çok karbratörlü motorlarda rolanti ayarı nasıl yapılıyo mesela biri yüksek devirde çalışır diğer silindir az bunu nasıl ayarlıyorlar mesela gaz kolları falan bunlar nasıl ayarlanıyor??
çok karbratörlü motorlarda rolanti ayarı nasıl yapılıyo mesela biri yüksek devirde çalışır diğer silindir az bunu nasıl ayarlıyorlar mesela gaz kolları falan bunlar nasıl ayarlanıyor??
bir saydam hortum mesela serum hortumu. bunun içine az miktarda renkli sıvı mesela motor yağı koyuyorsun. her iki ucunu her iki karbüratore tuttur. emişi fazla olan taraf da vakum oldugundan o taraf daki sıvı seviyesi yüksek olur.
yani ayrlamak koay iş değil
Bahsettiğin ayarın ismi rolanti değil Senkron ayaarı.
Asıl ismi Synchronization.Genelde sync olarak geçebilir.Karbüratörün emiş uçları vardır.Bunlar lastik birer tıpa ile kapatılmıştır.Senkronizasyon aletinin hortumlarını bu tıpaları çıkarıp bulunduğu yere takılarak değer ölçümü neticesinde hava , gaz ve kelebek konumu ayaları yapılarak bahsettiğin ayar yapılabilir.
Rolanti ayarı ise iki karbüratörün ortasındaki rölanti vidasıyla arzu ve isteğe göre yapılabilir.
4 TEKER BEDENİMİ 2 TEKER RUHUMU TAŞIR ! 93>XT600 - 08>CBF150 - 04>GS500 - 99>GS500EX - 05>ER5 - 98>XT600 - 02>XT600E - 05>ER5 -04 >GS500 - 04>FZS1000EXUP - 05>KAWASAKi ER5
[COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti
Kendin yapmayacaksan tercih edeceğin servis elektronik senkron cihazı olan bir servis olsun...
4 TEKER BEDENİMİ 2 TEKER RUHUMU TAŞIR ! 93>XT600 - 08>CBF150 - 04>GS500 - 99>GS500EX - 05>ER5 - 98>XT600 - 02>XT600E - 05>ER5 -04 >GS500 - 04>FZS1000EXUP - 05>KAWASAKi ER5
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)