Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Kendi koruma demirini kendin yap .

    REKLAM ALANI
  1. #21
    aparat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Şubat 2008
    Şehir
    ist/ümraniye
    Motosikleti
    honda cbf 150
    ellerinize emeğinize sağlık çok şık olmuş

    egzos için ısıya dayanıklı teflon boyalar var onu kullanın derim,ben her sene birkere egzosu elden geçiriyorum en azından tel fırçası zımparası sudan çamurdan oluşan erezyonu önlemiş oluyorum ...
    ...kağıttan gemilerle okyanusları geçemezssin...
    Drift Religion


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    sessizsakin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ekim 2007
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    benelli tnt25
    Alıntı harleytamir adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bazı şeyler vardır kendinizin yapmaması gereken oda bunlardan biri.İyi güzel iş yapmışsın ama yanlış yapıyorsun mühendisler o kruma demirini tasarlarken maruz kalıcagı gücü hesaba katarlar ve eğimlerini materyalı ve diğer unsurları birleştirirler bunun neticesinde yana yattıgında o koruma demiri ayagını parçalamıyacak şekilde eğilir bükülür.Aynı zamanda motorunada zarar gelmemesi için aynı şekilde eğilir bükülür.Şimdi sen seninkini test ettinmi? etmedin ya o kaynak yerlerinde kırıldı bacagına salandı yada motoruna saplandı napıcaksın?motorda jantlara dokunmuyacaksınız bu bir iki koruma demirine dokunmuyacaksınız bunlar çok önemli
    arkadaşın mühendislik bilgisi vardır belki...

    mühendislik, günümüzde birşeyi ucuza üretmek için çalışıyor bol miktarda... koruma demirini kendinizin yapmanızın pek bir zararı yok bence. iyi bir kaynağın nasıl yapılacağını biliyor olmak, temel bir konstrüksiyon bilgisi ile koruma demiri pekala yapılabilir.

    sizin o 400 - 500 liraya satılan koruma demirlerinde de bir mühendislik olduğunu düşünmeniz çok üzücü.

    koruma demirinin temel felsefesi, bir darbeye ilk maruz kalacak parça olması + bu darbe esnasında fazla yüke maruz kalmışsa yamulması ve gücü absorbe etmesidir.

    şimdi bu durumda herhangi bir metal tercih edilebilir. yine de sıradan bir demir bile bu işi görür. eğer kaynaklar sağlamsa, en baba koruma demirinden farklı bir işlev görmeyecektir.

    bence motorda istediğin her yere dokunacaksın. sadece dokunmadan önce, dokunduğun parçayı ve işlevini iyi tanıyacak, ne yapman ne yapmaman gerektiğini öğreneceksin.


    senin o mühendis dediğin arkadaşların %90'ı okulda kız peşinde koşup istemediği bölümde okuyor. bir çoğu günümüzde basit yazılımların bile yapabildiği kadar mühendislik yapamıyor ... mühendis arkadaşlar alınmasın dediğime... zira hakkıyla mühendis olan da çok.


    lakin, kağıt üstünde mühendislikle, pratikteki sonuçları çok farklıdır.

    mühendislik çok uç seviyede fayda sağlarken, pratik uygulama, genel geçer fayda sağlar.

    arkadaş herhangi bir materyalden koruma demirini yapmamış. başka bir motosiklete ait koruma demirinden yapmış. resimlerden de güzel kaynak yapabildiği ortada. doğru teknikle de kaynak yapmışsa mühendisler o koruma demirlerini tasarlayıp yaparken halt yemiş bence
    !?

  3. #23
    ozrace - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul-Çekmeköy
    Motosikleti
    = Kawasaki KLE 500
    elinize sağlık güzel çalışma olmuş.ana 400 tl gerçekten etmez bu resmen soygun....
    ASİYİZ BİZ MOTORCUYUZ....

  4. #24

    Üyelik
    27 Eylül 2009
    Şehir
    Yozgat
    Motosikleti
    1965 JAWA
    Alıntı harleytamir adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bazı şeyler vardır kendinizin yapmaması gereken oda bunlardan biri.İyi güzel iş yapmışsın ama yanlış yapıyorsun mühendisler o kruma demirini tasarlarken maruz kalıcagı gücü hesaba katarlar ve eğimlerini materyalı ve diğer unsurları birleştirirler bunun neticesinde yana yattıgında o koruma demiri ayagını parçalamıyacak şekilde eğilir bükülür.Aynı zamanda motorunada zarar gelmemesi için aynı şekilde eğilir bükülür.Şimdi sen seninkini test ettinmi? etmedin ya o kaynak yerlerinde kırıldı bacagına salandı yada motoruna saplandı napıcaksın?motorda jantlara dokunmuyacaksınız bu bir iki koruma demirine dokunmuyacaksınız bunlar çok önemli
    Yaşınız kaç bilmiyorum ama bunu sadce laf olsun diye yazmışs o belli şimdi size 0rjinal diye yapıp sattıkları koruma demiri bu dikkat edeceğiniz konu bağlantı ayaklarının zayıflığı ve bağlantıların boru başına nasıl kaynatıldığı olsun o zaman sizde bana hak vereceksiniz.




    Buda benim yaptığım koruma demiri ayakların kalınlığına ve nereye kaynatıldığına bakarsanız o zaman hangisinin sağlam olduğu zaten ortaya çıkacaktır.



    ---------- Post added at 13:03 ---------- Previous post was at 13:00 ----------

    Alıntı ozrace adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    elinize sağlık güzel çalışma olmuş.ana 400 tl gerçekten etmez bu resmen soygun....
    Haklısınız ama sadece elimizden gelen kendi yağımızla kavrulup daha güzelini daha sağlamını yapmak

    ---------- Post added at 13:17 ---------- Previous post was at 13:03 ----------

    Alıntı sessizsakin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşın mühendislik bilgisi vardır belki...

    mühendislik, günümüzde birşeyi ucuza üretmek için çalışıyor bol miktarda... koruma demirini kendinizin yapmanızın pek bir zararı yok bence. iyi bir kaynağın nasıl yapılacağını biliyor olmak, temel bir konstrüksiyon bilgisi ile koruma demiri pekala yapılabilir.

    sizin o 400 - 500 liraya satılan koruma demirlerinde de bir mühendislik olduğunu düşünmeniz çok üzücü.

    koruma demirinin temel felsefesi, bir darbeye ilk maruz kalacak parça olması + bu darbe esnasında fazla yüke maruz kalmışsa yamulması ve gücü absorbe etmesidir.

    şimdi bu durumda herhangi bir metal tercih edilebilir. yine de sıradan bir demir bile bu işi görür. eğer kaynaklar sağlamsa, en baba koruma demirinden farklı bir işlev görmeyecektir.

    bence motorda istediğin her yere dokunacaksın. sadece dokunmadan önce, dokunduğun parçayı ve işlevini iyi tanıyacak, ne yapman ne yapmaman gerektiğini öğreneceksin.


    senin o mühendis dediğin arkadaşların %90'ı okulda kız peşinde koşup istemediği bölümde okuyor. bir çoğu günümüzde basit yazılımların bile yapabildiği kadar mühendislik yapamıyor ... mühendis arkadaşlar alınmasın dediğime... zira hakkıyla mühendis olan da çok.


    lakin, kağıt üstünde mühendislikle, pratikteki sonuçları çok farklıdır.

    mühendislik çok uç seviyede fayda sağlarken, pratik uygulama, genel geçer fayda sağlar.

    arkadaş herhangi bir materyalden koruma demirini yapmamış. başka bir motosiklete ait koruma demirinden yapmış. resimlerden de güzel kaynak yapabildiği ortada. doğru teknikle de kaynak yapmışsa mühendisler o koruma demirlerini tasarlayıp yaparken halt yemiş bence
    bana pek diyecek bir şey bırakmamışsın ki

    ---------- Post added at 13:21 ---------- Previous post was at 13:17 ----------

    Arkadaşların koruma demirinin sağlamlığı konusunda hiç endişesi olmasın eğer ben ispirel kullanmadan bu boruları kırarıım yada kaynak yerinden sökerim iddiası olan varsa bu konuda her iddiaya varım ben

  5. #25
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    08 Ağustos 2011
    Demişsinizki mühendisler okula kız tavlamak için gidiyor mühendisler ne anlar falan demişsiniz şimdi buna cevap vermemi beklemiyorsunuz dimi?
    Ama ben size örnekle cevap vericeğim,el yapımı harley davidson koruma demiriyle kaza yapan arkadaşımın şu anda şasesi motor blogu ve ayağı parçalanmış durumda oysaki orjinal kullanılsaydı hiçbirşei olmuyacaktı ve koruma demiride ortadan ikiye ayrılmıyacaktı...
    Bu mühendis arkadaşlar bizim itüde sabancıda okuyanlar değil merak etmeyin hoş onlar bile bu yorumlarınızı okusa size cevap yazmazdı..Koruma demirlerinin hepsi çarpışma testlerinden geçer materyaller böyle seçilir.
    Artık iddaya falan dökmüşsünüz olayı komedi gibi tamam güzel birşey insanın birşeyler yapması ama dediğim gibi hesap kitap işidir bunlar yoksa boru bükmeyi bende yapıyorum
    3000 tlilik motorda hani böyle göstermelik kullanılır ama 30 40 binlarılık motorlarda böyle işlere girişmek zaten akıllı işi değil.
    Neyse siz gene mühendislere mühendis dediğim alman amerikan japon mühendislerine laf atın karı kız tvlarlar diyin
    Yakında insanımız 100tlden kaçmak için balata yerine sünger koymaya başlıcak frenlere.......

  6. #26
    Kocaeli İl Temsilcisi piyanist_irf - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2011
    Şehir
    kocaeli- karamürsel
    Motosikleti
    kawasakı versys,honda wın-go
    Alıntı harleytamir adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Demiþsinizki mühendisler okula kýz tavlamak için gidiyor mühendisler ne anlar falan demiþsiniz þimdi buna cevap vermemi beklemiyorsunuz dimi?
    Ama ben size örnekle cevap vericeðim,el yapýmý harley davidson koruma demiriyle kaza yapan arkadaþýmýn þu anda þasesi motor blogu ve ayaðý parçalanmýþ durumda oysaki orjinal kullanýlsaydý hiçbirþei olmuyacaktý ve koruma demiride ortadan ikiye ayrýlmýyacaktý...
    Bu mühendis arkadaþlar bizim itüde sabancýda okuyanlar deðil merak etmeyin hoþ onlar bile bu yorumlarýnýzý okusa size cevap yazmazdý..Koruma demirlerinin hepsi çarpýþma testlerinden geçer materyaller böyle seçilir.
    Artýk iddaya falan dökmüþsünüz olayý komedi gibi tamam güzel birþey insanýn birþeyler yapmasý ama dediðim gibi hesap kitap iþidir bunlar yoksa boru bükmeyi bende yapýyorum
    3000 tlilik motorda hani böyle göstermelik kullanýlýr ama 30 40 binlarýlýk motorlarda böyle iþlere giriþmek zaten akýllý iþi deðil.
    Neyse siz gene mühendislere mühendis dediðim alman amerikan japon mühendislerine laf atýn karý kýz tvlarlar diyin
    Yakýnda insanýmýz 100tlden kaçmak için balata yerine sünger koymaya baþlýcak frenlere.......

    sevgili arkadaşım kimsenin mühendislere çamur atmak gibi bir sorunu yok, sanırım sende bir muhendisssin. basım üzerine derim saygılı sunarim sapla samanı ayirip birbirine karıştırmamak lazım gelir

    Söylediklerim dogruca olsa.ilk yorumun. Her şeyi mühendislere birakmanin yersiz.olduğunu düşünüyorum

    ayrıca japon yada bir başka memleket mühendisi diye bir konu geçmedi,

    O zaman harley davidson motosikletleri de el.yapımı konusu. geçen koruma demiri de

    Arkadasina çok üzüldüm. bu arada. benim bir harley im. olsaydı emin ol gidip hazır almaz.kendim yapardım ,ben çok mühendisin diye gecineni gördüm ben ilkokul mezunuyum malzemeyi ve gerekli edavati. temin. et. sana helikopter yapayim sanırım ne demek.istediğimi ozetleyebildim .

    kal sağlıcakla.

    ---------- Post added at 14:30 ---------- Previous post was at 14:23 ----------

    Alıntı harleytamir adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Demiþsinizki mühendisler okula kýz tavlamak için gidiyor mühendisler ne anlar falan demiþsiniz þimdi buna cevap vermemi beklemiyorsunuz dimi?
    Ama ben size örnekle cevap vericeðim,el yapýmý harley davidson koruma demiriyle kaza yapan arkadaþýmýn þu anda þasesi motor blogu ve ayaðý parçalanmýþ durumda oysaki orjinal kullanýlsaydý hiçbirþei olmuyacaktý ve koruma demiride ortadan ikiye ayrýlmýyacaktý...
    Bu mühendis arkadaþlar bizim itüde sabancýda okuyanlar deðil merak etmeyin hoþ onlar bile bu yorumlarýnýzý okusa size cevap yazmazdý..Koruma demirlerinin hepsi çarpýþma testlerinden geçer materyaller böyle seçilir.
    Artýk iddaya falan dökmüþsünüz olayý komedi gibi tamam güzel birþey insanýn birþeyler yapmasý ama dediðim gibi hesap kitap iþidir bunlar yoksa boru bükmeyi bende yapýyorum
    3000 tlilik motorda hani böyle göstermelik kullanýlýr ama 30 40 binlarýlýk motorlarda böyle iþlere giriþmek zaten akýllý iþi deðil.
    Neyse siz gene mühendislere mühendis dediðim alman amerikan japon mühendislerine laf atýn karý kýz tvlarlar diyin
    Yakýnda insanýmýz 100tlden kaçmak için balata yerine sünger koymaya baþlýcak frenlere.......

    sevgili arkadaşım kimsenin mühendislere çamur atmak gibi bir sorunu yok, sanırım sende bir muhendisssin. basım üzerine derim saygılı sunarim sapla samanı ayirip birbirine karıştırmamak lazım gelir

    Söylediklerim dogruca olsa.ilk yorumun. Her şeyi mühendislere birakmanin yersiz.olduğunu düşünüyorum

    ayrıca japon yada bir başka memleket mühendisi diye bir konu geçmedi,

    O zaman harley davidson motosikletleri de el.yapımı konusu. geçen koruma demiri de

    Arkadasina çok üzüldüm. bu arada. benim bir harley im. olsaydı emin ol gidip hazır almaz.kendim yapardım ,ben çok mühendisin diye gecineni gördüm ben ilkokul mezunuyum malzemeyi ve gerekli edavati. temin. et. sana helikopter yapayim sanırım ne demek.istediğimi ozetleyebildim .

    kal sağlıcakla.

    not:motor blogunun,şasinin yamuldugu. bir kazada koruma demirinin. yamulmasi. oldukça doğal bor durumdur
    | ▌▌| ▌▌▌| ▌▌| ▌▌▌| ▌▌| ▌▌▌|
    |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_| http://www.irfmotor.com/

  7. #27
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    08 Ağustos 2011
    Neyse sen helikopter yap insanları ama bu gibi şeylere teşvik etmeyin.koruma demiri iyi sağlam ve orjinal olmalıdır nokta.Yaptıgın işe saygım var ama kendin kullan başkasını bu işe alet etmeden

  8. #28
    yasdal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Şubat 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Triumph 1200 Jawa Classic /1971 ve E-bike sukutır
    Orjinal bir parçayı aynı veya daha kalın materyalle taklit etmek (iyi bir gaz altı kaynağı kullanarak) en iyi çözüm olacaktır. Orjinal parçayı başka bir motorun üzerinden ölçü alarak taklit edebilirsiniz. Sonuç pek değişmeyecektir. Bu arada aşağıdaki orjinal parçanın alt bağlantı kaynaklarının uygun kesitte lama ile yapılmadığını düşünüyorum.



    Kalın etli bir boru, en az 5 mm kulaklar ve iyi bir usta ile aynı tasarımı daha sağlam ve ucuza yapmak mümkün görünüyor. Bahsettiğiniz mukavemet hesapları şimdiki bilgisayar programları ile fazla zor değil yine de hesaba kitaba güveneceğime gözümün gördüğü kaynağa, bağlantı açısına ve kalın malzemeye güvenirim. (Buradaki örnek ucuz ve eldeki materyali kullandığından pratik olmuş fakat tek parça boru her zaman tercih edilmelidir. Darbeyi absorbe etmesi ve esnemesi açısından birden fazla parça kullanmamakta fayda var. )
    Gökhan YAŞDAL

  9. #29

    Üyelik
    27 Eylül 2009
    Şehir
    Yozgat
    Motosikleti
    1965 JAWA
    Alıntı harleytamir adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Neyse sen helikopter yap insanları ama bu gibi şeylere teşvik etmeyin.koruma demiri iyi sağlam ve orjinal olmalıdır nokta.Yaptıgın işe saygım var ama kendin kullan başkasını bu işe alet etmeden
    Benim güzel kardeşim diğer motorumda orjinal koruma demiri aldım ikide bir bağlantı yerinden kopuyor sana resmini çekip gösterecem onuda mühendisler çizmiş . Bizde öyle ustalar vakii ( kendim için demiyorum) eline kaynak makinasını tornayı ver senin mühendisin heykelini yapar. Şunu iddia edyorum benim yaptığım malzeme olarak orjinalinden daha kalın , daha sağlam kaynatıldı aksini iddia eden varsa ikisinide deneriz. Piyasada mühendisler var diye biz bir şeyler yapmayacağızmı? Ben sene 1974 yılında Renault taksiye orta eksozou koyduğumdada mühendisler serviste buna arabayı boğar diye karşı çıktı ama sonra ne oldu 5 yıl sonra Renaultlar orta eksozlu çıkmaya başladı
    Ben 1979 yılında fort kamyona eksoz freni koydum nillet olmaz bu süpap keser dedi ama hiç bir şey olmadığı gübi aradan 5 yıl geçti fort kendisi eksoz freni koydu bunlar birer örnek yeterki insanımızın kendine güveni olsun , kafası çalışsın..

    ---------- Post added at 15:21 ---------- Previous post was at 15:17 ----------

    Alıntı yasdal adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Orjinal bir parçayı aynı veya daha kalın materyalle taklit etmek (iyi bir gaz altı kaynağı kullanarak) en iyi çözüm olacaktır. Orjinal parçayı başka bir motorun üzerinden ölçü alarak taklit edebilirsiniz. Sonuç pek değişmeyecektir. Bu arada aşağıdaki orjinal parçanın alt bağlantı kaynaklarının uygun kesitte lama ile yapılmadığını düşünüyorum.

    http://c1110.hizliresim.com/11/10/15/6864.jpg

    Kalın etli bir boru, en az 5 mm kulaklar ve iyi bir usta ile aynı tasarımı daha sağlam ve ucuza yapmak mümkün görünüyor. Bahsettiğiniz mukavemet hesapları şimdiki bilgisayar programları ile fazla zor değil yine de hesaba kitaba güveneceğime gözümün gördüğü kaynağa, bağlantı açısına ve kalın malzemeye güvenirim. (Buradaki örnek ucuz ve eldeki materyali kullandığından pratik olmuş fakat tek parça boru her zaman tercih edilmelidir. Darbeyi absorbe etmesi ve esnemesi açısından birden fazla parça kullanmamakta fayda var. )
    buda mühendisler tarafından yapılmış bir koruma demiri ama hiç birinde olmadığı gibi buda tek parça değil illaki ana boru üzerine kaynatılan bir parça bar benim yaptığım koruma demirinininde üst ortasından kesildiğinde bundan bir farkı kalmaz aynısı olur ama şu haliyle benimki bundan sağlam .( hem malzeme olarak hem kaynak olarak)

  10. #30
    Sinan Aksu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2009
    Motosikleti
    Afrika..
    Alıntı harleytamir adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Neyse sen helikopter yap insanları ama bu gibi şeylere teşvik etmeyin.koruma demiri iyi sağlam ve orjinal olmalıdır nokta.Yaptıgın işe saygım var ama kendin kullan başkasını bu işe alet etmeden
    Senin o laf yatiştirmeye çalıştıgın adam 60 yıllık yaşamında senin yaşın kadar motor toplamış, en ölü motorları adam etmiştir.
    Ayrıca bunları yaparkende hiç bir mühendisten yardım almamıştır.

    Diploma insanın cehaletini alır belki ama.
    Hamurunda varsa eşşeklik baki kalır.
    Kaç yaşındasın bilmiyorum ama bu adamın motosiklet hayatı başladığında ''Portakalda vitamin'' olarak tabir ettiğimiz oluşum evresinin başında bile değildir belkide.

    Bu sebeple bildiklerini kabul ettirme çabasını bi kenara bırakıp, senden daha bilgi ve deneyim sahibi insanlarında olabileceğini unutma..
    İç sesim dışardan duyulsa beni kurşuna dizersiniz..

  11. #31
    Kocaeli İl Temsilcisi piyanist_irf - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2011
    Şehir
    kocaeli- karamürsel
    Motosikleti
    kawasakı versys,honda wın-go
    Alıntı harleytamir adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Neyse sen helikopter yap insanları ama bu gibi şeylere teşvik etmeyin.koruma demiri iyi sağlam ve orjinal olmalıdır nokta.Yaptıgın işe saygım var ama kendin kullan başkasını bu işe alet etmeden

    Birilerine kötü örnek olup insanları. birşeye teşvik ettiğimi sanmıyorum bunun adına paylaşım diyoruz. . ayrıca helikopterin malzeme alet ve e
    Edavati sana. aitti unuttunmu.
    | ▌▌| ▌▌▌| ▌▌| ▌▌▌| ▌▌| ▌▌▌|
    |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_| http://www.irfmotor.com/

  12. #32

    Üyelik
    27 Eylül 2009
    Şehir
    Yozgat
    Motosikleti
    1965 JAWA
    Alıntı SinanAksu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Senin o laf yatiştirmeye çalıştıgın adam 60 yıllık yaşamında senin yaşın kadar motor toplamış, en ölü motorları adam etmiştir.
    Ayrıca bunları yaparkende hiç bir mühendisten yardım almamıştır.

    Diploma insanın cehaletini alır belki ama.
    Hamurunda varsa eşşeklik baki kalır.
    Kaç yaşındasın bilmiyorum ama bu adamın motosiklet hayatı başladığında ''Portakalda vitamin'' olarak tabir ettiğimiz oluşum evresinin başında bile değildir belkide.

    Bu sebeple bildiklerini kabul ettirme çabasını bi kenara bırakıp, senden daha bilgi ve deneyim sahibi insanlarında olabileceğini unutma..
    Tşk ederim sinan

  13. #33

    Üyelik
    07 Nisan 2010
    Şehir
    İstanbul - Şişli
    Motosikleti
    Honda Shadow 750
    Yapmayın böyle işler Allah aşkına...
    Herkes kendi motoruna yaparsa bunları bu parçaları kim alacak ..
    Herkes kendi motorunu tamir ederse bu motosikletleri kim tamir edecek..
    Bence arkadaş haklı...
    Kendi kendine yapıyorsan yap..Ama insanlara bunları anlatmayın...Allah muhafaza..

    Ellerinize sağlık..
    Üreten eller öpülesi ellerdir..

    Esenlikle...

  14. #34
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    08 Ağustos 2011
    ben portakalda vitaminim kusura bakmayın hep siz haklısınız unutmuşuz aykırı görüş olamaz nede olsa türkiyenin yüzde 80 i böyle.....
    Neyse birilerinin başına yada motoruna birşey gelmesinde gerisi beni alakadar etmez ben sadece olabilecekleri söyledim.

  15. #35
    Sinan Aksu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2009
    Motosikleti
    Afrika..
    Alıntı harleytamir adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben portakalda vitaminim kusura bakmayın hep siz haklısınız unutmuşuz aykırı görüş olamaz nede olsa türkiyenin yüzde 80 i böyle.....
    Neyse birilerinin başına yada motoruna birşey gelmesinde gerisi beni alakadar etmez ben sadece olabilecekleri söyledim.
    Bu forumdaki herkezi maymun olarak görürken, kendinide ''Einstein'' olarak gören siz değilmiydiniz?
    Şahsım adına her türlü farklı görüşe açıgım, fakat konuşmanın adabını erkanını bilmek kaydı ile.

    ---------- Post added at 16:49 ---------- Previous post was at 16:37 ----------

    Alıntı harleytamir adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben portakalda vitaminim kusura bakmayın hep siz haklısınız unutmuşuz aykırı görüş olamaz nede olsa türkiyenin yüzde 80 i böyle.....
    Neyse birilerinin başına yada motoruna birşey gelmesinde gerisi beni alakadar etmez ben sadece olabilecekleri söyledim.
    Neyse tamam kusura bakma..
    Sert bi çıkış yaptım biraz.

    Ulen bende ne cins adamım
    Önce laf atiyorum, sonra yüregim sizliyor
    İç sesim dışardan duyulsa beni kurşuna dizersiniz..

  16. #36
    Kocaeli İl Temsilcisi piyanist_irf - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2011
    Şehir
    kocaeli- karamürsel
    Motosikleti
    kawasakı versys,honda wın-go
    Alıntı FinalCUT adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yapmayýn böyle iþler Allah aþkýna...
    Herkes kendi motoruna yaparsa bunlarý bu parçalarý kim alacak ..
    Herkes kendi motorunu tamir ederse bu motosikletleri kim tamir edecek..
    Bence arkadaþ haklý...
    Kendi kendine yapýyorsan yap..Ama insanlara bunlarý anlatmayýn...Allah muhafaza..

    Ellerinize saðlýk..
    Üreten eller öpülesi ellerdir..

    Esenlikle...
    unalcim. herkez haklida. dostum kendi söküğünü kendin dikebiliyorken neden terzi arayasin.

    Tabiki geniş düşünmek gerk. motorcusu. mühendisi taş mi yiyecek. ayrıca orjinal elbette her zaman orjinaldir. ama istisnalar kaideyi bozmaz basit seylerde de işin içine mühendisi. katmak bana anlamsız geliyor.
    | ▌▌| ▌▌▌| ▌▌| ▌▌▌| ▌▌| ▌▌▌|
    |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_| http://www.irfmotor.com/

  17. #37

    Üyelik
    07 Nisan 2010
    Şehir
    İstanbul - Şişli
    Motosikleti
    Honda Shadow 750
    İrfancım..
    Mesele aslında çok basit..
    Birisi çıkmış diyorki ben bunu bunu yaptım..Buyrun böyle böyle..
    Ordan başka biri çıkıp diyorki bu işim mühendisi var..Hesabı var kitabı var..Mukavemet vs..vs...
    Tabiiki terzide ekmek yiyecek..Ama ben söküğümü dikebiliyorsam terziye neden gideyim senin dediğin gibi...Terziye takım elbise yaptıracağım zaman giderim..
    İşte o zaman bana mühendis de..hesap kitap de..Yada neyse ne işte...
    Ama üretilenin karşısına geçipte..cık olmamış demek ..İyi niyetli bir yaklaşım olarak görmüyorum...birde üstüne memleketin bilmem kaçı böyle zaten diyipte ..nokta koyuluyor...
    Bütün mesele mevzuuya nasıl baktığınla..Mevzuuya nasıl yaklaştığınla alakalı birazda..
    Arkadaş haklı evet..mühendistir..hesaptır kitaptır ...lazımdır...
    ama beni(sinanın dediği gibi) uslup rahatsız etti biraz...
    Yalnız kurt'u tanımam ..Ama yaptıklarını takip ediyorum..
    Sanatçı adam...sanata saygı duyulmalıdır...

  18. #38

    Üyelik
    27 Eylül 2009
    Şehir
    Yozgat
    Motosikleti
    1965 JAWA
    Alıntı FinalCUT adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İrfancım..
    Mesele aslında çok basit..
    Birisi çıkmış diyorki ben bunu bunu yaptım..Buyrun böyle böyle..
    Ordan başka biri çıkıp diyorki bu işim mühendisi var..Hesabı var kitabı var..Mukavemet vs..vs...
    Tabiiki terzide ekmek yiyecek..Ama ben söküğümü dikebiliyorsam terziye neden gideyim senin dediğin gibi...Terziye takım elbise yaptıracağım zaman giderim..
    İşte o zaman bana mühendis de..hesap kitap de..Yada neyse ne işte...
    Ama üretilenin karşısına geçipte..cık olmamış demek ..İyi niyetli bir yaklaşım olarak görmüyorum...birde üstüne memleketin bilmem kaçı böyle zaten diyipte ..nokta koyuluyor...
    Bütün mesele mevzuuya nasıl baktığınla..Mevzuuya nasıl yaklaştığınla alakalı birazda..
    Arkadaş haklı evet..mühendistir..hesaptır kitaptır ...lazımdır...
    ama beni(sinanın dediği gibi) uslup rahatsız etti biraz...
    Yalnız kurt'u tanımam ..Ama yaptıklarını takip ediyorum..
    Sanatçı adam...sanata saygı duyulmalıdır...
    İltifatınız için çok tşk ederim inan bu işi amatörce yapıyorum ama hayatım sanayide geçti motorsikletinden jipinden kamyonundan otobüsünden hepsiyle uğraştım yapılan işin takdir edileceği yerde köstek olunması zoruma gidiyor.

  19. #39
    Kocaeli İl Temsilcisi piyanist_irf - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2011
    Şehir
    kocaeli- karamürsel
    Motosikleti
    kawasakı versys,honda wın-go
    Alıntı FinalCUT adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İrfancım..
    Mesele aslında çok basit..
    Birisi çıkmış diyorki ben bunu bunu yaptım..Buyrun böyle böyle..
    Ordan başka biri çıkıp diyorki bu işim mühendisi var..Hesabı var kitabı var..Mukavemet vs..vs...
    Tabiiki terzide ekmek yiyecek..Ama ben söküğümü dikebiliyorsam terziye neden gideyim senin dediğin gibi...Terziye takım elbise yaptıracağım zaman giderim..
    İşte o zaman bana mühendis de..hesap kitap de..Yada neyse ne işte...
    Ama üretilenin karşısına geçipte..cık olmamış demek ..İyi niyetli bir yaklaşım olarak görmüyorum...birde üstüne memleketin bilmem kaçı böyle zaten diyipte ..nokta koyuluyor...
    Bütün mesele mevzuuya nasıl baktığınla..Mevzuuya nasıl yaklaştığınla alakalı birazda..
    Arkadaş haklı evet..mühendistir..hesaptır kitaptır ...lazımdır...
    ama beni(sinanın dediği gibi) uslup rahatsız etti biraz...
    Yalnız kurt'u tanımam ..Ama yaptıklarını takip ediyorum..
    Sanatçı adam...sanata saygı duyulmalıdır...
    aynen ve aynen demek istediğini söylemeye çalıştım konunun başından beridir aga aslına bakıldığında hakjsız olan kimse yok biliyormusun

    sadece sanal ortamda insanlar kendilerini yazmakla ifade mi edmiyuorlar yada yanlış anlaşılmalaramı sebep oluyor anlamdım gitti

    fakat bildiğim bir şey varki ne söylediğin kadar ,nasıl söylediğin mevzuatı ????

    yoksa kimsenin tavuğuna kışt ,hoşt demek gibi ,polemik yaratıp boş tartışmalara sebebiyet vermiş olmanın sonu gelmez

    bir şeyler üreteni, mühendisinide, hepsini seviyorum çünkü bende terazinin aynı kefesinde görüyorum kendimi uğraşıyorum ama hobi ama profesyonel olarak bakın nasıl görüyorsanız öyle olsun ancak, sevgili yalnızkurt ağabeyimiz birşeyleri paylaşmış,

    inanlara fikir olsun tüm iyi niyetiyle .. kalkıpta altı üstü koruma demiri için işin içine mühendisi orjinalliği karıştırmayı gereksiz gördüğüm için ister istemez konuya bulaştım

    yoksa tabiki orjinal orjinaldir fabrikasyon yapımların tamamı kusursuzmudur ?

    neyse yaaaa muhabbet ediyoruz işte vesile ile

    ayrıca memleketin kaçı meselesinde bi ara kitlendim fakat ardı arkası gelmeyecek herkez bunalacak iyisimi işi gırgıra vuralım gari...
    | ▌▌| ▌▌▌| ▌▌| ▌▌▌| ▌▌| ▌▌▌|
    |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_| http://www.irfmotor.com/

  20. #40
    sessizsakin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ekim 2007
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    benelli tnt25
    o diil de demir güzel olmuyo yafu
    !?


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)