Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 12

vt 750 Shadow Giderken Ara Sıra 'Pıf 'şeklide ses çıkararak gaz yememe sorunu

    REKLAM ALANI
  1. #21

    Üyelik
    23 Ocak 2012
    Şehir
    Bahçelievler/İstanbul
    Motosikleti
    VT 750
    Alıntı RamuthRa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hava filtren KN mi ?
    Hiç bakmadım sanırım cumartesi servise götürüp baktıracağım tavsiye edebileceğiniz hava filtresi var mı acaba ?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    draggy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Dragstar 650
    Egsozlarının gittikçe sararması jikle problemine delalet ediyor bence..
    İkinci el Dragstar alacaksanız bknz: http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/44545-yamaha-dragstar-xvs-650-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-12.html#post2100035

  3. #23

    Üyelik
    29 Haziran 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    2011 Triumph Tiger 800
    Alıntı powerzone adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hiç bakmadım sanırım cumartesi servise götürüp baktıracağım tavsiye edebileceğiniz hava filtresi var mı acaba ?
    KN Hava filtresi aldım ben, açık hava filtresi, ömürlük... motoru arazide toz toprak içinde kullanmadığını varsayarak, 50.000 de çıkarıp bi temizletiyoruz diye hatırlıyorum ondan sonra bi 50.000 daha gider, cillop =) hava filtresinde ve yağ liftresinde KN iyidir dostum.

  4. #24

    Üyelik
    23 Ocak 2012
    Şehir
    Bahçelievler/İstanbul
    Motosikleti
    VT 750
    Alıntı RamuthRa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    KN Hava filtresi aldım ben, açık hava filtresi, ömürlük... motoru arazide toz toprak içinde kullanmadığını varsayarak, 50.000 de çıkarıp bi temizletiyoruz diye hatırlıyorum ondan sonra bi 50.000 daha gider, cillop =) hava filtresinde ve yağ liftresinde KN iyidir dostum.
    Çok teşekkür ederim dostum saol

  5. #25
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı RamuthRa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    KN Hava filtresi aldım ben, açık hava filtresi, ömürlük... motoru arazide toz toprak içinde kullanmadığını varsayarak, 50.000 de çıkarıp bi temizletiyoruz diye hatırlıyorum ondan sonra bi 50.000 daha gider, cillop =) hava filtresinde ve yağ liftresinde KN iyidir dostum.
    50 binde cikartilan hava filtresi temizlenir mi hic atin cope gitsin. 100 lira olsa 1000km de maliyeti 2 lira. Para mi allahaskina. 50000km'yi 5 senede yaparsiniz cruiserla keyif motoru ise

  6. #26

    Üyelik
    29 Haziran 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    2011 Triumph Tiger 800
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    50 binde cikartilan hava filtresi temizlenir mi hic atin cope gitsin. 100 lira olsa 1000km de maliyeti 2 lira. Para mi allahaskina. 50000km'yi 5 senede yaparsiniz cruiserla keyif motoru ise
    K&N hava filtreleri ömür boyu garantili, tam olarak 1.600.000 km ! (birmilyonaltıyüzbin km !). Yani filtreyi hiç değiştirmiyorsunuz. 50 bin mil'de bir kez solusyonu ile yıkayıp yağlıyorsunuz o kadar. Dokusu normal filtreler gibi kağıt (selluloz) değil, pamuktan yapılmış. Biliyorsunuz kağıt paralarımız da pamuktan yapılmakta. Pamuğun sağlam lifleri sayesinde ömür boyu bozulmadan kullanılıyor. Ayrıca kullanılan teknoloji ile motora, normal filtreye göre %30 ila %50 daha fazla hava girebiliyor. Yani hava giriş direnci oldukça düşürülmüş oluyor. Bu da size özellikle yüksek devirlerde performans artışı olarak geri dönüyor.

  7. #27
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı RamuthRa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    K&N hava filtreleri ömür boyu garantili, tam olarak 1.600.000 km ! (birmilyonaltıyüzbin km !). Yani filtreyi hiç değiştirmiyorsunuz. 50 bin mil'de bir kez solusyonu ile yıkayıp yağlıyorsunuz o kadar. Dokusu normal filtreler gibi kağıt (selluloz) değil, pamuktan yapılmış. Biliyorsunuz kağıt paralarımız da pamuktan yapılmakta. Pamuğun sağlam lifleri sayesinde ömür boyu bozulmadan kullanılıyor. Ayrıca kullanılan teknoloji ile motora, normal filtreye göre %30 ila %50 daha fazla hava girebiliyor. Yani hava giriş direnci oldukça düşürülmüş oluyor. Bu da size özellikle yüksek devirlerde performans artışı olarak geri dönüyor.
    Bilmiyordum kusura bakmayın

  8. #28
    waffenSS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    KTM duke 390
    Alıntı powerzone adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şöyleki sanırım egzos bağlantı kısmndan geliyor o ses çıkarken motor gaz almıyorilerlemiyor tekrar denediğimde gaz alıyor ve bir egzosta sararma var acaba manifoldlardamı bi problem var yoksa kalkışta fazla gaz verme gibi bir durum söz konusu değil çok nadir olan ama can sıkan bi durum .
    motoru ısıtırken jikle çektiginde gaz mı verdin yoksa egzost sararması yapar.manifoldda çatlak olsa motor extra hava alır ve rolant da iken stop alır ayrıca motor ömrü için iyi deildir bence orda bişi yok
    hak etmeyene merhamet kendine yapacağın en büyük ihanettir.!

  9. #29

    Üyelik
    29 Haziran 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    2011 Triumph Tiger 800
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bilmiyordum kusura bakmayın
    Estağfurullah kusurluk bi durum yok.

  10. #30
    jackonbir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mayıs 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    beat-cbf150-apache-cbf150-NC700-XMAX-DJANGO-ACTIVA
    Alıntı RamuthRa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    K&N hava filtreleri ömür boyu garantili, tam olarak 1.600.000 km ! (birmilyonaltıyüzbin km !). Yani filtreyi hiç değiştirmiyorsunuz. 50 bin mil'de bir kez solusyonu ile yıkayıp yağlıyorsunuz o kadar. Dokusu normal filtreler gibi kağıt (selluloz) değil, pamuktan yapılmış. Biliyorsunuz kağıt paralarımız da pamuktan yapılmakta. Pamuğun sağlam lifleri sayesinde ömür boyu bozulmadan kullanılıyor. Ayrıca kullanılan teknoloji ile motora, normal filtreye göre %30 ila %50 daha fazla hava girebiliyor. Yani hava giriş direnci oldukça düşürülmüş oluyor. Bu da size özellikle yüksek devirlerde performans artışı olarak geri dönüyor.
    abicim hava filtresi ömür boyu garantili olabilir ama
    motoruna fayda açısından aynı şeyi söyleyemeyeceğim
    sonuçta hava filtresinin gözeneklerinin açık olması karbüratör artı yanma odasına daha fazla yabancı girmesine sebep olacaktır
    motorun ömrünü kısaltmaz mı ?
    harley is making love with davidson

  11. #31

    Üyelik
    29 Haziran 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    2011 Triumph Tiger 800
    Alıntı jackonbir adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    abicim hava filtresi ömür boyu garantili olabilir ama
    motoruna fayda açısından aynı şeyi söyleyemeyeceğim
    sonuçta hava filtresinin gözeneklerinin açık olması karbüratör artı yanma odasına daha fazla yabancı girmesine sebep olacaktır
    motorun ömrünü kısaltmaz mı ?
    hocam zaten toz&kum gibi zararlı maddeleri süzecek kadar ince bir pamuksu dokuya sahip. Zaten kapalı kapağı falan olduğu için hiçbir sorun olmuyor. Ancak birde şöyle birşey var, ilk 20.000 km oflayıp puflamasının sebebi, biraz yıllanıp tabiri caise "tıkanması". daha sonra çok daha randımanlı, çok daha performanslı oluyor. Motora hiç zarar veren KN açık hava filtresi ne duydum ne gördüm. Diğer açık hava filtrelerini bilemem ama KN için hiç olumsuz birşey duymadım. Takılır, unutulur =)

  12. #32

    Üyelik
    23 Ocak 2012
    Şehir
    Bahçelievler/İstanbul
    Motosikleti
    VT 750
    Sorun şu şekilde çözüldü benzini 95 oktav alıyordum 97 almak gerekiyormuş şimdi canavar gibi herkese çok teşekkür ederim keyifli
    sürüşler.

  13. #33
    kefeeee - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Eylül 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Triumph Speed Triple 955i / Yamaha BWS 100
    Vn800de yaşadım böyle bişey, motosiklete çok fazla benzin gidiyo ve ateşleme bu yüzden yapılamıyor. Ama motosiklet çok torklu olduğu için hava filtresinden benzini dışarı atarken pıflıyo. Sanırım sorun bu, karburatör temizliği ve ayarından sonra geçmişti.
    Bilgi Üniversitesi Motosiklet Kulübü Kurucu üyesi.
    Lütfen cevap yazdığınız yorumumu beğenin. Yazdıktan sonra bakmayı unutabiliyorum.

  14. #34
    groteks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Haziran 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    honda 750 shadow
    bendeki shadow da aynı sorun vardı kime sorduysam bi cevap veremedi bi süre sonra farkettim ki yağlamayı yapıp filtreleri değiştirince kesiliyor bakım zamanı yaklaşınca tekrar yapıyor. bir de bujileri değiştirdim sorun ortadan kalkmıştı. bujileri sirkeciden almıştım. bi kaç bakım yaptıktan sonra tekrar aynı sorunu yaşamaya başladım ve buji değiştirdim. motordan çok anlamam ama bu sorun benim tahminim hava filtresi ve buji ikilisine ait. hava filtresini orjinali ile değiştiriyordum her bakımda.


2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)