cbf 150 ön dişlideki boşluk
-
Bugün motorumun zincir ve dişli takımını değiştirdim. Ön dişlinin kilit civataları gayet sıkı olmasına rağmen boşluk vardı. daha önce de CGL 125 in cincir ve dişli takımını değiştirdiğimde aynı durumla karşılaştım ve ilave rondela ile boşluğunu almıştım. Bu sefer yeni dişliyi aynı şekilde taktım fakat kafama takıldı acaba neden bu kadar tolerans vermişler konu hakkında bilgisi olan arkadaş var mı acaba.
Eğri cetvelden doğru çizgi çıkmaz.
Reklamlar
-
o dişlideki boşluk aslında normal,
tabi de tür boşluk oldugu onemlıdır,
eğer teker dönüş yönüne doğru bi boşluk ise o dişlinin girdiği mili kontrol etmek gerek,
aşırı km yapmış motorlarda o milde aşında olabılıyor,
ileri geri boşluk ise cıvatalar ile baglanan segmanda aşınma olabılıyor o zaten değişimi basit bi durumdur,
yanı sıfıra sıfır oturmuyor dişli,
250 ve üstü vitesli motorlarda somun sıkmalı oluyor onlarda boşuk olma olasılığı yok...
BMW F650,,,KTM EXC 400,,,CRF 250X.....msx 125
''Gürcan Moto Garaj''
0 535 939 20 86
-
biraz boşluk sfır motorda da oluyor. ama zamanla birazdaha aşınıyor ve bu boşluk çoğalıyor.
-
ben yeni değiştirdim aynı boşluk var maxsimum 15000 binde bir değiştirmen gerekiyo o dişliyi
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)