Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 12

Buji yağlama sorunu

    REKLAM ALANI
  1. #21
    bassturbin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha Xj6 Diversion F
    Samet, jawalar eski model birde çok yüksek devirli değil sanırım arkadaşın verdiği link iki zamanlı motorun yani yüksek devir yokta kompresör fazla olsun diye 3. segman eklemiş olabilir üretici, bende ilk defa gördüm

    ---------- Post added at 11:02 ---------- Previous post was at 10:51 ----------

    Ayrıca verdiğin linkteki bilgiler süpermiş!Çok fena ayrıntılı girmişler konuya...
    Aprilia RS 250 GP Nº1


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    Samet Ağır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Nisan 2008
    Şehir
    istanbul pendik
    Motosikleti
    YAMAHA YZF 1000 thunderace ,NC 750 S
    evet bende onu söylüyorum..2 zamanlıdaki segmanlar kompresör segmanlarıdır...yağ sıyırma yada yağ! segmanı diye bişey yok onlarda...

    arkadaş elimiz yağda demiş...

    sanki biz 20 küsür senedir motorları söküp toplarken sirke kullanıyoruz....
    Biliyorsan konuş,ibret alsınlar...
    Bilmiyorsan sus ki,seni ADAM sansınlar...

  3. #23

    Üyelik
    17 Eylül 2008
    Alıntı sametagir adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bak kardeşim..o gösterdiğin pistondaki üç segmanda kompresör içindir..yağ sıyırma segmanı adı verilen segman 4 zamanlılarda olur ve en altta takılıdır..
    2 zamanlıda zaten yağ yakılır..neyin yağını nereye sıyırıp nerede depolayacaksın???

    al buda resmidir yağ sıyırma segmanının...
    http://www.ms-motor-service.cn/ximag...735-08_web.pdf

    platin ayarını sente diye anlatma bize...ayrıca biz platini üst ölü noktada kapatacak şekilde değil açılacak şekilde ayarlarız..bizim topladığımız 2 zamanlı motorlar platin açıkdığı anda ateşleme yaparlar...kapandığı noktada ateşleme olacağını iddia etme istersen...

    ebedi çalışmama sorununa gelelim ben sana üst ölü noktaya varmadan 2 mm önce,tam üst ölü noktada ve üst ölü noktayı 2 mm geçince ateşleme yapacak şekilde ayarlayayım..çalışıyormu gör..ama verimlerine sen karar ver..ebedi çalışşmaz da deme....
    arkadaş inat niye
    akıl var mantık var platin acıkken nasıl olurda ateşler adı ustunde platın yanı ıkı adet kutup bası bırlesınce atesler...
    dedıgın dogru pıston yukarı cıkarkan 2mm once platını kapatırsın acmassın...
    pıstona gelelım bır oncekı mesajında 3 segman olmaz dıe ıddıa etmıstın
    segmanların gorevlerını yazmayacambu konuya mesajda yazmayacam.herkes nasıl olsa bılıyor. selamlar...

  4. #24

    Üyelik
    27 Eylül 2009
    Şehir
    Yozgat
    Motosikleti
    1965 JAWA
    Benzine yağ koyuyorsan oranını iyi ayarla birde motor ilk çalışırken fazla gaz verirsen oda yağlamaya sebeb olur arkadaşların dediği gibi İllaki 2T yağ kullan özelliklede Morris markanın bunun için çok iyi olduğu söyleniyor bulamazsan Shell kullan.

    ---------- Post added at 12:12 ---------- Previous post was at 12:10 ----------

    Alıntı bassturbin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Samet, jawalar eski model birde çok yüksek devirli değil sanırım arkadaşın verdiği link iki zamanlı motorun yani yüksek devir yokta kompresör fazla olsun diye 3. segman eklemiş olabilir üretici, bende ilk defa gördüm

    ---------- Post added at 11:02 ---------- Previous post was at 10:51 ----------

    Ayrıca verdiğin linkteki bilgiler süpermiş!Çok fena ayrıntılı girmişler konuya...
    Jawalarda üç sekmanlıdır.


2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)