Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

klasik motosiklete elektronik ateşleme

    REKLAM ALANI
  1. #1
    yucika - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Mart 2006
    Şehir
    Manavgat
    Motosikleti
    BMW R26 "56 model
    BMW r26 motosikletim var.Avansotomatiği arızalı yenisine 320 ytl istiyolar. Elektronik ateşlemeye çevirmek istiyorum bu konuda bilgisi olan varmı. Bu modeller 6 Volt 100 watt dinamoya sahipler. Birisi mobylette nin ateşlemesi oluyo dedi ama onlar 12 volt randımanlı olur mu bilemiyorum. Sonuç olarak bilen varsa söylesin bizahmet


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    crxforever - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2005
    Şehir
    istanbul/bahçelievler
    Motosikleti
    ybr125 2008
    tam olarak bilgi sahibi değilim bu konuda ama tek bildiğim mobiletin elektronik ateşlemesinin 6v olanları da var.belki faydalı olabilir

  3. #3
    crxforever - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2005
    Şehir
    istanbul/bahçelievler
    Motosikleti
    ybr125 2008
    tam olarak bilgi sahibi değilim bu konuda ama tek bildiğim mobiletin elektronik ateşlemesinin 6v olanları da var.belki faydalı olabilir

  4. #4

    Üyelik
    30 Ocak 2006
    evet arkadaşlar aynı sorun bendede var bendekide 1955 r25 iki senedir bu yüzden yatıyo sanırım aynı parça yardımcı olan arkadaşlar varsa sevinirim sanırım peugeot elektroniğide oluyomuş

  5. #5
    Makine - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Eylül 2005
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    2015 Triumph Tiger Explorer
    Evet ben nette gezerken böyle birkaç sistem gördüm. Size linklerini veriyorum.

    http://w6rec.com/duane/bmw/mz/mz.htm

    Klasik motosikletler için üretilen elektronik ateşleme kitleri satışı linki.

    http://www.motocicliveloci.it/ingles...rdynamo_uk.htm

    http://w6rec.com/duane/bmw/mz/fitting_the_mz.htm


    Bulabildiklerim şimdilik bunlar. Umarım işinize yarar.

    Görüşmek üzere.
    "Bir insanın bildiğini zannettiği bir şeyi öğrenmesi imkansızdır." (Epiktetos)

  6. #6
    yucika - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Mart 2006
    Şehir
    Manavgat
    Motosikleti
    BMW R26 "56 model
    @ körbıçak
    Aşağıdaki sitede bir devreden bahsediyor. Bu devre platinli elektronik ateşleme için tasarlanmış. Benim işime yaramıyor çünkü benim avans otomatiğim hiç düzen tutmuyor. belki senin işine yarar. linkini gönderiyorum. Eğer sadece ateşleme ile ilgili problemin varsa çözebilir. Bu devreyi takarsan bujinide daha geniş ateşleme aralığı olan bir bujiyle değiştirmen gerekir sanırım.
    http://bensbmw-r25-3.freeservers.com...n%20module.htm
    görüşmek üzere.

  7. #7
    sinan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Haziran 2004

  8. #8

    Üyelik
    30 Ocak 2006
    arkadaşlar ilginize teşekkürler ama ben olayı elektronik yapmak istiyorum bu söylediğiniz sistemler hem karışık hemde masraflı olmalı ben kalıcı ve basit bişey istiyorum yinede teşekkürler

  9. #9
    yucika - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Mart 2006
    Şehir
    Manavgat
    Motosikleti
    BMW R26 "56 model
    İlgilenen bütün arkadaşlara teşekkür ediyorum. Bu hafta sonuna kadar motor tamirden çıkacak. Mobiletin elektronik ateşlemesi takılcak. Orijinali hiç bozulmadan mobylettenin ateşleyicisine yeni diş çekilerek motorun şaftına bağlanıyor. Tabi tamamen elektoniğe geçildiği için konjektörde iptal ediliyor. Yani biraz elektrik işide çıkıyor anladığım kadarıyla.Bitmiş halinin fotoğraflarını burada yayınlayacağım ilgilenenler takibetsinler.
    Körbıçak şemasını gönderdiğim devreye bir daha bak çok ucuza mal olur ve yarıelektronik olur(Renault springteki gibi) eğer avans otomatiğin sağlamsa ateşleme problemini bobinler veya paltin yüzünden yaşıyosan işini görecektir. Devre hem platinin meme yapmasını engelliyor hemde daha yüksek akımla daha şiddetli bir kıvılcım elde etmeni sağlıyor.
    herkese teşekkürler
    not: arkadaşlar bu gönderdiğiniz sitelerde satılan eletronik ateşleme kitleri aşağı yukarı motorla aynı fiyata geliyor eminim çok başarılı sistemlerdir ama benim yaptırdığım 100ytl civarında çıkacak heralde.

  10. #10
    ARBETUS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Gebze\Kocaeli
    Motosikleti
    '93 Kawasaki EN 500 Vulcan
    @yucika sende bendensin galiba benim motorun elk. sistemini 12 volta çevirmişler mz şarj sistemi var ama bu elektronik ateşleme olayı kafama yattı sen nerde oturyorsun ist. taraflarındaysan görüşelim. gerçi benim motor şu an yatıyo soyduk motoru boyatıcam. zaten süpap karbüratör problemi de var onları yaptırıcam. sen bu ateşlemenin tam masrafını yaz bide randıman durumunu belirtirsen onu da yapayım yoksa tegin arkadaşın yolladığı devreyi takıcam.
    '04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS

  11. #11

    Üyelik
    17 Haziran 2008
    Şehir
    GERMANY MÜNCHEN
    Motosikleti
    AGUSTA
    yaaa mobiletin sistemide takılırmıymıiş yaaaaa gelin size elektronık sistem takalım 12 v istanbuldaysanız yardımcı olurum 3 yada 5 günlük işi var bende hemde kendi sisteminle çok oynamadan
    full elektronik olcak
    istiyenler benimle iletişim kursun

    bu aradada tek silindir bmw motorunun motor parçası sadece motor ama parçasını temin edebilirim size varsa ilgilenen beklerim
    EKSOZUNLA NEYİ KANITLAMAYA ÇALIŞIYORSUN F_16 DEĞİLSİNKİ ::sefereee::sefereee::sefereee

  12. #12
    yucika - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Mart 2006
    Şehir
    Manavgat
    Motosikleti
    BMW R26 "56 model
    Alıntı mein_führer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yaaa mobiletin sistemide takılırmıymıiş yaaaaa gelin size elektronık sistem takalım 12 v istanbuldaysanız yardımcı olurum 3 yada 5 günlük işi var bende hemde kendi sisteminle çok oynamadan
    full elektronik olcak
    istiyenler benimle iletişim kursun

    bu aradada tek silindir bmw motorunun motor parçası sadece motor ama parçasını temin edebilirim size varsa ilgilenen beklerim
    Mein führer; mobilet işi bir faciayla sonuçlandı zaten motoru eski orijinal haline getirene kadar anam ağladı. Şimdi motor düzgün çalışıyo. Ateşleme ve şarjında bir problem kalmadı. Orijinal dinamosu ve taeşleme sistemine geri döndük. Elektronik sistem için nasıl bir şey yapıyorsunuz. Biraz bahsedersen iyi olur. Bir çok arkadaş bu konuyla ilgileniyor. 6 volt ampul bile bulmak problem olmaya başladı. 12 volt elektroniğe nası çeviriyorsunuz biraz bahsedersen iyi olur.

  13. #13

    Üyelik
    17 Haziran 2008
    Şehir
    GERMANY MÜNCHEN
    Motosikleti
    AGUSTA
    12 v çevirmek için örnek titan sistemi takıla bilir yada mz elektroniği tabi biras uğrastırıyor tornacıda işler oluyor krankın ucunu kasnağa konik bir flanş yapılıyor ara ek parça istenilen avansta veriliyor
    yanlız sırgıyı yerine tam merkezlemek biras ustalık istiyor geri kalanda bir beyin iş tamam akü bile istemiyor aküyüde sadece sinal ve korna için kullanırsın geri kalan bütün alaktrik tatmin edici oluyor
    bende 1967 mz ve 1962 agusta iki motorumdada titan elektronık sistemi taktık muhteşm hiçte sorunum yok
    benim agustaya birde kasnağa ağırlık bağladık torku artırması için
    ama bmw de gerekmez koca volanı var yeter fazla bile
    alnaştık dostum
    EKSOZUNLA NEYİ KANITLAMAYA ÇALIŞIYORSUN F_16 DEĞİLSİNKİ ::sefereee::sefereee::sefereee

  14. #14

    Üyelik
    17 Haziran 2008
    Şehir
    GERMANY MÜNCHEN
    Motosikleti
    AGUSTA
    bu arada dostum senin motoru tam elektronik sisteme çevirme imkanını yakaladık elektronik sistem ve tesisat dahil 300 ytl ye hallederiz tam şekilde olcak
    EKSOZUNLA NEYİ KANITLAMAYA ÇALIŞIYORSUN F_16 DEĞİLSİNKİ ::sefereee::sefereee::sefereee


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler