Herkeze ıyı aksamlar ıyı forumlar
1 haftadır calıstırmadıgım motosıkletım cıft sılındır olmasına ragmen tek sılındır calısıyor bunu neden yapabılır?? Tecrubelı arkadaslardan faydalanmak ıstıyorum.. Motorum en500. Tesekkurler
Herkeze ıyı aksamlar ıyı forumlar
1 haftadır calıstırmadıgım motosıkletım cıft sılındır olmasına ragmen tek sılındır calısıyor bunu neden yapabılır?? Tecrubelı arkadaslardan faydalanmak ıstıyorum.. Motorum en500. Tesekkurler
bağımsız bir krank sistemi vardı da biz mi duymadık
bujisi sağlam mıdır acaba o çalışmayan silindirin?
Ya demek ıstedıgım yaklasık 50 hp'lık motorum 100luk cup gıbı gıdıyor. Benımkı zaten bı tahmındı zaten usta olsam burda sormazdım orası ayrı bujılerım yepyenı bu arada
usta olsak bizim burda ne işimiz var
motorla alakalı birşey sormak için 6 sene önce buraya üye oldum
hala cevabını bulamadım
sahi ben neyin cevabını arıyordum yaa?
motorunu çalıştır..
yaklaşık 2000-2500 devire sabitle..
buji piposunun birini çıkar...
çalışmaya devam ediyorsa onu geri tak..
diğerini çıkar...
yine çalışıyorsa sorun yok ama herhangi birini çıkardığında stop ediyorsa motor diğeri çalışmıyordur...
Biliyorsan konuş,ibret alsınlar...
Bilmiyorsan sus ki,seni ADAM sansınlar...
:D tesekkurler ınsallah herkes aradıgı sorunun cevabını bulur burada :D
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:06 ----------
Bunu yarın denerım sametagır tesekkurler.. Bır zamanlar karburatorun ıcındekı lastık manıfoldun tekı yırtılmıstı bız onu macunladık o tekrar yırtılmıs olabılırmı dıye aklıma geldı sımdı pıston ıcıne yakıt dolmus olabılırmı sızce??
bak o yırtıktan aşırı hava girişi oluyor olabilir
Tamam tesekkur ederım tıgermbz bak ben 5 aydır uyeyım aradıgım sorunun cevabını aldım :D darısı basınıza
Bujilere kasmadan, iki silindirden hangisi daha sıcak diye (dikkatlice) elle kontrol de yapılabilir. Önce hangi silindir sıcak ona bakın, sonra pipoları sökün bence.
Khutuck bujılerden olmadıgı kesın de kaldı kı pıstonlardan bırıne ateslemıyorsa sıkıntı baska ne olabılır ben pıpolara bujıyı takıp test ettım kıvılcımı gordum sızce baska ne olabılır
biraderim buji yeterince ateşlemiyorsa eğer motor yinede çalışır ve iki pistonda ısınır
ne alaka var dersen bendeki en 500 aynı şekildi iki egzost manifoltumda ısınıyordu
ustam direk bujileri değişti sorun kalmadı meraktan sordum nasıl oluyo diye
buji bozulunca ateşlemeyi kesmez dedi sadece çıkan kıvılcımın gücü azalır tek silindirde makine çalışmaz ama çoklularda çekiş düşer dediydi
Doğru yüz kişi yalanlasa da DOĞRUDUR.
Yanlış yüz kişi doğrulasa da YANLIŞTIR.
Dürüst olun DANSÖZLERİ kimse sevmez
Motorun güç üretmesi için gereken temel şeyler hava, yakıt ve ateşleme.
Hava-yakıt düzgün karışıyor mu? Karbüratör sağlam mı?
Silindire hava/yakıt geliyor mu? Emme subabında arıza olmasın?
Ateşleme zaten çalışıyor deniyor.
Yarin karburatore bakicam. Bujileri daha yeni degistirdim. Herkeze sonsuz tesekkurler
Arkadaslar bugun motorumun hava fıltresını sokup calıstırdım, 100luk cup gıbı gıden (konu acma sebebım) motorum canavara donustu sımdı sorun nedır bunu bılen var mı
Tesekkurler
hava filtren temiz miydi dostum ? sen hava filtresini sökünce daha fazla hava daha fazla benzin girmeye başladı silindirine o yüzden canavar olmuş : ) bir ara karbüratörünü temizlet hava filtreni temizlet bujilerini kontrol et..
HONDA
CBF 150-CBF 500-CBF 1000
Gecen benimkide yaptı . Direk buji değiştim. Kendine geldi . İslatip kesiyor genelde uzun beklemeler sonrası cok marja basınca .
Tehlikeli bir durumdur o sekilde fazla zorlama söyle gazı bı koklim kendine gelir gibi yanlışa düşme . Neresini kiracagi belli olmaz . Aman diyim
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:53 ----------
Bujiler yeni diye düşünme . Bozulmaları an meselesidir .
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)