ne ile bu boşluğu ayarlayabiliriz. Tamırcılere para kaptırmak istemiyorumda
ne ile bu boşluğu ayarlayabiliriz. Tamırcılere para kaptırmak istemiyorumda
[B]Her motorcu birgün asfaltı tadacaktır [/B]:wiinkk:
Ne manita ayrılığı ne de kavgası, hiç biri şanzıman indirme kadar yakmıyor canımı :cherry:
[B][I]İletişim= http://www.facebook.com/Down.Corporation[/I][/B]
Sanayiden sentil alabilirsin izeltaşın ki 10 tl
HONDA
kağıt , kalem kullanacak değilsin ya.gerçin mikrometren olsa ayar için kullanacagın aleti seçer onla ayar yaparsın.fotograflarsan sitede ilk olursun bir ihtimal daha var bazı usta gecınenlerın yaptığı gibi elinle hissederek de yapabılırsın (daha kötüsu olmaz heralde).tavsiye edilen üzerine yapılacak işe göre alet ve ekipman
sentil namı deger filler çakısı
40 çeşidi vardır.içinde 006,007,008,009,10,11,12 numaraların oldugu çakıdan alman lazım
burlarda bulmak zor onu ondan dıyorum. Aynen burdakı ustalarda neden ellerıyle yapıyorlar dıyorum
[B]Her motorcu birgün asfaltı tadacaktır [/B]:wiinkk:
Ne manita ayrılığı ne de kavgası, hiç biri şanzıman indirme kadar yakmıyor canımı :cherry:
[B][I]İletişim= http://www.facebook.com/Down.Corporation[/I][/B]
en kötü ihtimal,
evde bulunabilecek bi JİLET ile yapılabilir.
yalnız şunu unutma,
piston üst olü noktada olduğu zaman yapılır,
piston bir tur atar subaplar basar bir tur daha atar subaplar boşa çıkar,
işte subapların basmadığı zaman subap ayarı yapılır.
buna dikkat et,,,
BMW F650,,,KTM EXC 400,,,CRF 250X.....msx 125
''Gürcan Moto Garaj''
0 535 939 20 86
her motorun subap aralıkları farklıdır....
bende 1 tane sentıl cakısı vardı...gecen ramazan bayramında (2011 yılı) motoruma subap ayarı yapmak ıcın cakıya baktıgımda ustundekı hersey paslanmıs yazılar felan silinmişti...
ramazandan önceki subaop ayarını da tam 1 yıl önce (agustos 2010) yapmıstım ve 1 yıldır sentil çakısının yüzüne hiç bakmamıştım... bakımsızlıktan her yeri paslanmıştı....4 yıl önce 7 liraya almıştım...
şimdi gene alacagım... ankara da seçenek çok
jilet ile yapılan ayar, duzgun olur mu ? Zırt pırt stop etmez değil mi. Benım kafama gore yaptgm suan ki ayar yuzunden rolantıde durmuyorda ondan yani
[B]Her motorcu birgün asfaltı tadacaktır [/B]:wiinkk:
Ne manita ayrılığı ne de kavgası, hiç biri şanzıman indirme kadar yakmıyor canımı :cherry:
[B][I]İletişim= http://www.facebook.com/Down.Corporation[/I][/B]
her civatacıda mevcut. Ben komple sentil i 3.5 tl ye aldım.
Eğri cetvelden doğru çizgi çıkmaz.
yeterınce saglıklı olacaktır,
sanıyorum sen grank yanlış pozisyondayken ayar yapmış olmalısın,
yada karbüratör hava ayar civatasıyla oynamışta olabilirsin yanlışlıkla...
BMW F650,,,KTM EXC 400,,,CRF 250X.....msx 125
''Gürcan Moto Garaj''
0 535 939 20 86
Sanayida malzeme satan dukkanlardan bulabilecegın basit bir alt. Arkadaşlar yazmış adı sentil. Ayrıca her motorun subap ayarı farklıdır. Emme ve eksoz da birbirinden farklıdır. Once motoruna uygun ayarı öğren sonra sentil bulmaya çalış.
Zaten 1 kez yaptınmı öğreniyorsun oldukca kolay bir işlem.
Kuş olup uçmak isterken uzaklara, Ağaç olup kök salıyorum buralarda.........
[B]Her motorcu birgün asfaltı tadacaktır [/B]:wiinkk:
Ne manita ayrılığı ne de kavgası, hiç biri şanzıman indirme kadar yakmıyor canımı :cherry:
[B][I]İletişim= http://www.facebook.com/Down.Corporation[/I][/B]
o duz tornavıdayla acılan bolmeyı dıyosun dmi ? orayı actıgımda nasıl bır cızgı var ki ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:56 ----------
birde motor 150 cc iticili , emme subap aralıgı ve egzoz subap aralıgı kac olmalı?
[B]Her motorcu birgün asfaltı tadacaktır [/B]:wiinkk:
Ne manita ayrılığı ne de kavgası, hiç biri şanzıman indirme kadar yakmıyor canımı :cherry:
[B][I]İletişim= http://www.facebook.com/Down.Corporation[/I][/B]
ustam senin motor modifiyeli. tam bir ölçü söyleyemeyiz. ama sen 0.10 emiş 0.15 eksoz olmak üzere bir ayar yap. olmazsa eksozu yavaş yavaş düşür. emme de alt limit 0.08 eksozda alt limit 0.10 gibi bişi söyleyeyim. sende bir yerlerden başla.
Arkadaşlar ben direk yapılıyor sanıyordum.Krankı çevirmek için illaki karteldeki deliğe ulaşmak lazım mı? Motoru kıpırdattığımızda döndüremezmiyiz? Ya da çalıştırıp vitesteyken ayarlanmaz mı? Ve nasıl anlayacağız tam yapacağımız zamanı.Benim tamircim de eliyle yapıyor.Çok sağlıklı olduğunu söyleyemem.
Çok sağ olasın Slayerrr.Ayrıca herkese faydalı olacağını düşündüğüm bir uygulama gördüm.Paylaşayım.Buyurun.
http://kendinyap.gen.tr/motosiklet/1...ap-ayarla.html
jilet ıle yaptığım ayar 10 numara oldu ama sentilin yerini tutmaz. En yakın zamanda sentil de alıcam
[B]Her motorcu birgün asfaltı tadacaktır [/B]:wiinkk:
Ne manita ayrılığı ne de kavgası, hiç biri şanzıman indirme kadar yakmıyor canımı :cherry:
[B][I]İletişim= http://www.facebook.com/Down.Corporation[/I][/B]
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)