vt 750 Shadow Giderken Ara Sıra 'Pıf 'şeklide ses çıkararak gaz yememe sorunu
Reklamlar
-
RamuthRa adlı üyeden alıntı
Hava filtren KN mi ?
Hiç bakmadım sanırım cumartesi servise götürüp baktıracağım tavsiye edebileceğiniz hava filtresi var mı acaba ?
Reklamlar
-
Egsozlarının gittikçe sararması jikle problemine delalet ediyor bence..
İkinci el Dragstar alacaksanız bknz: http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/44545-yamaha-dragstar-xvs-650-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-12.html#post2100035
-
powerzone adlı üyeden alıntı
Hiç bakmadım sanırım cumartesi servise götürüp baktıracağım tavsiye edebileceğiniz hava filtresi var mı acaba ?
KN Hava filtresi aldım ben, açık hava filtresi, ömürlük... motoru arazide toz toprak içinde kullanmadığını varsayarak, 50.000 de çıkarıp bi temizletiyoruz diye hatırlıyorum ondan sonra bi 50.000 daha gider, cillop =) hava filtresinde ve yağ liftresinde KN iyidir dostum.
-
RamuthRa adlı üyeden alıntı
KN Hava filtresi aldım ben, açık hava filtresi, ömürlük... motoru arazide toz toprak içinde kullanmadığını varsayarak, 50.000 de çıkarıp bi temizletiyoruz diye hatırlıyorum ondan sonra bi 50.000 daha gider, cillop =) hava filtresinde ve yağ liftresinde KN iyidir dostum.
Çok teşekkür ederim dostum saol
-
RamuthRa adlı üyeden alıntı
KN Hava filtresi aldım ben, açık hava filtresi, ömürlük... motoru arazide toz toprak içinde kullanmadığını varsayarak, 50.000 de çıkarıp bi temizletiyoruz diye hatırlıyorum ondan sonra bi 50.000 daha gider, cillop =) hava filtresinde ve yağ liftresinde KN iyidir dostum.
50 binde cikartilan hava filtresi temizlenir mi hic atin cope gitsin. 100 lira olsa 1000km de maliyeti 2 lira. Para mi allahaskina. 50000km'yi 5 senede yaparsiniz cruiserla keyif motoru ise
-
Mengu16 adlı üyeden alıntı
50 binde cikartilan hava filtresi temizlenir mi hic atin cope gitsin. 100 lira olsa 1000km de maliyeti 2 lira. Para mi allahaskina. 50000km'yi 5 senede yaparsiniz cruiserla keyif motoru ise
K&N hava filtreleri ömür boyu garantili, tam olarak 1.600.000 km ! (birmilyonaltıyüzbin km !). Yani filtreyi hiç değiştirmiyorsunuz. 50 bin mil'de bir kez solusyonu ile yıkayıp yağlıyorsunuz o kadar. Dokusu normal filtreler gibi kağıt (selluloz) değil, pamuktan yapılmış. Biliyorsunuz kağıt paralarımız da pamuktan yapılmakta. Pamuğun sağlam lifleri sayesinde ömür boyu bozulmadan kullanılıyor. Ayrıca kullanılan teknoloji ile motora, normal filtreye göre %30 ila %50 daha fazla hava girebiliyor. Yani hava giriş direnci oldukça düşürülmüş oluyor. Bu da size özellikle yüksek devirlerde performans artışı olarak geri dönüyor.
-
RamuthRa adlı üyeden alıntı
K&N hava filtreleri ömür boyu garantili, tam olarak 1.600.000 km ! (birmilyonaltıyüzbin km !). Yani filtreyi hiç değiştirmiyorsunuz. 50 bin mil'de bir kez solusyonu ile yıkayıp yağlıyorsunuz o kadar. Dokusu normal filtreler gibi kağıt (selluloz) değil, pamuktan yapılmış. Biliyorsunuz kağıt paralarımız da pamuktan yapılmakta. Pamuğun sağlam lifleri sayesinde ömür boyu bozulmadan kullanılıyor. Ayrıca kullanılan teknoloji ile motora, normal filtreye göre %30 ila %50 daha fazla hava girebiliyor. Yani hava giriş direnci oldukça düşürülmüş oluyor. Bu da size özellikle yüksek devirlerde performans artışı olarak geri dönüyor.
Bilmiyordum kusura bakmayın
-
powerzone adlı üyeden alıntı
Şöyleki sanırım egzos bağlantı kısmndan geliyor o ses çıkarken motor gaz almıyorilerlemiyor tekrar denediğimde gaz alıyor ve bir egzosta sararma var acaba manifoldlardamı bi problem var yoksa kalkışta fazla gaz verme gibi bir durum söz konusu değil çok nadir olan ama can sıkan bi durum .
motoru ısıtırken jikle çektiginde gaz mı verdin yoksa egzost sararması yapar.manifoldda çatlak olsa motor extra hava alır ve rolant da iken stop alır ayrıca motor ömrü için iyi deildir bence orda bişi yok
hak etmeyene merhamet kendine yapacağın en büyük ihanettir.!
-
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Bilmiyordum kusura bakmayın
Estağfurullah kusurluk bi durum yok.
-
RamuthRa adlı üyeden alıntı
K&N hava filtreleri ömür boyu garantili, tam olarak 1.600.000 km ! (birmilyonaltıyüzbin km !). Yani filtreyi hiç değiştirmiyorsunuz. 50 bin mil'de bir kez solusyonu ile yıkayıp yağlıyorsunuz o kadar. Dokusu normal filtreler gibi kağıt (selluloz) değil, pamuktan yapılmış. Biliyorsunuz kağıt paralarımız da pamuktan yapılmakta. Pamuğun sağlam lifleri sayesinde ömür boyu bozulmadan kullanılıyor. Ayrıca kullanılan teknoloji ile motora, normal filtreye göre %30 ila %50 daha fazla hava girebiliyor. Yani hava giriş direnci oldukça düşürülmüş oluyor. Bu da size özellikle yüksek devirlerde performans artışı olarak geri dönüyor.
abicim hava filtresi ömür boyu garantili olabilir ama
motoruna fayda açısından aynı şeyi söyleyemeyeceğim
sonuçta hava filtresinin gözeneklerinin açık olması karbüratör artı yanma odasına daha fazla yabancı girmesine sebep olacaktır
motorun ömrünü kısaltmaz mı ?
harley is making love with
davidson
-
jackonbir adlı üyeden alıntı
abicim hava filtresi ömür boyu garantili olabilir ama
motoruna fayda açısından aynı şeyi söyleyemeyeceğim
sonuçta hava filtresinin gözeneklerinin açık olması karbüratör artı yanma odasına daha fazla yabancı girmesine sebep olacaktır
motorun ömrünü kısaltmaz mı ?
hocam zaten toz&kum gibi zararlı maddeleri süzecek kadar ince bir pamuksu dokuya sahip. Zaten kapalı kapağı falan olduğu için hiçbir sorun olmuyor. Ancak birde şöyle birşey var, ilk 20.000 km oflayıp puflamasının sebebi, biraz yıllanıp tabiri caise "tıkanması". daha sonra çok daha randımanlı, çok daha performanslı oluyor. Motora hiç zarar veren KN açık hava filtresi ne duydum ne gördüm. Diğer açık hava filtrelerini bilemem ama KN için hiç olumsuz birşey duymadım. Takılır, unutulur =)
-
Sorun şu şekilde çözüldü benzini 95 oktav alıyordum 97 almak gerekiyormuş şimdi canavar gibi herkese çok teşekkür ederim keyifli
sürüşler.
-
Vn800de yaşadım böyle bişey, motosiklete çok fazla benzin gidiyo ve ateşleme bu yüzden yapılamıyor. Ama motosiklet çok torklu olduğu için hava filtresinden benzini dışarı atarken pıflıyo. Sanırım sorun bu, karburatör temizliği ve ayarından sonra geçmişti.
Bilgi Üniversitesi Motosiklet Kulübü Kurucu üyesi.
Lütfen cevap yazdığınız yorumumu beğenin. Yazdıktan sonra bakmayı unutabiliyorum.
-
bendeki shadow da aynı sorun vardı kime sorduysam bi cevap veremedi bi süre sonra farkettim ki yağlamayı yapıp filtreleri değiştirince kesiliyor bakım zamanı yaklaşınca tekrar yapıyor. bir de bujileri değiştirdim sorun ortadan kalkmıştı. bujileri sirkeciden almıştım. bi kaç bakım yaptıktan sonra tekrar aynı sorunu yaşamaya başladım ve buji değiştirdim. motordan çok anlamam ama bu sorun benim tahminim hava filtresi ve buji ikilisine ait. hava filtresini orjinali ile değiştiriyordum her bakımda.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)