S.a beyler ben kuba cg100 dik sport aldım alırken adam çift turbo oldugunu soyledi bu turboyu aktif hale getirmek için ne yapmam lazım
S.a beyler ben kuba cg100 dik sport aldım alırken adam çift turbo oldugunu soyledi bu turboyu aktif hale getirmek için ne yapmam lazım
kardeş konuya cok güldüm.100 lük motorda turbo oldugunu sölese gene daha inandırıcı gelir adam bide çift turbo var demiş (: Yok böle birşey.
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
turboyu aktif hale getirme yöntemleri
aynaları sök
ekzosu aç
dişliyle oyna
Sonra turboyu açmana gerek kalmaz
zaten boşver turboyu açma. motorun ömrünü yersin
Bibakarsın ibre 140 km/H bir sağa bakarsın birde sola bakmışın ki dolmuş seni solluyor.
aman ha nos u ara ara kullan hepsini bitirme az az öz öz kullan ...
Ben Yaşadıkça Sen ÇıLdIrAcAksIn!!!
Kanuni Breton _Mavi Ejder_
Vedalar Zamansız olur...
yokuşta 180 gördüm 3 lü nos sistemi vardı bende
uzaktan kumandasinda TB tusu var.
Bir kere basarsan,birinci turbo,iki kere basarsan ikinci aktif hale gelir.
Ses dügmesinden de egzoz sesini ayarlayabilirsin.
Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)
aga çift turbo varmış :D
Ben Yaşadıkça Sen ÇıLdIrAcAksIn!!!
Kanuni Breton _Mavi Ejder_
Vedalar Zamansız olur...
Tamam beyler adam öldü vurmayın
adam iyi yedirmiş arkadaşa
Motor Aşkı Ayrıdır Herkes Bilemez..
Kanuni Storm 150 / Mondial Mct 250 / Hyosung Gv 250 / Honda Cbr 600 F
bende bu kubalara neden yetişemiyorum düzlükte diyordum....
JAWA = ilk aşk , Monster696 = hala kalbimde , hypermotard 1100 = unutulmaz , MT07 = Mantık evliliği , XV950 = güzel ama kesmiyor
bu mesajları yollayanları gerçekten kınıyorum sizin gibi insanlar yüzünden soru sormaya çekinen bildiğiyle alay edilir korkusuyla konuşamayan bir toplum çıkıyo ortaya ve biz buna cehalet zinciri diyoruz ki en büyük halkaları sizlersiniz alay etmek dalga geçmek yerine makul bir şekilde bilgilendirip doğruyu göstermek daha insancıl olur bence bi denemenizi tavsiye ederim...
JAWA = ilk aşk , Monster696 = hala kalbimde , hypermotard 1100 = unutulmaz , MT07 = Mantık evliliği , XV950 = güzel ama kesmiyor
özür dilerim ben bu forumda sorulara cevap kosesinin oldugunu sanıyordum kınama köşeşi degil.
Kardesim malesef durustlukten nasibini almamis saticilar yuzunden bu durumlara dusiyoruz.olan perfmansla devam etmelisin. yeni motorun hayirli olsun. not:seri uretim turbo beslemeli motosiklet yok.
Insanların bu forumda konu açmasının amacı farklı yorumları görmek bu yorumlar neticesinde kıyaslama yapılarak doğru sonuca ulaşmaktır.
Sonuçta CBF150 mi? YBR125 mi gibi forumda hit olmuş bi konu açılmamış.
Hepimizin daha önce hiç karşılaşmadığı bir konu açılmış.
Eğer herkez konu açmadan önce sıkı bir araştırma içine girseydi bu foruma hiç gerek kalmazdı.
Ayrıca Motosiklet ile yapılan bir araştırmalarda, genelde yine bir motosiklet formundan yapılır.
İç sesim dışardan duyulsa beni kurşuna dizersiniz..
komedi gibi yurtdışındaki pek çok motosikletle ilgili forumlara üyeyim ordaki insanların neleri tartıştıgını söylimi size,
Mesela jack motosikletini piste sokmak istiyor ve motorun enjeksiyon sistemini hangi bilgisayara hangi programla hangi ayarları yapcıagını tartışıyor,mike ise süspansiyonunu hangi yol koşula göre ayarlıcagını soruyor ve acaba bir model motorun havalı süspansiyonlarını modifiye edip taksa ne gibi sonuç alırı tartışıyor.
Şu hale bak acınası haldeyiz.Bu forumda daha fazla yazı yazmak istemiyorum bilgi düzeyi çok düşük kabus gibi kendimi maymunlarla çevrili enistain gibi hissediyorum.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)