anlamadığım için soruyorum.
Ustalara saygılar.
Ne mutlu [B]insanım[/B] diyene!
Bu jel akü sanırım ? Eğer öyleyse, inzell jel aküsüne saf su ekleyerek hayata döndürmüştü diye biliyorum ama emin değilim İstersem mesaj at sor kendisine
Motosikletli Kaplumbağa...
resimde gördüğüm kadarıyla yazıdada okuduğum kadarıyla jel akü galiba jel aküler o kapağı açıp içine biraz saf su katınca kendine geliyo diye biliyorum
HONDA
CBF 150-CBF 500-CBF 1000
Aynen öyle jel akü... O zaman Pazartesi Pendik Sanayi'ye gidip saf su kovalayayım
---------- Post added at 03:55 ---------- Previous post was at 03:46 ----------
Ayrıca benşm akü 12v7ah
5 ah var
9ah var vs.
bu değerler ne demek ?
Ne mutlu [B]insanım[/B] diyene!
Amper i demek oluyor arkadaşım.. Mesela 12 v 7 amper...
Motosiklet bir yaşam tarzıdır
Saf su koymadan önce oto elekriktcide şarj yaptırın eğer düzelmezse aynı oto elektrıkçiden saf su alın ve saf suları ağzına kadar doldurun ve ağzı açık bi şekilde şarja bağlattırın yine düzelmezse oto elektrikçıde aküyü şoklattırın. Oda olmadı yeni akü alıcksnz. Her biten akü ölmez bunu unutmayın. Sn olarak amper meselesı motorun en fazla akım çekebilceği değerdir.
bence sadece aküyü şarj ettirin...eğerki şarj tutmuyorsa hiç saf su felan uğraşmadan direk yenisini alın...
motorunuzun ayak marşı var ise aküsüz de çalışır...bu arada akünüzün su seviyesi de tam olmalı...
motora binip biraz gezin...1-2 saat kadar...bu zaman diliminde mutlaka şarj olması lazım...olmaz ise zaten bitmiştir...kaldırıp atabilirsiniz...
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)