devamını isterük...
devamını isterük...
KALMAK KADAR ESKİ, GİTMEK KADAR YENİ OLMAYANDIR ÖZLEMEK!
BEDDUALARI DENEDİM, HİÇ BİR İŞE YARAMIYOR!!!
KEŞKE, KÜFÜRLERE DE DUADAKİ GİBİ, "AMİN" BENZERİ BİR ŞEY DİYEBİLSEK....
gerçekten tebrik ederim. benim çinli krosu revizyondan geçireyim diye düşünürken sizi goldwing i söktüğünüzü görünce benim çinli de darmadağın oldu. gaza geldim. takipteyim yoksa bizim çinliyi geri toplayamacağım.
boyası kötü difransiyelimiz
sökmeden işaretimizide koyduk
artık ellerimizde
benim canım motorum bi tarafı toplanıyor heeee artık bişeye benziyor diyorum öbür tarafı sökülüyor bakalım ne zaman bitecek
Difransiyel , boya öncesi maskelemesi ile başlıyoruz;
kibrit çöpünü görene gülmek serbest :D:D:D
biraz zımpara birazda silme boyaya hazır
tek kat boya
son kat boya montaj öncesi
yerindeki görünümü
flanşlı çekim:D
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:36 ----------
Yırtık körüklerim ama teki yırtık oda egos ısısı yemiş galiba diğerinde yırtık yok çünkü altında difransiyel var heralde egzostan bunlarıda güzelce temizleyip iç kısmından yapıştırıcam
4 adet logomuz bunların kabartma olmayan yerlerindeki boyaları söküp altın görünümünü verdikten sonra yine siyah boya uygulucam
boyaları sökülmüş halleri (gerçekten çok uğraştım)
arka tekerleği takmadan önce
Ön fren hidrolik yağ rezerv kutumuz takarken çatlattım yenisi ebayda 60$+Kargo :mad:
çatlak yerini yapıştırma öncesinde biraz yol açtımki iyi yapışsın diye
SUNFIX yaşasın :D
İşlem ok, 1 gün beklemede
Herkese iyi formlar FUAR'da görüşmek üzere
merhaba, gri boyanın cinsi nedir? ne ile atıldı boya ? kolay gelsin.
resimlerinizi takip ederek çok şey öğrendim bu konuda minnettarım. hocam (evet acemiyim :D) yalnız bi kaç sorum olacak yardım ederseniz bana hocalık etmiş olrsunuz.
1)polisaj hangi zeminde ne işe yarar. nerede bulabilirim.
2)plastik parçaları (honda yazılarının siyah yerlerini falan) hangi boyayla boyadınız?
3)diferasyeli boyamak için hangi boyayı kullandınız? (egsozumu boyamak istiyorum ısıya dayanıklı mıdır? bide benim gibi amatör biri uygulayabilir mi yoksa kompresörle mi uygulanıyo?)
alper kardeşim bir startör sargısı dedin ellemediğin yer kalmadı tork anahtarında var kırmadığında kalmadı ama eline saglık makina kendine geldi ancak bir startör için motor indirmek bunu dzayn eden mühendis yeni mezun heralde yaparken bozulacagınıda düşünmek lazım
az kaldı fuara getirisen görürüz son halini
selam
polisaj uygulamasını alüminyum olan görsel parçalarımda kullandım eski resimlerede bakarsanız Bauhaus tan almıştım 29 tl
normal parlak siyah (akçalı marka) eliniz bu işe yatkın olmalı ben amatörüm diyebilirim
egzos boyama uygulaması için tekzen yada bauhaus gibi büyük hırdavat marketlerinde özel ısıya dayanıklı boyalar var onları alarak egzosu sökerek eli yatkın biri ile güzel sonuç alabilirsin
difransiyel için pistole boya attım
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:57 ----------
valla tork anahtarsız motor saplamalarını ve tiger çarkını sökemedim 1 tane lokma kırdım 1 tane t yamulttum olmadı torkmetre ile çırt diye söküldü.
ayrıca motoru topladıktan sonra yolda giderken arkamdan gelenlerin bana motorundan somun düştü demesini hayal etmek bile istemiyorum
valla Goldwing gibi efsane bi motorun o yıllarda tasarımını yapan mühendisi pek tanımam ama merak edersen goggle amcada goldwing ve tarihçesi diye yaz bakalım ne çıkacak?
sonuçta adamlar o yıllarda arabalara takılan motoru motosiklete takmışlar motor ağırlığı 458 kg. ayrıca bütün boxer motorlarda sargılar arka kapak kısmındadır. sen bana bakma ben sadece sargı için dağıtmadım genel restore için yoksa motoru çok rahat bi şekilde kenarı alabiliryorsunuz
eleştirileriniz için ayrıca teşekkürler
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:03 ----------
evetttt logolarımızdaki son noktaya bir adım kaldı bugün kargoya verip altın kaplama işlemi görecekler dün koca gün onlarla uğraştım ama bu halleriyle bile çok güzel oldular
resimler;
alt siyah boyaların kazınması
ince zımparalanmış halleri
boya öncesi primer uygulaması ilerleyen günlerde boyanın dökülmemesi için
tek kat boya
son kat boya
alkolle de son kez kaplanacak yüzeyleri temizledim şimdi kargo paketine girmeye hazırlar
çok merak ediyorum ne derece güzel olacaklar
yaşasın altın kaplama logolarım
KARGOMMM GELDİİİİİ YAŞASINNN :038::038::038:
Sabah iş çıkışı hemen kargoyu aradım eve kadar getirmesini beklemedim adıma kargo görünüyordu sakın arabaya verme ben şehir içinde aracı aramayayım dedim, kendim gelip alıcam dedim gittim ve aldım bi merak orada paketi açmaya başladım kargocuda meraklı bakışlarla abi ne var çok merak ettim dedi ;
benim motoru zaten tanıyordu bak dedim motorun logoları bunları altın kaplamaya gönderdim bi tuhaf bakışlarla adeta kilitlendi ve herkese söylemede bunları motordan çalmasınlar dedi :D:D
neyse sizin de değerli yorumlarınızı bekliyorum son olarak koruyucu vernik uygulanacak
buradan bu tür işleri yapmak isteyen olursa GOLDMYSTİCK sitesinden sayın Alp beyle irtibat kurabilirler iletken olan herşeyi her metaryeli altın kaplama yapabiliyorlar +5 yıl kararmama garantisi
Buradan Alp Gülesen bey e tekrar sonsuz teşekkürler
bana fiyatı kimseye söyleme dedi ama burası MT (kimse değil)
büyük logolar 30 küçük olanda 20 tl
iphone tel. kapaklarını 350 tl ye kaplıyormuş :D
önceki halleri
Kaplama sonrası (eleştirilere açıktır) :D
Herkese iyi formlar
muhteşem
aboneliğe eklemiştim zaten sürekli takipteyim
kolay gelsin
Merhaba abi. Ben orhangazi'den rasim. Yaptıklarını hayranlıkla takip ediyorum. Koca Goldwing'i dağıtmak kolay değil. Orhangazideki motosiklet tamircilerinin senden öğreneceği çok şey var. Kolay gelsin.;)
__To Be Or NoT tO be__
ilgiyle izlemeye devam ediyorum. Bakalım son hali nasıl olacak motorun.
En umutsuz köle, köle olduğunu bilmeyendir.
Çok güzel gidiyor özenmemek elde değil.Eleştirilere açıktır yazmışsınız ama olumlu cevaplardan başka alınabilecek bir şey bırakmamışsınız.Tek kelime ile mükemmel.Takipteyim.Kolay gelsin.
kolay gelsin. difarensiyeli boyadıktan sonra üstüne herhangi bir vernik attınız mı ?
evet kısa istihratin sonucunda biraz elimizi yağlayalım derim :D
motor bu restore işlemlerinde son 15-20 gündür gözümden kaçmayan sol amortisör yağ kaçırmaya başladı bi el atarak sol tarafı söktüm keçeye ulaştım keçe ölçülerimiz;
39-52-11 olup çift tarafıda yaylı olan bi keçeymiş
bu arada krom işlemi görücek parçalarıda fuardan 1 gün önce rica minnet gönderdim teeeee mart sonunda teslim alıcam bakalım nasıl olucak
aşağıda yırtık keçe resimlerim
Kaplama operasyonumuzda logoların yarısını kaplatıp yarısının kaldığını farkettim :D:D
onlarıda temizleyip göndericez
ayrıca amortisör contasını EBAY dan sipariş ettim o gelene kadar polish uygulamalarını yapıyım dedim
yapılan işler
önce su ile zımpara yaptım polish ten sonra tekrar kararmaması için ince tek kat vernik uyguluycam
unutulan logolarımız :D
arka tarafta segman türü bişeylerle montelenmiş kırmadan onlarıda söküyorum
uğraşmadan boya sökücü kullanıyorum
temizlenmiş halleri
kaplama öncesi boya işlemlerini yapıcam sonra kaplama sonrada vernik uygulanacak
bu logolar beni epeybi uğraştıracak çünkü 3 farklı renk var üzerinde
herkese iyi formlar!!!
valla son resimler kesmedi beni, daha çok resim isterük...
ne güzel belgesel tadında çayımızıı yudumlarken sıcak sıcak....
şimdi mart sonuna kadar da beklicez :(
ne diyelim, hayırlısı....
KALMAK KADAR ESKİ, GİTMEK KADAR YENİ OLMAYANDIR ÖZLEMEK!
BEDDUALARI DENEDİM, HİÇ BİR İŞE YARAMIYOR!!!
KEŞKE, KÜFÜRLERE DE DUADAKİ GİBİ, "AMİN" BENZERİ BİR ŞEY DİYEBİLSEK....
kolay gelsin, taşlama makineniz havalı mı. şu an bende araştırıyorum dremel mi alsam diye. evde kompresör var ucuna taşlama makinesi mi alayım kararsızım. havalı olanın ucuna her türlü aparatı takabilirmiyiz.
Konuyu baştan sonra merakla okudum. Çok güzel gerçekten yaa. Kullandığımız motora kendinden bişeyler katmak emek vermek çok heyecan verici bişey. Emeğinize yüreğinize sağlık hocam. Takipteyim
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)