Bendede 200gy vardı, bak garajda yatıyo, motor kısmını çöpe attık bile. büyük ihtimalle açtığında pistonunun ortadan ikiye kırıldığını görüceksin. silindirine sıkışmış olucak, benimde başıma 2-3 evet 2-3 kere geldi ondan biliyorum.
Bendede 200gy vardı, bak garajda yatıyo, motor kısmını çöpe attık bile. büyük ihtimalle açtığında pistonunun ortadan ikiye kırıldığını görüceksin. silindirine sıkışmış olucak, benimde başıma 2-3 evet 2-3 kere geldi ondan biliyorum.
Bilgi Üniversitesi Motosiklet Kulübü Kurucu üyesi.
Lütfen cevap yazdığınız yorumumu beğenin. Yazdıktan sonra bakmayı unutabiliyorum.
Çok geçmiş olsun,Gölcük'teyim demiştiniz. Hangi tamirciye götürüyorsunuz bakımlar için. Genelde iyi tamirciler vardır Gölcük'te. Umarım çok masraf çıkarmaz tamiri.
daha önceden de sürekli çok zorlayarak kullandıysan da olabilir.küçük motorlar kimi yerde 110 120 zorlanmadan gider,
kimi yerde rüzgardan veya başka engelleyici sebeplerden 80i bile geçemeyebilir.
yeni yağ koyduğunu söylüyor arkadaşımız. Yağ tapasından kaçmadıysa yağ, yağla bi alakası yoktur diye düşünüyorum. Malzeme kalitesizliğindendir. Çoğu şikayet eden arkadaşlarımızında motorları çin malı. Ben kendi motorumda öyle bişey denk gelmedim. 10 yıldır aynı motora biniyorum ve 96 model. İnce yağ koyduğumda 10 w 40 yağ değişimlerinde 500 gr yağ çıktığı bile oldu okadar zorlamaya kitleseydi benimki kitlerdi. Simdi 20 w 50 kullanıyorum problem yok
120 giderken aniden bir kitlenme dengeyi sarsıp kaza nedeni olabilirdi bence herşeyden önce dua et çocuklara şeker dağıt
Mustafa Kemal Atatürk
Ustalar motoru şimdi getirdim şükür . Yağı aynen duruyor yerinde . Yani sonuç aşırı hızdan dolayı olmuş sizlerden anladığım kadarıyla :/ Yarın motorcuya götürücem . Madem motor gitti diyorum ki 250 cc yaptırıyım .. Sizce uyar mı ?
sorun pistondamı, kranktamıymış? Problemi neymiş öğrenebildinmi?
300 gr eksik yağdan bir şey olmaz. Alternatör tarafında rotör civatalarından biri gevşeyip statörü dağıtmış olabilir.
www.motorumla.net
Götürdüm motoru . 500 tl masraf çıkar dedi
10-40 yag motor kıtlemez. kısın normal yag kalınlıgı. o degılde 120 yapacak derdınız neydı onu anlayamadım. allah muhafaza arka teker kıtlense sızı ustunden fırlatsa o zaman ne yapacakdınız ?
Bende de Asya AS 200 GY-TAY var.Şuan 5000 km'de.Her seferinde 1 litre yağ koyuyorum çünkü 1300 ml koyduğum anda fazlasını atıyor.Yağ eksikliğinden değildir bence durum.Motosiklet kanımca fazla zorlanmış seninle ve senden önceki sahibiyle.Rodajını nasıl yapmıştır Allah bilir.Çin mallarının bu tarz sorunlarda namı vardır ama bu motosiklette senle birlikte iki kişide duydum.Çinlilere nazaran iyi motordur ama sanırsam gerçekten fazla yormuşlardır.Arazi şanzımanlı bir motorun o süratlerde kullanılması pek doğru değil.
Bu arada çok geçmiş olsun.Debriyajı çekmeniz hayatınızı kurtarmış olabilir.
ANGARAJ
sagolun. Yani dusmedigim icin tabiki şükür . Önce can snra canan sonucta motorumun taksit odemeleri bitmeden bana boyle bi olay yasatmasına uzuldum . Bu ariza asyanin bu modelnde kronikmiş zaten. Dedignz gibi bu motoru narin kullanmam gerekiyormus . Ama benim bu motoru almamdaki sebep zatem 120-130km hiza cikabilmekte .işim icabı yaklask 50km yol yapmak zorunda kaliyorum anayolda bazı zamanlar. Yanlıs motor seçimi yaptım sanirim.
motor kaç model garanti durumu var mı
CBF 150 de başıma geldi aynı olay 110 120 arası hızda giderken tak tuk sesler geldi hemen devriyaja bastım tırların arasında zor kurtuldum teker kitlemedi
sağa çektim marşa basınca marş motoru boşa dönüyordu dedim yandık :(
sabah hemen servise götürdüm motoru açıp baktık eksantrik zinciri atmış kırılmıştı ufak cc li motorlar ile hız yapmayalım arkadaşlar çok tehlikeli
yağ dan olması imkansız bazen oluyor cbf te 500 gr yağ kalıyor ama tıkır tıkır işliyor motor epeydir kullanıyorum yani yağdan değil..
Honda CBF 150 ((2007 2008 (siyah) 2011)) ve CBR 125 R HRC ((2011)) CBF 150 (((2011 Gümüş))).... Asya Motor Elegant 150 (170cc) Kırmızı
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)