Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Motorumdaki İlginç Titreşim Sorunu

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    31 Ağustos 2011
    Şehir
    Edirne
    Motosikleti
    Kanuni Windy S 150
    Cümletten S.a beyler bnm windy s'te değişik bir sorun var motor da 5.900-6000 devir arası bir titreşim oluşuyor nedense deviri arttırdıgımda titreşim kesiliyor bu olay tüm vitesler için geçerli bu sorun neden kaynaklanıyor acaba?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    umtglsr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Çelik SK125-7
    A.s motorun sesindede bi değişiklik hissediyosan krankta boşluk olabilir,motorun yagınıda bi kontrol et sonuc tamirhane geçmiş olsun.
    Uçurtma, rüzgardan güç aldığı için değil, rüzgara karşı durduğu için uçar!!

  3. #3

    Üyelik
    31 Ağustos 2011
    Şehir
    Edirne
    Motosikleti
    Kanuni Windy S 150
    Alıntı umtglsr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    A.s motorun sesindede bi değişiklik hissediyosan krankta boşluk olabilir,motorun yagınıda bi kontrol et sonuc tamirhane geçmiş olsun.
    Bro sesinde değişiklik olmuyor ztn pek rahatsız edici birşeyde değil ama dikkatimi çekiyor 5500-6500 de titresim yokta 5900-6000 arası titresim var.
    Bu arada yagdan sorun olucagını zannetmiyorum 150km önce shell yağ koydum ondn öncede aynı sorun vardı.

  4. #4
    umtglsr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Çelik SK125-7
    hmm o zamn motorun kendi yapısı geregi bole bi sorunu vardır heralde
    Uçurtma, rüzgardan güç aldığı için değil, rüzgara karşı durduğu için uçar!!

  5. #5
    _w_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mayıs 2009
    Şehir
    AfyonKarahisar - ErZiNCan
    Motosikleti
    Kanuni Breton 125
    benim motosikletimde de aynı olay var 5-6000 arasında motor deli gibi titriyor. ama 9000 devirde titreme daha az oluyor. genelde benim arkadaşların motorlarında da aynı olay oluyor. yani size özgü birşey değil normal bir şey.
    Ben Yaşadıkça Sen ÇıLdIrAcAksIn!!!
    Kanuni Breton _Mavi Ejder_

    Vedalar Zamansız olur...

  6. #6

    Üyelik
    20 Aralık 2011
    arkadaşım benim motorumdada belli deviri geçtikten sonra titreşim yapıyordu bizde krankta boşluk var sanıyoduk ama problem çok basitmiş motor şaseye bağlayan saplamaları gevşemiş sıkınca birşey kalmadı sende herşeyden önce saplamalarını sık inş seninde sorunun budur düzelir motorun

  7. #7

    Üyelik
    13 Ekim 2011
    Motosikleti
    mondial 150 mr vulture
    Alıntı doqukan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşım benim motorumdada belli deviri geçtikten sonra titreşim yapıyordu bizde krankta boşluk var sanıyoduk ama problem çok basitmiş motor şaseye bağlayan saplamaları gevşemiş sıkınca birşey kalmadı sende herşeyden önce saplamalarını sık inş seninde sorunun budur düzelir motorun
    katılıyorum kardeş...benım motorun saplamalarda gevsemış sıktık bişe kalmadı arada sıkmak ilaazım gelıyor

  8. #8
    35emre35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2011
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    crf250 L
    Alıntı doqukan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşım benim motorumdada belli deviri geçtikten sonra titreşim yapıyordu bizde krankta boşluk var sanıyoduk ama problem çok basitmiş motor şaseye bağlayan saplamaları gevşemiş sıkınca birşey kalmadı sende herşeyden önce saplamalarını sık inş seninde sorunun budur düzelir motorun
    önceki motorum skygo 200cross tada aynı sorunu yaşar, düzenli aralıklarla saplamaları sıkardım. motoru şasiye bağlayan 20-25cm uzunluğundaki ana saplama, titreşimden 2defa kırıldı. sebebide hem orijinal saplamanın kalitesizliği, hemde saplamanın çapının, geçtiği yuva çapından 1mm küçük olmasıydı. bende 2. kırılmadan sonra tornacıda yuvaya milimi milimine oturacak 20-25cm'lik çelik saplama yaptırdım ve titreşim olayı neredeyse yarı yarıya azaldı. daha sonra küçük boydaki saplamalarıda değiştirdim. diğer küçük boydaki çelik cıvataları hazır halde cıvatacılarda bulabilirsiniz. inşallah böyle basıt bir şeydir. kolay gelsin

  9. #9

    Üyelik
    31 Ağustos 2011
    Şehir
    Edirne
    Motosikleti
    Kanuni Windy S 150
    Alıntı 35emre35 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    önceki motorum skygo 200cross tada aynı sorunu yaşar, düzenli aralıklarla saplamaları sıkardım. motoru şasiye bağlayan 20-25cm uzunluğundaki ana saplama, titreşimden 2defa kırıldı. sebebide hem orijinal saplamanın kalitesizliği, hemde saplamanın çapının, geçtiği yuva çapından 1mm küçük olmasıydı. bende 2. kırılmadan sonra tornacıda yuvaya milimi milimine oturacak 20-25cm'lik çelik saplama yaptırdım ve titreşim olayı neredeyse yarı yarıya azaldı. daha sonra küçük boydaki saplamalarıda değiştirdim. diğer küçük boydaki çelik cıvataları hazır halde cıvatacılarda bulabilirsiniz. inşallah böyle basıt bir şeydir. kolay gelsin
    Usta yorumun için çok teşekkür ederim sanırım sorun ordan kaynaklanıyor çok rahatsız edici birşey değil ama yinede titrememesi daha iyi olur tabi Bu arada windy s veya o tarz bir motorda sıkılacak saplamaların yerini gösterirmisin bir resimde ya da tarif edebilirmisin motordan pek anlamıyorm malesef.S

  10. #10
    35emre35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2011
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    crf250 L

    her marka ve modelin saplama sayısı farklıdır, resimde görebildiklerim bunlar, en sağlıklısı kendin kontrol etmen. kırmızı olan saplama, bahsettiğim 20cm'lik ana saplma.

  11. #11

    Üyelik
    31 Ağustos 2011
    Şehir
    Edirne
    Motosikleti
    Kanuni Windy S 150
    Alıntı 35emre35 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    http://img46.imageshack.us/img46/277/wintpo.jpg
    her marka ve modelin saplama sayısı farklıdır, resimde görebildiklerim bunlar, en sağlıklısı kendin kontrol etmen. kırmızı olan saplama, bahsettiğim 20cm'lik ana saplma.
    Tm usta saolasın yarın kontrol ederim.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)