suzuki tl 1000 de gidonda bulunan amortisor??
-
her zaman ki gibi kanuni bayisininin önünde vitrindeki 250 c ile karşılıklı bira çekerken))) bir baktım vitrinde biraz eski model bi suzuki tl 1000 diye bi racing var. ilk defa gördüm ve cbr ın tam 3 katı büyüklüğünde k1200rs gibi bişey. biraz inceleyince (inceleyince derken kafayı yerken oluyo) gidonda sol amortisor direğinin üstüyle depoya yatay şekilde bağlı bir amortisor gördüm. bu nedir beyler? bana hidrolik gidon gibi bişi geldi. ne olduğunu bilen varmı??
racing racing ve racing.............
Reklamlar
-
o gordugun aletin adi steering damper(vallahi tam turkce karsiligini hic sorma).Ne ise yaradigina gelince,herhangi bir yeni jenerasyon 600,750 yada 1000 lik bir motoru alip 1. vites(bazen 2 yada 3 de de olabilir)de gazi birden sonuna kadar actiginda motorun onu hafifleyip sallanmaya baslar,bu alet onu azaltiyor yani bir bakima stabilize ediyor.Bazi motorlarda bu alet fabrika cikisi uzerinde geliyor(yeni cbr 1000 rr)
Yarislarda olmazsa olmaz ekipmanlardan biri...Iki degisik sekli var, bir senin gordugun gibi kucuk bir amortisore benzeyen sekli bir de benim kullandigim Rotary sekli...
-
race sen avcılardamı oturuyorsun?bende gördüm çünkü senin dediğin motoru,ben ve iki arkadaş komple kafayı yedik motörü incelerken.bu arada 99 modelmiş ve fiyatıda 10 milyarmış.benim bu dediğim dükkan avcılarda evlendirme dairesinin 30 metre aşağısında
-
TL 1000R 2 sılındır 4 zamanlı, 4 e 2 cıkıslı.Suzukı nın SBK yarısları ıcın urettıgı TL1000 R 2 sılındır oldugu ıcın hafıf ve cok serı makınadır.top speed sehır ıcı uygun olmasına ragmen yarıslarda o kadar da matah degıldır.Motor sesı ıse klasık 2 sılındır gıbıdır(ducati). Gelelım o halk dılınde dıreksiyon amortısorune. Burak ın dedıgı gıbı anı ıvmelenmelerde yerden kalkan on lastıgın yerle surtunmesını cogaltıyor. Burak senınkıını bılmıyorum ama benım burada gorduklerımın ( bır ducatıde de kullandım)
cogu dıreksıyon turunuda azaltıyor.(ralli arabalarında oldugu gıbı).
Unutmadan Suzukı bu makına ıle ıstedıgıne ulasamadı. Yarısları bılmem ama yollarda saglam gıder.
-
casper adlı üyeden alıntı
TL 1000R 2 sılındır 4 zamanlı, 4 e 2 cıkıslı.Suzukı nın SBK yarısları ıcın urettıgı TL1000 R 2 sılındır oldugu ıcın hafıf ve cok serı makınadır.top speed sehır ıcı uygun olmasına ragmen yarıslarda o kadar da matah degıldır.Motor sesı ıse klasık 2 sılındır gıbıdır(ducati). Gelelım o halk dılınde dıreksiyon amortısorune. Burak ın dedıgı gıbı anı ıvmelenmelerde yerden kalkan on lastıgın yerle surtunmesını cogaltıyor. Burak senınkıını bılmıyorum ama benım burada gorduklerımın ( bır ducatıde de kullandım)
cogu dıreksıyon turunuda azaltıyor.(ralli arabalarında oldugu gıbı).
Unutmadan Suzukı bu makına ıle ıstedıgıne ulasamadı. Yarısları bılmem ama yollarda saglam gıder.
Ewet Ducatilerin hemen hepsinde fabrika cikisi var direksiyon amortisoru. Bu arada direksiyonun turunu azaltmaz,ama oyle hissettirir. Ozellikle serte ayarlandiginda gidonu cok zor dondurursunuz..
Resimdeki benim kullandigim Scott`s marka olani... 16 kademe sertlik ayari var. Normal bir cadde kullanicisini ihtiyaci olan birsey degil. Ama eger yarisiyorsaniz ,olmazsa olmaz ekipmanlarin basinda gelir.
-
evet jüpiter avcılardayım. bi tane siemens bayisi var ya. kanuni bayisi aynı zamanda. lara nın karşısında. işte o gri suzuki. ok tatlı bişeydi ya. bide o amortisor takıldı gözüme. bu arada o bayinin arkasında servisi de mevcut
racing racing ve racing.............
-
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler