arkadaslar gecen kis yollara atilan tuzlu solusyon dan dolayi aluminyum silindir ust kapaginda lekeler olustu cok gec fark ettim, silindir kapagini sokmeden bu lekeleri nasil silerim, bir sürü aluminyum cilalama pastasi denedim ise yaramiyor...
arkadaslar gecen kis yollara atilan tuzlu solusyon dan dolayi aluminyum silindir ust kapaginda lekeler olustu cok gec fark ettim, silindir kapagini sokmeden bu lekeleri nasil silerim, bir sürü aluminyum cilalama pastasi denedim ise yaramiyor...
Ordaki markalari bilmiyorum. Sadece sunu onerebilirim. Kullanacagin cila akiskan ve sivi tipinde olmali. Yogun pasta kivanminda olan metal parcalari cizebilir. Aluminyum sonucta kromdan cok daha yumusak bir malzeme.
[COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti
Polisaj yaptırmaktan başka şansın yok diyebilirim. Oda sökülmeden olucak iş değil.
Ucuz motor olmaz , Sorunlu motor olur.
Şöyle bir set öneririm, uygun uç setleri ile krozyona maruz kalan bölgeleri temizler temizlemez hava ile mümkün olduğu kadar az temas etmesini sağlayıp bir vernik vs ile kaplayabilirsiniz.
Şöyleki alüminyum endüstride saf olarak değil genellikle muhtelif alaşımlar ile beraber bir dizi uygulamadan geçirilerek kullanılır. İçeriğinde yoğun olarak magnezyum vardır, hava ile temas neticesinde çabucak okside olur kararır, bu yüzden elimizi boyar.
Motor parçaları ise ya elektrostatik boya ile boyanır ya da eloksal kaplanır.
Bu lekeler çok yoğun değil ise temizlikle beraber ısıya dayanıklı akrilik sprey vernik vb bir ürün ile hava ile temasını keserseniz tekrar kararmasını engelleyebilirsiniz.
http://www.dremeleurope.com/dremeloc...mel%C2%AE-8000
Bu alet uygulamalarınız için çok faydalı olacaktır.
bendede sportster var aynı sorun bendede vardı krom cilası aldım bezle uzun uzun sürdüm yedirdim geçti.Yada uğraşmak istemiyorsan 5 dolar zaten silindir üst kapağı ebayden al gitsin
zor degil imkansiz, bunun sokmesi var contalari degistirmek var....
İHTİYAR, size bir sorum olacak silindir bloklari mat siyah ama zamanla bazi yerlerinde lekelenmeler oldu, bu lekeleride söylediginiz gibi isiya dayanikli bir boya ile kapatmak mumkunmu?
Sayın hd48,
Isıya dayanıklı bir boya ile kapatmak, rötuş yapmak mümkün ancak kullanacağınız boya diğer sağlam yüzeylerede bulaşacak ve kuruduktan sonra seviye farkı oluşacaktır.
Motor bloğunda değil ama fuarda müşteriye satılan sanayii makinasının gövdesinde nakliye ve kurulum sonrası oluşan derin yaraların üzerine aynı boyanın tozunu sıcak hava tabancası ve havya yardımı ile yapıştırarak tamir ettik. Tabii ki biraz zahmetli ama sonrasında elde edeceğiniz başarı PAHA BİÇİLMEZ umarım reklam gibi olmamıştır ;)
50 dolar demek istemiştim 0 ı çıkmamış
IHTIYAR;
aslinda boyamak istedigim yerlerde carpma veya herhangi bir sürtünmeden dolayi zedelenme yok sadece motorun krom, alu parcalarini temizlerken dökülen bulasan cila lekeleri falan var, aslinda cok ince bir tabaka spreyleme ile cözülebilecegini düsünüyorum ben sadece renk farki olabilirmi diye korkuyorum, bir sorum daha olacak manifolt ile sürücü arasindaki temasi kesen krom parcalari söküp yerine thermoband uygulamayi düsünüyorum... manifolt dan disariya atilamayan sicakligin motora zarar verebilecegini falan duydum diger tarafdan avrupada amerikada bircok custom motosiklet de bu bantlari(GALIBA CAM ELYAF) kullanilmis oldugunu görüyorum. bu konuda fikrinizi sormak istedim...
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)