Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

2 silindir ve üstü motorlar..

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    10 Ocak 2011
    Motosikleti
    yamaha xjr 1200
    çok karbratörlü motorlarda rolanti ayarı nasıl yapılıyo mesela biri yüksek devirde çalışır diğer silindir az bunu nasıl ayarlıyorlar mesela gaz kolları falan bunlar nasıl ayarlanıyor??


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    yamyamaha - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Temmuz 2006
    Şehir
    manisa - izmir
    Motosikleti
    kymco Xciting500 geti gy 200 ( skygo ) & cbf 150
    bir saydam hortum mesela serum hortumu. bunun içine az miktarda renkli sıvı mesela motor yağı koyuyorsun. her iki ucunu her iki karbüratore tuttur. emişi fazla olan taraf da vakum oldugundan o taraf daki sıvı seviyesi yüksek olur.

  3. #3

    Üyelik
    10 Ocak 2011
    Motosikleti
    yamaha xjr 1200
    yani ayrlamak koay iş değil

  4. #4
    ilkantek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Aralık 2005
    Şehir
    iZMiT MERKEZ !
    Motosikleti
    21’Honda Dio,22’NC750X,22’CL-X250,22’CL-X700
    Bahsettiğin ayarın ismi rolanti değil Senkron ayaarı.
    Asıl ismi Synchronization.Genelde sync olarak geçebilir.Karbüratörün emiş uçları vardır.Bunlar lastik birer tıpa ile kapatılmıştır.Senkronizasyon aletinin hortumlarını bu tıpaları çıkarıp bulunduğu yere takılarak değer ölçümü neticesinde hava , gaz ve kelebek konumu ayaları yapılarak bahsettiğin ayar yapılabilir.
    Rolanti ayarı ise iki karbüratörün ortasındaki rölanti vidasıyla arzu ve isteğe göre yapılabilir.
    4 TEKER BEDENİMİ 2 TEKER RUHUMU TAŞIR ! 93>XT600 - 08>CBF150 - 04>GS500 - 99>GS500EX - 05>ER5 - 98>XT600 - 02>XT600E - 05>ER5 -04 >GS500 - 04>FZS1000EXUP - 05>KAWASAKi ER5

  5. #5
    zeda3000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2005
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Honda CB750 Cafe Racer
    Alıntı ilkantek adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bahsettiğin ayarın ismi rolanti değil Senkron ayaarı.
    Asıl ismi Synchronization.Genelde sync olarak geçebilir.Karbüratörün emiş uçları vardır.Bunlar lastik birer tıpa ile kapatılmıştır.Senkronizasyon aletinin hortumlarını bu tıpaları çıkarıp bulunduğu yere takılarak değer ölçümü neticesinde hava , gaz ve kelebek konumu ayaları yapılarak bahsettiğin ayar yapılabilir.
    Rolanti ayarı ise iki karbüratörün ortasındaki rölanti vidasıyla arzu ve isteğe göre yapılabilir.
    Benden once yazilmis bir silindir az digeri hizli yazinca , ne rolantisi dedim kendi kendime.

    Bahsi gecen senkron saati budur. 1 ile 4 silindir arasindaki tum motorlara takilabilir, sordugun soruyu bu cihaz cevapliyor

    [COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti

  6. #6
    ilkantek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Aralık 2005
    Şehir
    iZMiT MERKEZ !
    Motosikleti
    21’Honda Dio,22’NC750X,22’CL-X250,22’CL-X700
    Kendin yapmayacaksan tercih edeceğin servis elektronik senkron cihazı olan bir servis olsun...
    4 TEKER BEDENİMİ 2 TEKER RUHUMU TAŞIR ! 93>XT600 - 08>CBF150 - 04>GS500 - 99>GS500EX - 05>ER5 - 98>XT600 - 02>XT600E - 05>ER5 -04 >GS500 - 04>FZS1000EXUP - 05>KAWASAKi ER5

  7. #7

    Üyelik
    17 Nisan 2012
    Alıntı ilkantek adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kendin yapmayacaksan tercih edeceğin servis elektronik senkron cihazı olan bir servis olsun...
    ben hiç elektronik görmedim


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)